Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00088346/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
- 2025/BZP 00101834/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa hotelarsko-gastronomiczna oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas szkolenia sędziów SA i SO z obszaru apelacji poznańskiej w dniach 6-12 kwietnia 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004818424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trójpole 21
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-693
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi2@poznan.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03ecd101-33f7-4f20-a5c0-218e30e3f88b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa hotelarsko-gastronomiczna oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas szkolenia sędziów SA i SO z obszaru apelacji poznańskiej w dniach 6-12 kwietnia 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03ecd101-33f7-4f20-a5c0-218e30e3f88b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284552,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa hotelarsko-gastronomiczne oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas szkolenia sędziów Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Okręgowych z obszaru apelacji poznańskiej w dniach 6-12 kwietnia 2025 r.
I. Szkolenie planowane jest w dwóch grupach szkoleniowych w terminie:
a) I GRUPA w 6 - 9 kwietnia 2025 r. dla 82 osób:
dla sędziów orzekających w wydziałach karnych oraz pracy i ubezpieczeń społecznych Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Okręgowych w apelacji poznańskiej i zaproszonych gości;
[przyjazd i zakwaterowanie uczestników dnia 6 kwietnia 2025 r. od godz. 15:00,
wyjazd 9 kwietnia 2025 r. od godz. 09:00]
b) II GRUPA w dniach 9 - 12 kwietnia 2025 r. dla 120 osób:
dla sędziów orzekających w wydziałach cywilnych i gospodarczych Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Okręgowych w apelacji poznańskiej i zaproszonych gości;
[przyjazd i zakwaterowanie uczestników dnia 9 kwietnia 2025 r. od godz. 15:00, wyjazd 12 kwietnia 2025 r. od godz. 09:00].
II. Zakwaterowanie uczestników szkoleń w hotelu o standardzie co najmniej 4* gwiazdek, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2014 r w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U z 2006 r. Nr 22, poz. 169 ze zm.) lub w obiekcie hotelowym nie wpisanym do Centralnej Ewidencji Ministerstwa Sportu i Turystyki o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli 4* gwiazdkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2014 r w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, zlokalizowanym w granicach administracyjnych miasta Świnoujście, uzdrowiska położonego w województwie zachodniopomorskim.
Do dyspozycji zamawiającego udostępnione zostaną w obu terminach pokoje z łazienkami, zlokalizowane w jednym budynku, w liczbie:
- 40 pokoi 1-osobowych
- pozostałe pokoje 2-osobowe
- możliwe jest również wykorzystanie pokoi 2 osobowych jako pokoje 1 osobowe, w cenie pokoi 1 osobowych
- możliwe jest również wykorzystanie pokoi 3 osobowych jako pokoje 2 osobowe, w cenie pokoi 2 osobowych
- miejsca parkingowe w ilości proporcjonalnej do ilości pokoi 1-osobowych i 2-osobowych .
III. Ostateczna liczba uczestników zostanie potwierdzona na 10 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia. Możliwe jest zmniejszenie liczby osób maksymalnie o 20%.
IV. Pobyt i wyżywienie uczestników oraz szkolenie muszą być zlokalizowane w tym samym budynku.
V. Wyżywienie podczas szkolenia obejmuje dla każdej grupy: 3x śniadania, 2x obiady, 2x ciągłe przerwy kawowe, 2x kolacje oraz uroczystą kolację na początku szkolenie dla każdej grupy.
VI. W dniach 6 i 9 kwietnia 2025 r. (dzień przyjazdu grup) po zakwaterowaniu uczestników planowana jest uroczysta kolacja od godz. 19:00 z 7 godzinną oprawą muzyczną (sposób realizacji usługi, zostanie ustalony między stronami przed podpisaniem umowy) w restauracji
lub Sali bankietowej mieszczącej do 120 osób na wyłączność uczestników szkolenia, pozwalającą na jednoczesną konsumpcję wszystkim uczestnikom
VII. W dniach, w których przypada szkolenie tj. 7, 8, 10 i 11 kwietnia 2025 r. po śniadaniu rozpoczynają się zajęcia szkoleniowe z ciągłą przerwą kawową, następnie ok. godz. 14:00 obiad i dalej kolejna część szkolenia, a ok. godz. 19:00 kolacja.
