Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mięsa i wędlin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825627501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mięsa i wędlin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5747d63-c4b1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065302/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup mięsa i wędlin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140635
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy- w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uprzednio prowadzone postępowanie zostało unieważnione w dniu 6 marca 2023 r.
Uzasadnienie prawne: postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 1) ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego termin składania ofert wyznaczono na dzień 3 marca 2023 r., godz. 10:00. Do tego terminu nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup- dostawa mięsa i wędlin dla:
a) Domu Pomocy Społecznej w Nowinach, Nowiny 101, 22-105 Okszów,
b) Dom Pomocy Społecznej w Rejowcu, ul. Przemysłowa 4, 22-360 Rejowiec,
c) Liceum Ogólnokształcące im. 27 Wołyńskiej Dywizji Armii Krajowej w Dubience, ul. 3 Maja 4, 22-145 Dubienka,
d) Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Dorohusku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
15131700-2 - Przetwory mięsne
15131600-1 - Produkty wołowe i cielęce
15131500-0 - Produkty drobiowe
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
15110000-2 - Mięso
15113000-3 - Wieprzowina
15112000-6 - Drób
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15130000-8 - Produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUBLIMAR Lucjan Staniszewski spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122306086
7.3.3) Ulica: Związkowa 10
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-148
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUBLIMAR MAREK PIŃKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PUBLIMAR MAREK PIŃKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206774,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Syczyn, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- część nr 8
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap II - część nr 2
- Zakup urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rejowcu Fabrycznym
- Dostawa paliw (tankowanie) do sprzętu transportowego Placówek SG
- Zakup paliw płynnych i gazowych
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych oraz mięsa i wyrobów wędliniarskich
- Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.