Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00103259/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00114090/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa serwera i sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pszczyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwera i sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3e34416-af48-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011398/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa serwera i sprzętu komuterowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103259/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zakup i dostawa serwerów wraz z infrastrukturą.Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę:
Serwery w ilości 3 szt.
Switch w ilości 2 szt.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do swz Opisie Przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 247573,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę:
Laptop w ilości 3 szt.
Monitory w ilości w ilości 7 szt.
Tablet w ilości 2 szt.
Switch w ilości 1 szt.
Dysk SSD w ilości 1 szt.
Oprogramowanie biurowe w ilości 3 szt.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do swz Opisie Przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
30231300-0 - Monitory ekranowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 22651,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303793,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303793,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303793,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Punkt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412477789
7.3.3) Ulica: Szyb Walenty 26A
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303793,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27437,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34143,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27437,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AF Seko Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470049288
7.3.3) Ulica: Bogusławskiego
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27437,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- ZP/39/2024_Usługa wywozu i utylizacji odpadów medycznych realizowana na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie w 2025 r.
- Ubezpieczenie Gminy Pszczyna, Urzędu Miejskiego w Pszczynie i jednostek organizacyjnych na rok 2025 - Usługa w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej.
- ZP/38/2024_Dostawy implantów ortopedycznych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Pszczyna w 2025 roku
- Budowa chodnika w ciągu ulicy Orlej oraz na skrzyżowaniu z ul. Ligonia w Krzyżowicach
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego w postaci dwóch komputerów stacjonarnych o różnych specyfikacjach
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nauczanie rolnicze XXI wieku - lepszy start" - sprzęt informatyczny
- Zakup komputerów przenośnych do placówek wychowania przedszkolnego Gminy Stężyca
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadleśnictwa Legnica - drugie postępowanie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.