eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańŚwiadczenie usług prawnych oraz doradztwa podatkowego dla Centrum Łukasiewicz oraz wybranych Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług prawnych oraz doradztwa podatkowego dla Centrum Łukasiewicz oraz wybranych Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - POZNAŃSKI INSTYTUT TECHNOLOGICZNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386566426

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ewarysta Estkowskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-755

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@pit.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pit.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ilim_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


badania naukowe, prace rozwojowe,logistyka

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Łukasiewicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512481668

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poleczki 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasiewicz.gov.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutem Technik Innowacyjnych EMAG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leopolda 31

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-189

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://emag.lukasiewicz.gov.pl/pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutem Biopolimerów i Włókien Chemicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7240000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 19/27

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-570

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ibwch.lodz.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutem Chemii Przemysłowej im. prof. I. Mościckiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252836114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rydygiera 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-793

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ichp.lukasiewicz.gov.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutem Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250008519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Racjonalizacji 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-673

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://imbigs.lukasiewicz.gov.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutem Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790170691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 55

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://impib.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutem Metali Nieżelaznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310200771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sowińskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.imn.gliwice.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowym Instytutem Automatyki i Pomiarów PIAP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223185370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 202

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-486

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piap.lukasiewicz.gov.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług prawnych oraz doradztwa podatkowego dla Centrum Łukasiewicz oraz wybranych Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef6a5242-6711-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332027/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRZ/00023/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 338400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług prawnych (Część I zamówienia) w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego, z wyłączeniem zastępstwa procesowego, zgodnie ze zleceniami złożonymi przez Zamawiającego w sposób i na zasadach określonych w Projektowanych postanowieniach umownych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ Projektowanych postanowieniach umownych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 181800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług doradztwa podatkowego (Część II zamówienia) w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego, z wyłączeniem zastępstwa procesowego, zgodnie ze zleceniami złożonymi przez Zamawiającego w sposób i na zasadach określonych w Projektowanych postanowieniach umownych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ Projektowanych postanowieniach umownych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79220000-2 - Usługi podatkowe

4.5.5.) Wartość części: 156600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sokołowski Zdrojewski Ścibisz Radcy Prawni sp.partnerska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 778-146-80-83

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Doradztwo prawne w zakresie prawa farmaceutycznego.
Doradztwo prawne w zakresie finansowania badań naukowych lub prac rozwojowych.
r.pr. Łukasz Świderski „Świderski i Świderski Radcy Prawni” spółka partnerska,
r.pr. Jacek Nowak
Kancelaria Radcy Prawnego Jacek Nowak Radca Prawny


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 6

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 541,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy S.K.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452181482

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16912,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W dniu 14.04 zawarto również umowy dla cz. I:
Nazwa instytutu i kwota umowy brutto
SBŁ-ICHP, 6 642,00 zł
SBŁ-IMBiGS, 11 070,00 zł
SBŁ-IMN, 13 284,00 zł
SBŁ-IMPiB, 2 214,00 zł
SBŁ-PIAP, 11 070,00 zł
Centrum, 110 700 zł
W dniu 09.05 zawarto również umowy dla cz. II:
Nazwa instytutu i kwota umowy brutto
SBŁ-EMAG, 4 612,50 ZŁ
SBŁ-ICHP, 9 225,00 ZŁ
SBŁ-IMN, 7 687,50 ZŁ
CENTRUM, 88 560 ZŁ
SBŁ-IBWCH, 33 825,00 ZŁ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.