Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00130049/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady selektywnie zbierane na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978050124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 655402605
1.5.8.) Numer faksu: 655402607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skwschowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwschowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skwschowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady selektywnie zbierane na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74a62a14-ef9e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130049/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPSK.03.I.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 106658,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników w następującym asortymencie: - 6 szt. pojemników o pojemności 1100 l i wymiarach ok. 135 cm wysokości, 125 cm szerokości, przeznaczonych do selektywnej zbiórki papieru, w trwałym kolorze niebieskim. - 6 szt. pojemników o pojemności 1100 l i wymiarach ok. 135 cm wysokości, 125 cm szerokości, przeznaczonych do selektywnej zbiórki metalu i tworzyw sztucznych, w trwałym kolorze żółtym. - 200 szt. pojemników o pojemności 240 l i wymiarach ok. 100 cm wysokości, 58 cm szerokości, głębokości otworu wsadowego ok. 70 cm, szerokości pokrywy ok. 70 cm, przeznaczonych do selektywnej zbiórki papieru, w trwałym kolorze niebieskim. - 400 szt. pojemników o pojemności 240 l i wymiarach ok. 100 cm wysokości, 58 cm szerokości, głębokości otworu wsadowego ok. 70 cm, szerokość pokrywy ok. 70 cm, przeznaczonych do selektywnej zbiórki metalu i tworzyw sztucznych, w trwałym kolorze żółtym. - 50 szt. pojemników o pojemności 240 l i wymiarach ok. 100 cm wysokości, 58 cm szerokości, głębokości otworu wsadowego ok. 70 cm, szerokości pokrywy ok. 70 cm, przeznaczonych do selektywnej zbiórki szkła, w trwałym kolorze zielonym. - 200 szt. pojemników o pojemności 240 l i wymiarach ok. 100 cm wysokości, 58 cm szerokości, głębokości otworu wsadowego ok. 70 cm, szerokości pokrywy ok. 70 cm, przeznaczonych do selektywnej zbiórki bioodpadów, umożliwiających odprowadzanie wilgoci i oddzielanie kompostu, w trwałym kolorze brązowym. 2. Wszystkie wyżej wskazane pojemniki winny spełniać następujące wymagania: 1) fabrycznie nowe; 2) wykonane z PEHD - polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości lub innego materiału zapewniającego odporność na uszkodzenia mechaniczne, chemikalia oraz na wysokie i niskie temperatury; 3) z wytłoczeniem na pokrywie „NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU” lub równoważny znak graficzny; 4) muszą posiadać atest PZH (Państwowy Zakład Higieny); 5) odpowiednia konstrukcja zaczepu umożliwiająca opróżnienie go przez specjalistyczne pojazdy za pośrednictwem chwytaków grzebieniowych;
6) wyposażenie w kółka umożliwiające przemieszczanie. Każdy pojemnik o pojemności 240 l musi posiadać dwa kółka o średnicy ok. 20 cm z ogumieniem pełnym. Każdy pojemnik o pojemności 1100 l musi posiadać cztery kółka o średnicy ok. 20 cm, z ogumieniem pełnym, z możliwością blokady dwóch przednich kół; 7) pojemniki muszą posiadać uchwyty do bezpiecznej obsługi, 8) nośność pojemników wytłoczona na korpusie pojemnika; 9) przystosowane do opróżniania przez pojazdy z zabudową śmieciarki, posiadające listwę grzebieniową (dotyczy pojemności 240 l); 10) przystosowane do opróżniania przez pojazdy z zabudową śmieciarki posiadające listwę grzebieniową i tylne wysięgniki boczne (dotyczy pojemności 1100 l); 11) Każdy pojemnik opatrzony musi być w trwały napis informujący o rodzaju składowanego w nim materiału, wykonany niezmywalną technologią. W przypadku pojemników o pojemności 1100 l napisy, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą znajdować się na dwóch większych ścianach, po stronie zewnętrznej. Zamawiający dopuszcza wykonanie powyższej informacji w formie naklejki, pod warunkiem, że będzie ona wykonana trwale i niezmywalnie; 12) wykonane zgodnie z normą PN-EN-840; 3. Wszystkie wskazane w treści SWZ i załącznikach nazwy własne, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, wymagane certyfikaty itp., w tym nazwy handlowe, oznaczenia lub znaki towarowe, patenty należy przyjąć jedynie jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione w SWZ i załącznikach parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe, które oczekiwane jest przez Zamawiającego i będą one stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają w równoważnym stopniu wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Wykonawca udziela na dostarczone pojemniki minimum 12 m-cy gwarancji. Wydłużenie gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5. Dostawa pojemników jest po stronie Wykonawcy. Wykonawca dostarczy jednorazowo wszystkie pojemniki na adres Kazimierza Wielkiego 24a, 67-400 Wschowa. 6. Rozładunek i montaż pojemników pozostaje po stronie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119637,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158104,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119637,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTENUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172154093
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119637,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: "Modernizacja pomostu, rozbiórka kładki, oraz posadowienia obiektów małej architektury przy ścieżce przyrodniczej na Łąkach Nowohuckich", dla ZZM
- Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny dla jednostek organizacyjnych WUM
- Zakup wraz z dostawą nowych pojemników oraz kontenerów na odpady komunalne
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych na odpady komunalne zmieszane i odpady zbierane w sposób selektywny z podziałem na dwie części
- Dostawa środków czystości
- Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych wraz z ich rozstawieniem na terenie Miasta i Gminy Jedlina-Zdrój
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.