Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00332027/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
- 2022/BZP 00007397/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług prawnych oraz doradztwa podatkowego dla Centrum Łukasiewicz oraz wybranych Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - POZNAŃSKI INSTYTUT TECHNOLOGICZNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386566426
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ewarysta Estkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-755
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@pit.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pit.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ilim_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badania naukowe, prace rozwojowe,logistyka
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Łukasiewicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512481668
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poleczki 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasiewicz.gov.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutem Technik Innowacyjnych EMAG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leopolda 31
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-189
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://emag.lukasiewicz.gov.pl/pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutem Biopolimerów i Włókien Chemicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7240000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 19/27
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-570
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ibwch.lodz.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutem Chemii Przemysłowej im. prof. I. Mościckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252836114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rydygiera 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-793
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ichp.lukasiewicz.gov.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutem Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250008519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Racjonalizacji 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-673
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://imbigs.lukasiewicz.gov.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutem Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790170691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 55
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://impib.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutem Metali Nieżelaznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310200771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sowińskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.imn.gliwice.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowym Instytutem Automatyki i Pomiarów PIAP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223185370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 202
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-486
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@ilim.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piap.lukasiewicz.gov.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług prawnych oraz doradztwa podatkowego dla Centrum Łukasiewicz oraz wybranych Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef6a5242-6711-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332027/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRZ/00023/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 338400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług prawnych (Część I zamówienia) w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego, z wyłączeniem zastępstwa procesowego, zgodnie ze zleceniami złożonymi przez Zamawiającego w sposób i na zasadach określonych w Projektowanych postanowieniach umownych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ Projektowanych postanowieniach umownych.4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 181800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług doradztwa podatkowego (Część II zamówienia) w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego, z wyłączeniem zastępstwa procesowego, zgodnie ze zleceniami złożonymi przez Zamawiającego w sposób i na zasadach określonych w Projektowanych postanowieniach umownych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ Projektowanych postanowieniach umownych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79220000-2 - Usługi podatkowe
4.5.5.) Wartość części: 156600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sokołowski Zdrojewski Ścibisz Radcy Prawni sp.partnerska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 778-146-80-83
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Doradztwo prawne w zakresie prawa farmaceutycznego.
Doradztwo prawne w zakresie finansowania badań naukowych lub prac rozwojowych.
r.pr. Łukasz Świderski „Świderski i Świderski Radcy Prawni” spółka partnerska,
r.pr. Jacek Nowak
Kancelaria Radcy Prawnego Jacek Nowak Radca Prawny
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SOKOŁOWSKI ZDROJEWSKI ŚCIBISZ RADCY PRAWNI" SPÓŁKA PARTNERSKA
jakie przetargi wygrała firma
"SOKOŁOWSKI ZDROJEWSKI ŚCIBISZ RADCY PRAWNI" SPÓŁKA PARTNERSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 6
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 541,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452181482
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KWKR KONIECZNY WIERZBICKI I PARTNERZY SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KWKR KONIECZNY WIERZBICKI I PARTNERZY SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16912,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Nazwa instytutu i kwota umowy brutto
SBŁ-ICHP, 6 642,00 zł
SBŁ-IMBiGS, 11 070,00 zł
SBŁ-IMN, 13 284,00 zł
SBŁ-IMPiB, 2 214,00 zł
SBŁ-PIAP, 11 070,00 zł
Centrum, 110 700 zł
W dniu 09.05 zawarto również umowy dla cz. II:
Nazwa instytutu i kwota umowy brutto
SBŁ-EMAG, 4 612,50 ZŁ
SBŁ-ICHP, 9 225,00 ZŁ
SBŁ-IMN, 7 687,50 ZŁ
CENTRUM, 88 560 ZŁ
SBŁ-IBWCH, 33 825,00 ZŁ
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Sądu Rejonowego w Wołominie
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Kompleksowa usługa obsługi prawnej Sądu Okręgowego w Katowicach przez okres 36 miesięcy
- Świadczenie przez wykonawcę pomocy prawnej na rzecz zamawiającego mającej charakter bieżącej obsługi prawnej ZDW w Opolu w zakresie zadań i obowiązk. realizowanych przez zamawiając. w okresie 24 m-cy
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.