Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00119051/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakwaterowanie i wyżywienie w ramach 12 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla min. 50 max. 60 osób (40-50 dzieci i młodzieży oraz 10 osób kadry) – uczestników projektu: „Nie ma jak rodzina … ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: MCPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473215122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 7
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 215-89-35
1.5.8.) Numer faksu: (42) 215-88-94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcps.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.mcps.pabianice.pl/?cid=161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakwaterowanie i wyżywienie w ramach 12 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla min. 50 max. 60 osób (40-50 dzieci i młodzieży oraz 10 osób kadry) – uczestników projektu: „Nie ma jak rodzina … ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a478c36a-e874-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00118980/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zakwaterowanie i wyżywienie w ramach 12 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla min. 50 max. 60 osób (40-50 dzieci i młodzieży oraz 10 osób kadry) – uczestników projektu: „Nie ma jak rodzina …
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119051/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 88888,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie zakwaterowania i wyżywienia (od obiadu
w pierwszym dniu do obiadu w ostatnim dniu z zapewnieniem prowiantu na podróż powrotną) w ramach 12 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla min. 50 maks. 60 osób (40-50 dzieci - uczestników i 10 osób kadry projektu): „Nie ma jak rodzina... - pabianicki program usług wspierających" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Priorytet IX „Włączenie społeczne". Działanie 9.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym. Poddziałanie 9.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone 3 oferty.W trakcie prowadzonej analizy formalnej złożonych ofert Zamawiający stwierdził, iż oferta złożona przez Wykonawcę - Biuro Usługowo Turystyczne Atlantic z Rzeszowa – podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zgodnie z postanowieniami §12 ust. 1 specyfikacji warunków zamówienia - między innymi dokument ofertowy, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządza się w postaci elektronicznej. Przed złożeniem oferty, w/w dokumenty i oświadczenia winny być podpisane za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Żaden ze składających się na ofertę dokumentów nie został podpisany z wykorzystaniem w/w środków.
Według stworzonego w dalszej kolejności rankingu, za najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez EXPE Martyna Górska ze Szczecina, której cena ofertowa wynosi 136.500,00 zł.
Wysokość środków, jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizacje przedmiotowego zamówienia to 96.000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142188,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Usługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Przebudowa ul. Cynkowej (dz. nr ewid. 346/23 i 347/15) w Piątkowisku
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Widzewskiej w Pabianicach
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic gminnych w Pabianicach w 2025 roku masą mineralno - bitumiczną
- Częściowy remont budynków kuchni - w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja praktycznych warsztatów z edukacji przyrodniczo - ekologicznej
- Usługa hotelarska i gastronomiczna z udostępnieniem sali konferencyjnej dla 220 osób w dniach 20 i 21 maja 2025 r. na potrzeby konferencji w Warszawie.
- Usługi noclegowe i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienia sali konferencyjnej na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
- Usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
- Organizacja konferencji pn. "Solankowa Dolina i odkrycie prozdrowotnych wód Pomorza i Kujaw 2025"
- Usługa noclegowa, usługi gastronomiczno - restauracyjne oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji wizyty studyjnej
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.