eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PieńskBudowa żłobka miejskiego w Pieńsku



Ogłoszenie z dnia 2025-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka miejskiego w Pieńsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesławiecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Pieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-930

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757786511-514 wew. 110

1.5.8.) Numer faksu: 757786405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowicki@piensk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.piensk.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa żłobka miejskiego w Pieńsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d2caf31-81d7-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023103/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa żłobka miejskiego w Pieńsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ISM.03.271.PN.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8010521,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie nowego obiektu budowlanego wraz infrastrukturą techniczną towarzyszącą. Obiekt przeznaczony do wybudowania to budynek żłobka, parterowy składający się z trzech modułów w których znajdują się sale z węzłami sanitarnymi, oraz z modułu w którym przewidziano komunikację, szatnię oraz całe zaplecze kuchenne
i administracyjne. Budynek w kształcie zbliżonym do nieregularnej formy prostokąta. Przewiduje się wykonanie go w technologi tradycyjnej, murowany, przykryty dachami dwuspadowymi o kącie nachylenia połaci 30°, oraz stropodachem płaskim - część administracyjno – kuchenna. W budynku zaprojektowano osobne wejścia: do części żłobkowej oraz administracyjno - kuchennej.
Dodatkowo z budynku przewidziano kilka wyjść ewakuacyjnych, wejście dla dostawy produktów
i wyjście dla wywozu odpadków. W cenie oferty należy uwzględnić pełne wyposażenie budynku
w projektowane urządzenia, meble i infrastrukturę zawartą w dok. projektowej.
Konstrukcję nośną budynku stanowią ściany murowane wykonane z bloczków betonowych (ściany fundamentowe) i pustaków ceramicznych. Na ścianach oraz żelbetowych podciągach oparto strop płytowy żelbetowy. Budynek przykryty częściowo dachami dwuspadowymi o kącie pochylenia 30°, częściowo stropodachem. Więźba dachowa drewniana. Cały budynek posadowiony został na ławach fundamentowych.
W ramach zagospodarowania terenu należy wybudować układ komunikacyjny pełniący funkcję dojazdu do budynku (połączenie budynku z ul. Szkolną) i miejsc postojowych, funkcję drogi pożarowej, chodniki łączące projektowany budynek z drogą wewnętrzną.
W bezpośrednim sąsiedztwie projektowanego budynku od strony południowo-wschodniej należy wykonać plac zabaw dla dzieci ze żwirową nawierzchnia bezpieczną, nasadzenia zielenią niską
i średniowysoką, ogrodzenie placu zabaw h=120cm systemowe, oświetlenie z lamp parkowych.
W obiekcie należy wykonać instalację zewnętrzną i wewnętrzną, wod-kan, elektryczną, deszczową, dolne źródło ciepła dla pompy ciepła, instalację p.poż, instalację c.o. powierzchniową, instalację nagrzewnic wentylacyjnych, instalacja chłodzenia - klimatyzacja, oświetlenia awaryjnego, logiczne i teletechniczne, systemy nadzoru wizyjnego, alarmowa, fotowoltaika i odgromowa.
UWAGI:
Zamawiający wykreśla z dokumentacji projektowej instalację gazową. Wykonawca dostosuje technicznie obiekt zwiększając moc pompy ciepła w konsultacji z producentem, stosując ją jako jedyne źródło grzewcze. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu opis techniczny i rysunki zamienne przedstawiające układ nowej instalacji pompy ciepła o zwiększonej mocy
z dostosowaniem do szczytowych zapotrzebować na energię zgodnie z założeniami projektowymi. Pompa ciepła musi posiadać parametry techniczne atesty i certyfikaty umożliwiające jej montaż w przedmiotowym obiekcie.
Ponadto przyszły Wykonawca zadania zaktualizuje poszczególne elementy dokumentacji technicznej tj. decyzji pozwolenia na budowę, uzgodnienia, decyzje administracyjne, warunki energetyczne, p.poż i inne dokumenty niezbędne do rozpoczęcia inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

09332000-5 - Instalacje słoneczne

42511110-5 - Pompy grzewcze

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10796940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12471504,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10796940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowych i Produkcyjnych „ZURiP” S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003670020

7.3.3) Ulica: Warszawska 109

7.3.4) Miejscowość: Małogoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 28-366

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

INSTALACJE SANITARNE, INSTALACJE
ELEKTRYCZNE, PRACE WYKOŃCZENIOWE.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10796940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.