eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaBudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Chełmońskiego, ul. Żniwnej i ul. Złotej w Środzie Wielkopolskiej



Ogłoszenie z dnia 2025-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Chełmońskiego, ul. Żniwnej i ul. Złotej w Środzie Wielkopolskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Wielkopolska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258193

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Daszyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 286 77 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sroda.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Chełmońskiego, ul. Żniwnej i ul. Złotej w Środzie Wielkopolskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c410b549-a742-4eac-a4ee-75d74f31a537

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031494/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Chełmońskiego, ul. Żniwnej i ul. Złotej w Środzie Wielkopolskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084268

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZ.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1600357,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Chełmońskiego, ul. Żniwnej i ul. Złotej w Środzie Wielkopolskiej. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje roboty związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w części ul. Spacerowej, w ul. J. Chełmońskiego, części ul. Żniwnej i w ul. Złotej w Środzie Wielkopolskiej z włączeniem sieci do istniejącej studni (S17) kanalizacji sanitarnej na skrzyżowaniu ulic Spacerowa/Rolna. W zakresie zamówienia należy wykonać prace ziemne i budowlano- montażowe związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 200mm o łącznej długości 779m, odprowadzającej
ścieki sanitarne z posesji poprzez zaprojektowane przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 160mm zakończone studzienkami rewizyjnymi z rur karbowanych na terenie posesji.
Z uwagi na zróżnicowanie wysokości terenu zaprojektowano przejezdną przepompownię ścieków sanitarnych zlokalizowaną w pasie drogowym w ulicy Złotej. Przepompownia ścieków sanitarnych musi być w pełni zautomatyzowana z systemem monitorowania, nie wymagająca obsługi urządzeń, przystosowana do instalacji kanalizacji grawitacyjno-ciśnieniowej.
Na odcinku ulicy Złotej zaprojektowano sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o łącznej długości 87 m z rur PE fi 90mm. W zakresie zamówienia należy wykonać 44 szt. przyłączy do posesji oznaczonych w dokumentacji PZT od PS1 do PS44 oraz dodatkowo 6 szt. do posesji nr ewid. 1178/9, 1778/6, 262/2, 262/10, 261 i 260 oznaczonych w zakresie robót montażowych i drogowych PSD1do PSD6.
W zakresie inwestycji przewidziano również roboty drogowe odtworzenia i przebudowy nawierzchni ulic Spacerowej, J. Chełmońskiego, Żniwnej i Złotej.
Wykonawca musi odtworzyć nawierzchni dróg ulicy J. Chełmońskiego, Złotej i Żniwnej utwardzonej kruszywem łamanym z zachowaniem reżimu technologicznego dla dróg utwardzonych kruszywem kamiennym na całej szerokości ulicy wraz z odtworzeniem warstwy konstrukcyjnej kamiennej oraz warstwy wierzchniej z kamienia łamanego 0.31,5mm na całej szerokości ulic.
Wykonawca robót winien również odtworzyć i przebudować nawierzchnie asfaltową ulicy Spacerowej na realizowanym odcinku do wymaganej szerokości 6.0 m pasa jezdnego poprzez wykonanie remontu drogi na odcinku od ul. Rolnej do ul. Chełmońskiego zgodnie z załączoną dokumentacja projektową remontu ulicy Spacerowej (DG560114P) w mieście Środa Wielkopolska.
Wykonawca winien wystąpić do właściwego zarządcy drogi tj. Gminy Środa Wielkopolska o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego przedstawiając stosowny projekt czasowej organizacji ruchu.
Wykonawca winien uiścić opłatę za zajęcie pasa drogowego naliczoną zgodnie z obowiązującymi stawkami przez właściwego zarządcę drogi.
Przyłącze energetyczne dla zasilania przepompowni ścieków pozostaje w gestii Zamawiającego. Z uwagi na lokalizacje inwestycji charakter istniejącej zabudowy stanowiącą osiedle mieszkaniowe Wykonawca winien dostosować technologię i harmonogram prac w sposób najmniej uciążliwy dla mieszkańców, umożliwiając im codzienną komunikację oraz wjazd i wyjazd na posesję.
Teren objęty zakresem robót wymaga prowadzenia badań archeologicznych w związku z realizowana inwestycją. Koszty prowadzenia badań archeologicznych zgodnie z Pozwoleniem Nr 831.2019/C WWKZ poniesie Zamawiający.
Załączona dokumentacja projektowa obejmuje również roboty w zakresie wykonania sieci kanalizacji deszczowej oraz remontu ul. Spacerowej na odcinku od ul. Plażowej do ul. Chełmońskiego, które nie są przedmiotem niniejszego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 825000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1987647,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 825000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakąłd Instalatorstwa Sanitarnego i Budownictwa Ogólnego WOD-BUD Jacek Janiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6650007926

7.3.3) Ulica: Dygasińskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 825000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.