Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch pochylni dla niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach wraz z budową stanowiska postojowego, wymianą stolarki drzwiowej i remontem pomieszczenia wiatrołapu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAPKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413099
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 17
1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774466835
1.5.8.) Numer faksu: 774466888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.zajac@krapkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.krapkowice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dwóch pochylni dla niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach wraz z budową stanowiska postojowego, wymianą stolarki drzwiowej i remontem pomieszczenia wiatrołapu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3606eff8-aeae-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029771/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa dwóch pochylni dla niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach wraz z budową stanowiska postojowego, wymianą stolarki drzwiowej i remontem pomieszczenia wiatrołapu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedsięwzięcie grantowe realizowane w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100121
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.
W prowadzonym uprzednio postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz. 10.00 dnia 10 lutego 2023 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9670cffc-9c91-11ed-94da-6ae0fe5e7159
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180598,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch pochylni dla niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach wraz z budową stanowiska postojowego dla osoby niepełnosprawnej, wymianą stolarki drzwiowej oraz remontem pomieszczenia wiatrołapu. Niniejsza inwestycja ma na celu zwiększenie dostępności budynku użyteczności publicznej dla osób niepełnosprawnych z trudnością w poruszaniu się oraz poruszających się na wózkach inwalidzkich. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest bezpośrednio w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach oraz jego otoczeniu.
Lokalizacja inwestycji w Krapkowicach przy ulicy 3 Maja 17, na działce nr 142/3 obręb Krapkowice k.m.13.
Zakres zadania:
1. Budowa pochylni dla niepełnosprawnych z chodnika do budynku (nr 1) wraz z balustradą;
2. Budowa pochylni dla niepełnosprawnych z chodnika na parking (nr 2) wraz z balustradą;
3. Budowa miejsca parkingowego - 1 miejsce dla niepełnosprawnych;
4. Likwidacja progu w wiatrołapie budynku;
5. Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w ramach istniejących otworów okiennych i drzwiowych;
6. Montaż balustrad skrajnych przy schodach wejściowych do budynku;
7. Inne prace budowalne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania wykonanych wyżej elementów budowlanych.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki oraz w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5 do Zaproszenia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiące załącznik nr 6 do Zaproszenia oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442180-2 - Powtórne malowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOPAP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004503583
7.3.3) Ulica: Opolska 103A
7.3.4) Miejscowość: Krapkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Wykonanie i montaż stolarki okiennej i drzwiowej
2. Wykonanie nawierzchni pochylni i stanowisk postojowych
Podwykonawcy:
1. Filplast Sp. z o.o., ul. 3 Maja 33, 48-250 Głogówek
2. VENUS-BRUK Sp. z o.o., Sp. k., ul. Krapkowicka 51B, 47-364 Łowkowice
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odrze w Zdzieszowicach.
- Zakup samochodu do działań kryzysowo-ratowniczych w wersji pick-up z napędem 4x4
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1811 O na odcinku Komorniki - Kórnica
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont placu manewrowego WORD w Łodzi OT Piotrków Trybunalski.
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Prace remontowo budowlane w budynku byłej synagogi w Józefowie
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.