Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095011/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00109623/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00112200/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-06
- 2022/BZP 00115467/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sportowych obiektów szkolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA IŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umilawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sportowych obiektów szkolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e2b4fba-a9cb-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024957/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Modernizacja boiska - SP4
1.1.20 Modernizacja sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 5
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095011/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1395567,98
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Szkoła Podstawowa nr 4 - modernizacja infrastruktury sportowej na boisku przyszkolnym, zadanie obejmuje:- budowę bieżni ogólnej, rozgrzewkowej,
- budowę bieżni i piaskownicy do skoku w dal,
- montaż zestawu do street workout wraz z nawierzchnią,
- budowa siłowni zewnętrznej wraz z nawierzchnią,
- budowę boiska treningowego,
- przebudowę ogrodzenia i budowę wjazdu,
- montaż koszy na śmieci.
- wykonawca przed zgłoszeniem odbioru zobowiązany jest do przeprowadzenia kontroli pomontażowej potwierdzającej wykonanie montażu urządzeń zgodnie z obowiązującą normą oraz do wyników tej kontroli winny być dołączone certyfikat z inspekcji, protokół z rejestracji i dziennik kontroli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 672791,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Szkoła Podstawowa nr 4 - modernizacja nawierzchni poliuretanowej boiska głównego, zadanie obejmuje:- naprawę uszkodzonej nawierzchni,
- wykonanie mycia i warstwy sczepnej,
- wykonanie dwukrotnego nowego natrysku,
- malowanie linii boiska,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Szkoła Podstawowa nr 5 – modernizacja sali gimnastycznej, zadanie obejmuje:- wymianę podłogi sportowej zawierającą demontaż istniejącej oraz montaż nowej zgodnie z załączoną dokumentacją,
- osadzenie tulei w podłodze do montażu słupków,
- malowanie linii boisk w zakresie:
• linie do piłki siatkowej pole 9,00 x 18,00 m,
• linie do piłki siatkowej pole 7,00 x 7,00 m,
• linie do piłki koszykowej pole 26,25 x 14,00 m,
• linie do piłko ręcznej pole 38,40 x 16,30 m,
• linie pola bramkowego do piłki ręcznej,
- wykonanie robót remontowych sali gimnastycznej w zakresie:
• wymianę stolarki okiennej sali wraz z obróbką ościeży oraz wymianą parapetów i okapników zewnętrznych, zamontowana stolarka okienna winna spełniać następujące wymagania:
- współczynnik przenikania ciepła dla wszystkich okien U ≤ 0,9 W/m2 · K;
- szklenie trójszybowe z powłoką selektywną (wysoka przepuszczalność światła, niska przepuszczalność energii słonecznej) oraz szybą wewnętrzną laminowaną;
- profile okienne ciepłe minimum 5 komorowe – kolor biały;
- okna uchylane ręcznie z poziomu podłogi;
- nawiewniki higrosterowane sterowane automatycznie, montowane w górnej części okien (2 szt. na jedno okno);
• malowanie powierzchni ścian i sufitu,
• montaż misek zbierających skropliny z wentylatorów dachowych,
• wymianę rur centralnego ogrzewania w kanale ciepłowniczym pod podłoga,
• dostawę i montaż wyposażenia Sali gimnastycznej – słupków do siatkówki, tablic z koszami do koszykówki, bramek do piłki ręcznej, piłkochwytów, siatek ochronnych na okna, kotary grodzącej, materacy osłonowych słupów żelbetowych w ilości zgodnej z załączonym przedmiarem,
• demontaż istniejących osłon grzejnikowych i montaż nowych bezpiecznych osłon grzejnikowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 622776,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 831959,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 831959,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BULLAIT Andrzej Ciuchta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782640413
7.3.3) Ulica: Okulickiego 13/21
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BULLAIT Andrzej Ciuchta, wspólnik spółki cywilnej - BULLAIT
jakie przetargi wygrała firma
BULLAIT Andrzej Ciuchta, wspólnik spółki cywilnej - BULLAIT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 831959,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 09.05.2022r. Zamawiający odrzucił złożoną na część 2 zamówienia ofertę nr 3 wykonawcy SPORTSYSTEM sp. z o.o., 10-508 Olsztyn ul. Mickiewicza 21/23 na podstawie art. 224 ust. 5 ustawy Pzp, z uwagi na rażąco niską cenę i dokonał oceny pozostałych ofert. Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż oferta nr 4, złożona przez BULLAIT Andrzej Ciuchta, 82-300 Elbląg ul. Okulickiego 13/21 uzyskała największą liczbę punktów na podstawie przyjętych w SWZ kryteriów oceny ofert, jednakże jej cena znacząco przekracza możliwości finansowe zamawiającego. Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, ogłoszona w dniu otwarcia ofert wynosi 100.000,00 zł, a cena oferty, złożonej przez BULLAIT – 154.046,43 zł. Z uwagi na powyższe, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części 2 - Szkoła Podstawowa nr 4 – modernizacja nawierzchni poliuretanowej boiska głównego na podstawie art. 255 pkt 3, stanowiącego o tym, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104857,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211560,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850713,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1092466,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 850713,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIMEX PLUS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542627548
7.3.3) Ulica: Fordońska 393
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-766
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 850713,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Artykuły spożywcze ( 1 /2025 )
- Tłuszcze ( 1 /2025 )
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1212N Tynwałd - Rudzienice - Gierłoż - Turznica na odc. Rudzienice - Mątyki
- "Pielęgnacja i wycinka drzew i krzewów rosnących na terenie miasta Iławy"
- Dostawa preparatów do dezynfekcji z podziałem na 13 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.