Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00106506/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00118602/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zabiegi pielęgnacyjne na terenach zieleni miasta Suwałki w 2025 – 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200662077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sejneńska 84
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 – 567 57 32, 87 – 566 78 55
1.5.8.) Numer faksu: 87 – 565 99 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.suwalki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1ddd5cb-b41f-45f6-ae5a-b42f68a542ab1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabiegi pielęgnacyjne na terenach zieleni miasta Suwałki w 2025 – 2026 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1ddd5cb-b41f-45f6-ae5a-b42f68a542ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038888/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych na terenie miasta Suwałk przez podmiot zewnętrzny -koszenie trawników, pielenie, nasadzenia –część 1 oraz Rekultywacja terenu lotniska wraz z dosianiem trawy część 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204520,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie zabiegów pielęgnacyjnych na terenach zieleni w mieście Suwałki w 2025 – 2026 roku.
2. Zamówienie obejmuje tereny zielone miasta Suwałki:
a) Koszenie trawników na powierzchni do 1 200 000 m2, zgodnie z lokalizacją wskazaną przez Zamawiającego. Prace będą polegały na: skoszeniu trawy na wysokość 5-7 cm, z zachowaniem szczególnej ostrożności w celu uniknięcia uszkodzeń w trakcie koszenia trawy przy drzewach, krzewach, znakach pionowych, w obrębie ochronnych barier drogowych itp. oraz przy własności osób trzecich. Za uszkodzone mienie będzie obciążony Wykonawca. W przypadku uszkodzenia roślin – Wykonawca wykona na własny koszt, w porozumieniu z Zamawiającym, nasadzenia rekompensujące straty.
b) Pielenie krzewów i rabat kwiatowych oraz innych terenów wskazanych przez Zamawiającego na powierzchni wynoszącej do 3 000 m2, w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego. Prace będą polegały na usunięciu chwastów rosnących w skupinach krzewów, na rabatach kwiatowych, gazonach i innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz spulchnieniu i wyrównaniu gleby wokół roślin.
c) Sadzenie do 100 szt. drzew w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Prace będą polegały na przygotowaniu miejsca nasadzeń zgodnie z lokalizacją wskazaną przez Zamawiającego, zaprawieniu dołu ziemią żyzną i nasadzeniu materiału szkółkarskiego, stabilizacji drzew poprzez opalikowanie, wykonaniu mis wokół nasadzonych drzew, obfitym podlaniu wodą.
Materiały służące do wykonania nasadzeń drzew tj. materiał szkółkarski, ziemię do zaprawiania dołów, kołki, taśmę mocującą zapewnia Zamawiający.
d) Wykonanie wymiany/rekultywację gruntu na powierzchni do 500 m2 przy ul. Wojczyńskiego 1 (teren lotniska) w Suwałkach. Prace będą polegały na zebraniu darni wraz z gruntem na głębokości 40 cm; dosypaniu brakującej warstwy chłonnej, zagęszczenie; zasypanie warstwą humusu; wysiew trawy (nasiona typ autostrada) i wałowanie. Materiały służące do wykonania ww. prac zapewnia Wykonawca.
3. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdy w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt oznacza to, że są one podane przykładowo i oznaczają minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
6. Za materiały lub urządzenia równoważne Zamawiający uzna takie, które posiadają parametry jakościowe i użytkowe, co najmniej na poziomie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub lepsze.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załączniku nr 10 do SWZ (wzór umowy), w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
90722300-7 - Usługi rekultywacji gruntu
77211600-8 - Sadzenie drzew
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Porządkowe 4 Pory Roku Kucewicz Łukasz Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423407361
7.3.3) Ulica: T.Noniewicza 85 C/17
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PORZĄDKOWE 4 PORY ROKU ŁUKASZ KUCEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PORZĄDKOWE 4 PORY ROKU ŁUKASZ KUCEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Nadbudowa części parteru od strony wschodniej wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów na potrzeby SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
- Dostawa fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na salę kameralną Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Budowa kładki przez rzekę Czarna Hańcza w ciągu pieszo rowerowym w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1150B oraz drodze gminnej nr 102006B w msc. Płociczno - Tartak
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie pasów drogowych i terenów zielonych na terenie Miasta Kobylnicy i Gminy Kobylnica
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych - Zadanie nr 5
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno-rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- II - Rewitalizacja zaniedbanej kopuły bunkra przy ul. Kwiatowej w Szczecinie
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych - część 6 i 7
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
więcej: Sadzenie drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.