VIII. W dniach 9 i 12 kwietnia 2025 r. po śniadania (od godz. 9:00) wykwaterowanie i wyjazd uczestników szkolenia.
IX. Wymagania dotyczące menu dla każdej z grup:
a. Śniadania [w godz. 7:30 – 9:00]: stół szwedzki (minimum 3 rodzaje wędlin, 3 rodzaje sera, 3 rodzaje pieczywa, jajecznica/ jajka gotowane, ciepłe kiełbaski, owsianka, masło, dżem, miód, warzywa, owoce, kawa, herbata, woda mineralna oraz soki owocowe)
b. Obiad [14:00 – 15:30]: dwudaniowy w formie bufetowej: (pierwsze danie: zupa - dwa rodzaje do wyboru), drugie danie: 2 porcje mięsa na każdego uczestnika szkolenia (możliwość wyboru z czterech rodzajów mięs/potraw), dodatki: ziemniaki, frytki, pyzy, kasza, dwie potrawy wegańskie i wegetariańskie, 3 rodzaje sałatek do wyboru i 3 rodzaje surówek do wyboru, soki owocowe, woda mineralna)
c. Kolacja [od godz. 19:00]: w formie szwedzkiego stołu: (deska wędlin, deska serów,
3 rodzaje pieczywa, dwa rodzaje sałatek, dwa ciepłe dania do wyboru, kawa, herbata, woda mineralna oraz soki owocowe)
d. Ciągła przerwa kawowa: (kawa, herbata, woda mineralna, soki, kruche ciastka)
e. Uroczysta kolacja z 7-godzinną oprawą muzyczną [od godz. 19:00]: przystawka
2 rodzaje do wyboru, zupa, danie ciepłe: 2 porcje mięsa na każdego uczestnika szkolenia (możliwość wyboru z czterech rodzajów mięs/potraw), potrawy wegańskie i wegetariańskie, ziemniaki, frytki, surówka – 3 rodzaje do wyboru, deser, zimny bufet:
po 2 porcje wyrobów garmażeryjnych na osobę (minimum cztery rodzaje, w tym jedna potrawa rybna, deska wędlin, deska serów, pieczywo, masło, 2 rodzaje sałatek, owoce, kawa, herbata, woda mineralna, soki owocowe).
f. Potrawy i napoje zamawiane poza wytyczne zamawiającego mogą być realizowane jedynie na koszt każdego z uczestników
X. Zapewnienie Sali wykładowych wyposażonych w stoły z możliwością rozłożenia materiałów dla uczestników (układ stołów do ustalenia), klimatyzację oraz sprzęt do prezentacji multimedialnych (projektor, laptop, nagłośnienie):
a. W dniach 7 i 8 kwietnia 2025 r. dwóch sal dla 40 osób w godz. 9:00 – 18:00
b. W dniach 10 i 11 kwietnia 2025 r. jednej Sali dla 120 osób w godz. 9:00 – 18:00
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia opisane są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 631250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Platon, Szkolenia i Konferencje Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943129970
7.3.3) Ulica: Chabrowa 39/7 Wysoka
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLATON SZKOLENIA I KONFERENCJE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PLATON SZKOLENIA I KONFERENCJE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-06 do 2025-04-12INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa koszy metalowych i plastikowych dla SZOZnMiD w Poznaniu"
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa tablic dotykowych do mierzenia czasu
- dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek UAM - 3 części
- Rozbudowa aparatu Zetasizer Pro do wersji Ultra Red, w ramach projektu: "Oparte na metodzie Design of experiments projektowanie technologii nanocząstek lipidowych (...) (miRNAsther)" na potrzeby UMP
- Budowa wiaty garażowej na terenie Obwodu Drogowego WZDW w Murowanej Goślinie.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich dla Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku
- Kompleksowa organizacja Łódzkich Targów Ekonomii Społecznej 2025 (ŁTES).
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych na potrzeby 50. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych.
- Kompleksowa organizacja konferencji WEFTA 2025 w dniach 13-17 października 2025 r.
- Warsztaty edukacyjno-integracyjno-zdrowotne oraz pakiety usprawniająco-rehabilitacyjne dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Usługa wynajęcia sal szkoleniowych wraz z usługami cateringowymi i noclegowymi w związku z realizacją szkoleń w ramach Projektu pn. "Realizacja szkoleń (...)" w ramach Narodowego Programu Zdrowia
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.