Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00077446/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
- 2022/BZP 00122340/01 - Wynik z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia kadry pedagogicznej w placówkach oświatowych Powiatu Polickiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Policach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811762713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tanowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914328100
1.5.8.) Numer faksu: 913178900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@policki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83a745f4-9e07-11ec-80f8-1ad70aec7fa41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia kadry pedagogicznej w placówkach oświatowych Powiatu Polickiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83a745f4-9e07-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001155/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Szkolenia kadry pedagogicznej w placówkach oświatowych Powiatu Polickiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPO WZ 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Edukacja Działanie 8.3 Projekt Nr RPZP.08.03.00-32- K013/18 pn. „Równy dostęp do kompetencji kluczowych na wszystkich poziomach kształcenia ogólnego – ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z niepełnosprawnościami i wykluczonych społecznie z Powiatu Polickiego.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077446/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EK.272.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (35 osób). Celem szkolenia jest poznanie rozwoju umiejętności komunikacyjnych - słownik czynny i bierny u dzieci, poznanie zaburzeń komunikacyjnych charakterystycznych dla zaburzenia autystycznego. Wiedza na temat tego od czego rozpocząć naukę umiejętności komunikacyjnych. Poznanie programów edukacyjnych nastawionych na kształtowanie komunikacji.Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 8 godzin szkoleniowych (przypadających na każdego Uczestnika)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Stymulacja Słuchu Johansena (3 os.)Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do prowadzenia terapii słuchowej wg Kjelda Johansena przeznaczonej dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania bodźców słuchowych.
Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej.
Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 30 godzin szkoleniowych (przypadających na każdego Uczestnika)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Biofeedback I (3 osoby)Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do samodzielnego wykorzystania metody EEG Biofeedback w praktyce. Po zakończeniu szkolenia uczestnik potrafi: opowiedzieć o metodzie: jak przebiega terapia, czy jest bezpieczna, jakie są badania potwierdzające jej skuteczność, zaplanować samodzielnie cykl sesji treningowych, przygotować aparaturę biofeedback do pracy, wygenerować statystyki sesji i właściwie je zinterpretować.
Szkolenie organizowane jest w formie 4 spotkań: blok teoretyczny 3 spotkania online + blok praktyczny 1 spotkanie. Blok praktyczny szkolenia realizowany jest w dwóch opcjach do wyboru wg OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Biofeedback II (3 osoby)Ukończenie szkolenia ma umożliwić Uczestnikowi prowadzenie terapii na sprzęcie ProComp, program Biograph Infiniti. Możliwe jest przeprowadzenie szkolenia na innej wersji oprogramowania, pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na możliwość prowadzenia terapii lub Wykonawca zapewni bezpłatną aktualizację oprogramowania, o którym mowa.
Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji terapeuty EEG Biofeedback.
Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej, a jego ukończenie umożliwiło Uczestnikowi prowadzenie terapii z zastosowaniem innych protokołów poza treningiem podstawowym na punktach C3, C4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs kwalifikowana pierwsza pomoc (ok. 30 os.)Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia „KWALIFIKOWANA PIERWSZA POMOC” przeprowadzonego na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy.
Liczba grup szkoleniowych : 5
Kurs powinien trwać co najmniej 66 godzin zegarowych, (Godzina zegarowa zawiera 60 minut) w tym co najmniej 25 godzin zajęć teoretycznych oraz co najmniej 41 godzin zajęć praktycznych.
Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy pozwoli na uzyskanie tytułu ratownika w świetle ustawy o Państwowym Systemie Ratownictwa Medycznego i tym samym uczestnik uzyska najwyższy możliwy stopień wyszkolenia w zakresie ratownictwa dostępny dla osób nie posiadających wykształcenia medycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCAFE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381129017
7.3.3) Ulica: Zygmuntowska 37/1
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-21Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Kozłowski Biomed Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021977767
7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej 2/13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-541
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-23 do 2022-05-27Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Kozłowski Biomed Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021977767
7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej 2/13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-541
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-31 do 2022-06-03INNE PRZETARGI Z POLIC
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włodawie pn. "Kucharz czeladnik z elementami kuchni ekologicznej"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 5 osób bezrobotnych w zakresie "Cukiernik z modułem ECDL B2" z egzaminem czeladniczym.
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja" współfinansowanego przez Unię Europejską
- REALIZACJA KURSÓW ZAWODOWYCH - ETAP I W RAMACH PROJEKTU PN. "POSTAW NA DOBRY ZAWÓD - PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI ZAWODOWEJ W POWIECIE TCZEWSKIM - ETAP II"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.