eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MurówWykonanie 2 zadań inwestycyjnych pn.1 Rozbudowa sieci kan. sanitarnej w St. Budkowicach. 2 Rozbudowa sieci kan. sanitarnej oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej w St. Budkowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie 2 zadań inwestycyjnych pn.1 Rozbudowa sieci kan. sanitarnej w St. Budkowicach. 2 Rozbudowa sieci kan. sanitarnej oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej w St. Budkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MURÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Murów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-030

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/murow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie 2 zadań inwestycyjnych pn.1 Rozbudowa sieci kan. sanitarnej w St. Budkowicach. 2 Rozbudowa sieci kan. sanitarnej oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej w St. Budkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-074c5c3b-27e1-4403-befe-1e3386081b5e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039705/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej w Starych Budkowicach wraz z przebudową stacji uzdatniania wody w Radomierowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej w Starych Budkowicach wraz z przebudową stacji uzdatniania wody w Radomierowicach

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097639

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch zadań inwestycyjnych pn.: Zadanie nr 1: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Starych Budkowicach” – ul. Młyńska i ul. Stawowa. Zadanie nr 2: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej w Starych Budkowicach” – ul. Zagwiździańska - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.

Zadanie nr 1: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Starych Budkowicach” – ul. Młyńska i ul. Stawowa, polega na rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej w Starych Budkowicach w ciągu ul. Stawowej i ul. Młyńskiej.
Zadanie nr 2: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej w Starych Budkowicach” – ul. Zagwiździańska polega na rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowie i przebudowie istniejącej sieci wodociągowej w Starych Budkowicach w ciągu ul. Zagwiździańskiej

Szczegółowy zakres robót jest określony w dokumentacji technicznej opracowanej przez XANIT mgr inż. Grzegorz Jurowicz z siedzibą przy ul. Ozimskiej 63A/2, 45-368 Opole – opracowanie zbiorowe z 25 sierpnia 2022 roku, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót stanowiących załączniki do dokumentacji przetargowej.
Na realizację przedmiotowego zadania została wydana przez Starostę Opolskiego decyzja nr 762/2022 z dnia 4 października 2022 roku zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla terenu zabudowy mieszkalnej, jednorodzinnej.




2. Zadanie inwestycyjne obejmuje m. in.:
1) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
2) Obsługę geodezyjną oraz nadzór na budowie;
3) Roboty ziemne;
4) Roboty związane z odwodnieniem wykopów;
5) Roboty instalacyjne związane z wykonaniem sieci oraz przyłączy;
6) Roboty instalacyjne związane z wykonaniem przyłączy energetycznych do przepompowni;
7) Roboty drogowe;
8) Próby i odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji;
9) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania;
10) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu);
11) Sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy - Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty);
12) Zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
13) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive);
14) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji umowy wraz ze Specyfikacją Techniczną Zamówienia.

3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1) Dokumentacja projektowa;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
3) Przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6406824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1968000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budownictwa Ogólnego DROBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543191172

7.3.3) Ulica: ul. Kępska 10

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-129

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.