eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MurówPrzebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MURÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Murów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-030

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/murow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6017d0ab-2ad5-476c-838a-e5cc98fc68f8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039705/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej w Starych Budkowicach wraz z przebudową stacji uzdatniania wody w Radomierowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej w Starych Budkowicach wraz z przebudową stacji uzdatniania wody w Radomierowicach

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106073

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach w ramach inwestycji pn.: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej w Starych Budkowicach wraz z przebudową stacji uzdatniania wody w Radomierowicach” zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Dokument ten stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Szczegółowy zakres robót jest określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym sporządzonym dla przedmiotowych sieci przez biuro projektowe TB-Architekt Tomasz Bednarek z siedzibą przy ul. Akacjowej 6, 47-220 Kędzierzyn-Koźle.
3. Dokumentację projektową oprócz niezbędnej wersji papierowej należy sporządzić w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej pdf (zapisane na CD lub innym, bardziej pojemnym nośniku pamięci, w sposób możliwy do kopiowania). Forma elektroniczna przedmiotu zamówienia musi być tak przygotowana by Zamawiający miał możliwość zamieszczenia opracowań na stronie internetowej.
4. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zmianami), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458), rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454), ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), wszelkimi niezbędnymi przepisami z zakresu prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, obowiązującymi standardami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
5. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z:
a) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
b) dokumentacją projektową,
c) należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami polskimi, w szczególności zawartymi w Prawie budowlanym, a w dalszej kolejności normami wspólnymi Unii Europejskiej, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami zamówienia publicznego oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy oraz nie mogą być sprzeczne z zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną.
6. Zadanie inwestycyjne obejmuje m. in.:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z załącznikami;
2) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
3) Obsługę geodezyjną oraz nadzór na budowie;
4) Roboty ogólnobudowlane;
5) Roboty instalacyjne;
6) Próby i odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji;
7) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania;
8) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu);
9) Sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy - Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty);
10) Zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
11) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (certyfikaty, atesty) w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive);
12) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji umowy wraz ze Specyfikacją Techniczną Zamówienia.
7. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik:
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 738000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Plada Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990110336

7.3.3) Ulica: Ul. Ozimska 17

7.3.4) Miejscowość: Chrząstowice

7.3.5) Kod pocztowy: 46-053

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 738000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.