Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00084804/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
- 2023/BZP 00292708/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostosowanie i aktualizacja bazy danych EGIB do obowiązujących przepisów prawa w podziale na cztery części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301591815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franowo 26
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-302
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@podgik.powiat.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgik.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/podgik_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie i aktualizacja bazy danych EGIB do obowiązujących przepisów prawa w podziale na cztery części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abe1d7da-a62c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030246/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dostosowanie i aktualizacja bazy danych EGIB w podziale na cztery części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084804
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKG.GPZ.2110.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostosowanie i aktualizacja bazy danych EGIB do obowiązujących przepisów prawa w podziale na cztery części:część I - wykonanie prac polegających na dostosowaniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla obiektów działka ewidencyjna w zakresie atrybutu „numer księgi wieczystej” do obowiązujących przepisów prawa - jednostka ewidencyjna Dopiewo.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik do SWZ: Część I – Załącznik nr 1a.
Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto: Część I – 51 775,06 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 42093,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostosowanie i aktualizacja bazy danych EGIB do obowiązujących przepisów prawa w podziale na cztery części:część II - wykonanie prac polegających na dostosowaniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla obiektów działka ewidencyjna w zakresie atrybutu „numer księgi wieczystej” do obowiązujących przepisów prawa dla części II - jednostka ewidencyjna Komorniki.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik do SWZ: Część II – Załącznik nr 1b.
Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto: Część II – 44 060,91 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 35821,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostosowanie i aktualizacja bazy danych EGIB do obowiązujących przepisów prawa w podziale na cztery części:część III – wykonanie prac polegających na dostosowaniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla obiektów działka ewidencyjna w zakresie atrybutu „numer księgi wieczystej” do obowiązujących przepisów prawa dla części III - jednostki ewidencyjnej Murowana Goślina - miasto i Murowana Goślina - obszar wiejski.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik do SWZ: Część III – Załącznik nr 1c.
Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto: Część III – 39 585,50 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 32183,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostosowanie i aktualizacja bazy danych EGIB do obowiązujących przepisów prawa w podziale na cztery części:część IV - wykonanie dokumentacji technicznej, której celem jest aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek ewidencyjnych ujawnionych obecnie w bazie danych ewidencji gruntów i budynków bez geometrii (nieistniejących na mapie ewidencyjnej) w celu dostosowania bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiązujących przepisów prawa.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik do SWZ: Część IV – Załącznik nr 1d.
Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto: Część IV – 8 979,00 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
4.5.5.) Wartość części: 7300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18949,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44895,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18949,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „to fix XYZ” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731897120
7.3.3) Ulica: ul. Cyfrowa 6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-441
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18949,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18149,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18149,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „to fix XYZ” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731897120
7.3.3) Ulica: ul. Cyfrowa 6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-441
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18149,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27768,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27768,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne „VERTICAL” sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 651-000-90-03
7.3.3) Ulica: Stodolna 31
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "VERTICAL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "VERTICAL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27768,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach postępowania w zakresie części IV wpłynęła tylko jedna oferta. Oferta wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń sanitarnych w Urzędzie Skarbowym w Rawiczu.
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujące zaprojektowanie i wykonanie remontu elewacji budynku Urzędu Skarbowego w Czarnkowie, przy ul. Wodna 8
- Dostawa materiałów do sterylizacji
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Świadczenie usług polegających na wywozie nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z zasobu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w podziale na II części
- Roboty budowlane dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - zamówienie zostało podzielone na 5 części
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500)
- "Usługa harmonizacji baz danych dla miasta Głowno"
- Aktualizacja i uzupełnienie danych bazy ewidencji gruntów i budynków dotyczącą: budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Małomice oraz Gmina Niegosławice
- Usługi-modyfikacji i aktualizacji operatu EGiB w zakresie punktów granicznych, użytków gruntowych, budynków (wraz z ich pomiarem w terenie) i lokali dla obrębu miasto Czarny Dunajec
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków gmina Nowe Miasto nad Pilicą - 33 obręby ewidencyjne
- Przetworzenie do postaci cyfrowej (digitalizacji) dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na cztery części.
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.