Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00102419/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mieszanki stabilizującej 0-31,5 z kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego kruszonego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia_dt@zdp.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7304011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mieszanki stabilizującej 0-31,5 z kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego kruszonego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0ecb77b-b114-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037969/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mieszanki 0-31,5 i gruzu betonowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102419
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.8.2023.BŻ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1: „Zakup mieszanki stabilizującej 0-31,5 z kruszywa łamanego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie”.1. Założenia techniczne:
1) Zamówienie realizowane w ilości 1 600 ton,
2 ) Sprzedający dostarczy materiał po uzgodnieniu szczegółów z Kierownikiem lub Majstrem Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie na następujące drogi:
a) Dr Nr 1260N Dr Nr 1253N – (Pacółtowo) – Olsztynek
m. Pacółtówko - 200 ton
b) Dr Nr 1957N Dr woj. Nr 537 – Jagodziny – Lewałd Wielki
m. Elgnowo Kolonia - 200 ton
c) Dr Nr 1253N Rychnowo – Pacółtowo – Zybułtowo – Wierzbowo –
Klęczkowo - Komorniki - 200 ton
d) Dr Nr 1257N Dr Nr 123 5N – Marwałd – Jabłonowo
m. Janowo - 200 ton
e) Dr Nr 1226 N Napromek – Czerlin – Jagodziny - 200 ton
f) Dr Nr 1190 N Mazanki – Plękity – Liksajny m. Liksajny - 200 ton
g) Dr Nr 1230 N Warlity Wielkie – Ostróda – Lubajny –
Stare Jabłonki – Mańki - 200 ton
h) Dr Nr 1259 N Dr. Nr 1253 N – Samin – Leszcz – Dr. woj. 542 - 200 ton
3) termin dostawy: 170 dni od dnia podpisania umowy,
4) do dostarczonej partii towaru należy dołączyć dokument stwierdzający jakość towaru (aprobata techniczna, atest, certyfikat lub deklarację zgodności);
5) warunki płatności: 14 dni od przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury;
6) kruszywo 0/31,5 zgodne z normą EN- 13242:2007 + A1: 2007;
7) stopień przekruszenia C 50/30 (50% min ziaren przekruszonych, 30% max ziaren zaokrąglonych)
8) Wykonawca dostarczać będzie materiał sukcesywnie, wielkość nie mniej niż 100- 150 ton dziennie- transportem wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji dostawy w terminie 3-7 dni- zgodnie z ofertą wykonawcy.
9) Zamawiający zgłaszać będzie zapotrzebowanie na dostawę partii materiału pisemnie/e-mail na adres Wykonawcy wskazany w umowie;
10) O przygotowaniu dostawy materiału Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostaw;
11) Przed pierwszą dostawą Dostawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu wyniki badania materiału;
12) Zamawiający ma prawo zażądać wykonania badania próbki z każdej dostawy materiału, w przypadku negatywnego wyniku Dostawca wycofuje materiał z dostawy, ponosi koszty ponownej dostawy jak również koszty badania próbki. W przypadku wyniku pozytywnego koszty badania ponosi Zamawiający;
13) Dostawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo w ruchu kołowym i pieszym (rozładunku materiału) nie powodując wyłączenia dróg z użytkowania;
14) Każdorazowo pracownik Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie będzie potwierdzał datę i ilość dostarczonego materiału przez Wykonawcę na dokumencie WZ, którego jeden egzemplarz będzie pozostawiał Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza płatności po każdej dostarczonej partii materiału.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 81600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2: „Zakup mieszanki stabilizującej 0-31,5 z kruszywa łamanego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu”.1. Założenia techniczne:
1) Zamówienie realizowane w ilości 2 130 ton,
2) Sprzedający dostarczy materiał po uzgodnieniu szczegółów z Kierownikiem lub Majstrem Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu- na następujące drogi:
a) Dr Nr 1190 N Mazanki - Plękity - Liksajny m. Dziśnity - 300 ton
b) Dr Nr 1193 N dr P 1162N- Warkałki - dr W 528 m. Warkałki - 200 ton
c) Dr Nr 1183 N Godkowo - Strużyna - Niebrzydowo Wlk - dr P 1180N
m. Gulbity - 400 ton
d) Dr Nr 1223 N dr P 1221N - Gubity - Kozia Góra - dr nr P 1203N
(Ględy) m. Gubity - 300 ton
e) Dr Nr 1168 N Miłakowo-Wapnik m. Klugajny - 200 ton
f) Dr Nr 1186N Wilamowo - Słonecznik - Prośno – Ruś m. Ględy - 300 ton
g) Dr Nr 1172N Złotna – Jurki m. Borzymowo - 230 ton
h) dr Nr 1225N Tabórz - Zawady Małe m. Plichta - 200 ton
3) termin dostawy: 170 dni od dnia podpisania umowy;
4) do dostarczonej partii towaru należy dołączyć dokument stwierdzający jakość towaru (aprobata techniczna, atest, certyfikat lub deklarację zgodności);
5) warunki płatności: 14 dni od przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury;
6) kruszywo 0/31,5 zgodne z normą EN- 13242:2007 + A1: 2007;
7) stopień przekruszenia C 50/30 (50% min ziaren przekruszonych, 30% max ziaren zaokrąglonych);
8) Wykonawca dostarczać będzie materiał sukcesywnie, wielkość nie mniej niż 100- 150 ton dziennie- transportem wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji dostawy w terminie 3-7 dni- zgodnie z ofertą wykonawcy.
