Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00080865/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Ochodzy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cysterska 22
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672680800
1.5.8.) Numer faksu: 672680803
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Ochodzy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-255b15a7-9fa1-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016843/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Ochodzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Operacja współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność, z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080865/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.3.2022.FZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miejsce realizacji zamówienia:
Gmina Wągrowiec
Ochodza 53A
62-100 Wągrowiec
Działka o nr ewid.: 274/2
Obręb ewidencyjny: Ochodza
Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie
Zakres robót
Zakres robót obejmuje roboty związane z modernizacją świetlicy wiejskiej w Ochodzy.
Budynek świetlicy wiejskiej znajduje się na działce o nr ewidencyjnym 274/2, obręb ewidencyjny Ochodza. Budynek ten to obiekt wolnostojący. Składa się z dwóch części: parterowej remizy OSP z dachem płaskim oraz dwukondygnacyjnego budynku świetlicy wiejskiej z zapleczem socjalno - sanitarnym z dachem dwuspadowym.
Zamawiający posiada dokumentację projektową obejmującą: roboty modernizacyjne wewnątrz świetlicy, roboty modernizacyjne wewnątrz remizy OSP, roboty zewnętrzne związane głównie z termomodernizacją obiektu oraz roboty w ramach zagospodarowania terenu.
W ramach niniejszego zamówienia wykonane zostaną wyłącznie roboty wewnątrz obiektu, związane bezpośrednio z modernizacją świetlicy, umożliwiające przywrócenie jej do dawnej świetności. Obecnie, z uwagi na zły stan instalacji wewnętrznych, w szczególności instalacji c.o. oraz ogólny znaczny stopień zużycia budynku, budynek nie jest użytkowany.
W ramach zamówienia wykonane zostaną:
1. ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE, w tym m. in.:
- roboty rozbiórkowe - demontaż drzwi i ościeżnic, demontaż sceny, rozbiórka obudowy szybu windowego i ścianek działowych, rozebranie okładzin ściennych, sufitów podwieszonych, posadzek, podłoży, odbicie tynków, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
- roboty murowe - zamurowanie części otworów,
- roboty wykończeniowe w zakresie ścian i sufitów - zabezpieczenie konstrukcji drewnianej dachu poprzez malowanie, wykonanie sufitów podwieszonych, wraz z izolacją, zabudowy z płyt gipsowo - kartonowych, uzupełnienie części tynków cementowo - wapiennych, licowanie ścian płytkami, izolacja ścian chłodni i wiatrołapu, wykonanie nowych gładzi gipsowych i robót malarskich, wymiana windy towarowej wraz z szybem,
- wykonanie nowych podłoży i posadzek - wykonanie podkładów z piasku, podbetonu, izolacji z folii, izolacji z płyt styropianowych, zbrojonej warstwy wyrównawczej, posadzki oraz okładzin schodów z płytek,
- wykonanie robót stolarskich i ślusarskich - wymiana drzwi zewnętrznych na nowe, aluminiowe, wymiana drzwi wewnętrznych na nowe aluminiowe oraz drewniane, montaż ścianek systemowych, montaż nawietrzaków higrosterowanych, montaż nowych balustrad schodowych,
2. INSTALACJE ELEKTRYCZNE, w tym m. in.:
- roboty rozbiórkowe - demontaż elementów instalacji elektrycznej: łączników, gniazd, puszek, odgałęźników, opraw, tablic, przewodów,
- montaż nowej instalacji elektrycznej - przewodów, rozdzielnic, opraw, gniazd, puszek, łączników,
- uzupełnienie instalacji uziemiającej - montaż GSU wraz z włączeniem do istniejącego uziomu,
- wykonanie niezbędnych pomiarów instalacji elektrycznej - badanie instalacji oświetlenia, zasilania oraz instalacji uziemiającej,
- dostawa i montaż trzykolorowej tablicy informacyjnej LED - tekstowo-graficznej, przeznaczonej do wyświetlania krótkich haseł i informacji, godzin otwarcia, daty, godziny i temperatury.
3. INSTALACJE SANITARNE, w tym m. in.:
- wykonanie nowej instalacji wodno - kanalizacyjnej - montaż rurociągów kanalizacyjnych z PCV, wykonanie podejść pod przybory kanalizacyjne, montaż przyborów sanitarnych (ustępów, umywalek, zlewozmywaków, pisuarów), montaż rurociągów wodociągowych z rur wielowarstwowych PEX wraz z izolacją, podejść dopływowych, montaż baterii i zaworów,
- wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania - montaż rurociągów z rur wielowarstwowych PEX/AL/PEX wraz z izolacją, wykonanie podejść pod grzejniki, montaż grzejników, dostawa i montaż kotła na pelet wraz z podajnikiem o mocy min. 38kW z kompletem automatyki i wyposażeniem kotłowni, montaż zasobnika c.w.u., dostawa i montaż komina systemowego,
- wykonanie wentylacji pomieszczeń - kratek wentylacyjnych i wentylatorów łazienkowych.
Zestawienie powierzchni i kubatury budynku świetlicy:
- powierzchnia użytkowa 314,64 m2
- kubatura 1923,13 m3
Uwaga: Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do SWZ (Załączniki nr 10, 11, 12).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 986229,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1139023,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 986229,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRINGO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7662006442
7.3.3) Ulica: Lipowa 29A
7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 986229,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 roku dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Wągrowiec
- Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie Aquaparku w Wągrowcu
- Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu, na działkach o nr ewid. 46/5, 47/3 obręb Żelice, gm. Wągrowiec
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.