Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00076274/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADÓW ŚCIEKOWYCH, SKRATEK I ZAWARTOŚCI PIASKOWNIKÓW Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ROKU 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630502975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mosińska 15
1.5.2.) Miejscowość: Stęszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-060
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 509325032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@steszew.zakladkomunalny.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://steszew.zakladkomunalny.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_steszew/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADÓW ŚCIEKOWYCH, SKRATEK I ZAWARTOŚCI PIASKOWNIKÓW Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ROKU 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46ded2fa-a21e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076274
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.05.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162925,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: odbiór i zagospodarowanie skratek (kod odpadu 190801) i zawartości piaskowników ( kod odpadu 190802 ) z oczyszczalni ścieków w Witoblu i Strykowie.a. Skratki – 40 Mg
b. Zawartość piaskowników – 93 Mg
Przedmiotem zamówienia jest wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z terenu oczyszczalni Strykowo, skratek oraz zawartości piaskowników z terenu oczyszczalni ścieków w Witoblu i Strykowie.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów i osadów, przez co rozumie się odbiór własnymi środkami transportu, załadunek, transport do miejsc przetwarzania i docelowe przetwarzanie ( odzysk lub unieszkodliwianie ) z zachowaniem zasad postępowania z odpadami określonych w obowiązujących przepisach a w szczególności
o Ustawie z dnia 14.12.2012r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 779 z późń zm.);
o Ustawie z dnia 27.04.2001r Prawo Ochrony Środowiska (t. j. Dz. U. z 2021, poz. 1973 z późń. zm.);
3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich pojemników ( kontenerów ), w których zamawiający gromadził będzie ilości transportowe odpadów i osadów. Wielkość pojemników ( kontenerów ) powinna odpowiadać bieżącej sytuacji i potrzebom zamawiającego.
4. Wykonawca zapewnia odbiór odpadów lub osadów na zgłoszenie zamawiającego ( telefoniczne lub e-mailem) w terminie do 5 dni roboczych.
5. W momencie odbioru odpadów i osadów wykonawca staje się ich posiadaczem i przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za sposób ich dalszego zagospodarowania w tym transport i przetwarzanie , które powinno być zgodne z posiadanymi zezwoleniami w tym decyzjami zezwalającymi na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania i transportu danych odpadów lub osadów. Wykonawca zapewni załadunek własnymi siłami załadowczymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.5.) Wartość części: 115425,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: odbiór i zagospodarowanie osadów ściekowych ( kod odpadu 190805 ) z oczyszczalni w Strykowie.Osady ściekowe – 250 Mg
1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z terenu oczyszczalni Strykowo
2. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów i osadów, przez co rozumie się odbiór własnymi środkami transportu, załadunek, transport do miejsc przetwarzania i docelowe przetwarzanie ( odzysk lub unieszkodliwianie ) z zachowaniem zasad postępowania z odpadami określonych w obowiązujących przepisach a w szczególności
o Ustawie z dnia 14.12.2012r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 779 z późń zm.);
o Ustawie z dnia 27.04.2001r Prawo Ochrony Środowiska (t. j. Dz. U. z 2021, poz. 1973 z późń. zm.);
3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich pojemników ( kontenerów ), w których zamawiający gromadził będzie ilości transportowe odpadów i osadów. Wielkość pojemników ( kontenerów ) powinna odpowiadać bieżącej sytuacji i potrzebom zamawiającego.
4. Wykonawca zapewnia odbiór odpadów lub osadów na zgłoszenie zamawiającego ( telefoniczne lub e-mailem) w terminie do 5 dni roboczych.
5. W momencie odbioru odpadów i osadów wykonawca staje się ich posiadaczem i przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za sposób ich dalszego zagospodarowania w tym transport i przetwarzanie , które powinno być zgodne z posiadanymi zezwoleniami w tym decyzjami zezwalającymi na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania i transportu danych odpadów lub osadów. Wykonawca zapewni załadunek własnymi siłami załadowczymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów
4.5.5.) Wartość części: 51300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124659,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142203,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124659,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Dolny Śląsk Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922256509
7.3.3) Ulica: Jerzmanowska 13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO DOLNY ŚLĄSK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO DOLNY ŚLĄSK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124659,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105975,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ecotarget Jakub Łyś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721231639
7.3.3) Ulica: Morska 24
7.3.4) Miejscowość: Lusówko
7.3.5) Kod pocztowy: 62-080
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI STĘSZEW
więcej: przetargi STĘSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z pojemników o pojemności do 1,1 m3 rozmieszczonych na terenie gminy Żukowo
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE PRZETERMINOWANYCH LEKÓW ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I OBOJĘTNYCH
- ,,Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz odbiór, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z terenu ZOZ we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II"
- Wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem ulicy Małomickiej w Lubinie (fragment drogi nr 1220D) o przebiegu od drogi DW 333 do granicy miasta Lubina
- Utrzymanie gminnej kanalizacji deszczowej
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.