9) Zamawiający zgłaszać będzie zapotrzebowanie na dostawę partii materiału pisemnie/ e-mail na adres Wykonawcy wskazany w umowie;
10) O przygotowaniu dostawy materiału Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostaw;
11) Przed pierwszą dostawą Dostawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu wyniki badania materiału;
12) Zamawiający ma prawo zażądać wykonania badania próbki z każdej dostawy materiału, w przypadku negatywnego wyniku Dostawca wycofuje materiał z dostawy, ponosi koszty ponownej dostawy jak również koszty badania próbki. W przypadku wyniku pozytywnego koszty badania ponosi Zamawiający;
13) Dostawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo w ruchu kołowym i pieszym (rozładunku materiału) nie powodując wyłączenia dróg z użytkowania;
14) Każdorazowo pracownik Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie będzie potwierdzał datę i ilość dostarczonego materiału przez Wykonawcę na dokumencie WZ, którego jeden egzemplarz będzie pozostawiał Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza płatności po każdej dostarczonej partii4 materiału.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 124583,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3: „Zakup gruzu betonowego kruszonego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu”.1. Założenia techniczne:
1) Zamówienie realizowane w ilości 510 ton,
2) Sprzedający dostarczy materiał po uzgodnieniu szczegółów z Kierownikiem lub Majstrem Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu na następujące drogi:
a) Dr Nr 1190 N Mazanki - Plękity - Liksajny m. Dziśnity - 110 ton;
b) Dr Nr 1183 N Godkowo - Strużyna - Niebrzydowo Wlk - dr P 1180N
m. Gulbity i Żabi Róg - 200 ton;
c) Dr Nr 1223 N dr P 1221N - Gubity - Kozia Góra - dr nr P 1203N
(Ględy) m. Gubity - 200 ton.
3) Termin wykonania zamówienia: 170 dni od dnia podpisania umowy;
4) warunki płatności: do 14 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury;
5) Wykonawca dostarczać będzie materiał sukcesywnie, wielkość nie mniej niż 200- 250 ton dziennie- transportem wykonawcy na plac Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji dostawy w terminie 3-7 dni roboczych -zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny oferty);
6) Zamawiający zgłaszać będzie zapotrzebowanie na dostawę materiału pisemnie/ e-mail na adres Wykonawcy wskazany w umowie;
7) kruszywo łamane frakcji 0/63 uzyskane w wyniku przekruszenia gruzu z twardego betonu, bez domieszek z gazobetonu, cegły, zbrojenia, odpadów budowlanych;
8) O przygotowaniu dostawy materiału Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostaw;
9) Dostawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo w ruchu kołowym i pieszym (rozładunku materiału);
10) Każdorazowo pracownik Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie będzie potwierdzał datę i ilość dostarczonego materiału przez Wykonawcę na dokumencie WZ, którego jeden egzemplarz będzie pozostawiał Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza płatności po każdej dostarczonej partii materiału.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 35802,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199376,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Oman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411243386
7.3.3) Ulica: Samin 64 A
7.3.4) Miejscowość: Dąbrówno
7.3.5) Kod pocztowy: 14-120
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ OMAN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ OMAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156981,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311768,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156981,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe Bożena Zaniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781625305
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 26/2
7.3.4) Miejscowość: Pasłęk
7.3.5) Kod pocztowy: 14-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Sprzętowe Bożena Zaniewska
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Sprzętowe Bożena Zaniewska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156981,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31365,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56018,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31365,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZUR-HANDEL Ewa Izabela Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 744-126-97-75
7.3.3) Ulica: Sampława 78b
7.3.4) Miejscowość: Lubawa
7.3.5) Kod pocztowy: 14-260
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZUR-HANDEL EWA IZABELA MAZUR
jakie przetargi wygrała firma
MAZUR-HANDEL EWA IZABELA MAZUR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31365,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Świadczenie usługi gastronomicznej - przygotowanie posiłków dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego - Świetlica Środowiskowa "Stacyjkowo", ul. Słowackiego 13A, 14-100 Ostróda w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów w 2025 roku
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2024
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- Dostawa paliw płynnych, olejów oraz auto-gazu dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025
- ZACZAROWANY RÓŻANY OGRÓD NA SKARPIE- PRZYWRACAMY ZAPOMNIANY BLASK
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych w Gminie Wolin w roku 2025
- Zakup i dostawa kruszywa dolomitowego na potrzeby inwestycji prowadzonych przez Gminny Zakład Komunalny Sp. z o. o. w Zbrosławicach
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Dostawa kruszywa dla Nadleśnictwa Dobrzejewice w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.