Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00069422/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
- 2025/BZP 00097623/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja dróg gminnych o nawierzchni żwirowej i gruntowej na terenie Gminy Wieliszew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELISZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-135
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wieliszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e03ecfc0-228a-44ae-974a-48270a63b9b01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja dróg gminnych o nawierzchni żwirowej i gruntowej na terenie Gminy Wieliszew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e03ecfc0-228a-44ae-974a-48270a63b9b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.3.2025.PR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 985194,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) w ramach zakresu podstawowego zamówienia:
a) Równanie dróg:
- Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - profilowanie wraz z zagęszczaniem– szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 500 000 m2;
- Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - spulchnienie podłoża, profilowanie i zagęszczanie – szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 20 000 m2;
b) Uzupełnianie nierówności i zagłębień w nawierzchni nieutwardzonej drogi tj.:
- Nawierzchnia żwirowa z pospółki drogowej – górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu ok 4 cm - szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 10 000 m2;
- Nawierzchnia z granulatu destruktu asfaltowego – górna warstwa jezdni - grubość po zagęszczeniu ok 4 cm - szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 80 000 m2;
- Nawierzchnia z granulatu destruktu asfaltowego (rozkładana rozściełaczem mechanicznym) – górna warstwa jezdni - grubość po zagęszczeniu ok 4 cm - szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 10 000 m2;
- Nawierzchnia z kamienia łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu ok 4 cm - szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 3 000 m2;
- Nawierzchnia z betonu kruszonego 0-31,5 mm- warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu ok 4 cm - szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 4 000 m2;
c) Naprawa poboczy:
Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm z utylizacją urobku po stronie Wykonawcy – szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 300 m2;
Ilość zleconych Wykonawcy do realizacji robót będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, że ww. ilości prac do wykonania są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1508472,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1586700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1508472,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIEMBUD Tomasz Ziemiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 14018859
7.3.3) Ulica: Kolejowa 1
7.3.4) Miejscowość: Stare Pieścirogi
7.3.5) Kod pocztowy: 05-191
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1508472,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wartość umowy: zamówienie podstawowe 1 508 472,00 zł brutto oraz opcje 432 591,00 zł brutto.
INNE PRZETARGI WIELISZEW
więcej: przetargi WIELISZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Kościelisko w latach 2025-2027
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Kup w 2025r.
- Przebudowa ulicy bocznej od ul. gen. J. Bema w Krośnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2907G w powiecie malborskim.
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2025 z podziałem na zadania
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego emulsją i grysami przy użyciu remontera.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.