Ogłoszenie z dnia 2021-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00073046/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-03
- 2021/BZP 00088269/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci”
– etap2 – stan surowy otwarty część A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA "WROCŁAWSKIE HOSPICJUM DLA DZIECI"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020598370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jedności Narodowej 47/47A/49A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-260
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 367 51 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.hernik@hospicjum.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://hospicjum.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/hospicjum_wroc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
fundacja
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci”– etap2 – stan surowy otwarty część A
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22b5e6fb-c47b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073046/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1633639,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci” – etap2 – stan surowy otwarty część A.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
2. Zakres zamówienia obejmuje następujące prace:
1) Branża drogowa
a. wykonanie tymczasowej drogi z nasypu klińcowego, w celu umożliwienia dojazdu w głąb działki.
2) Branże instalacji sanitarnych – instalacje wewnętrzne
a. instalacja kanalizacji sanitarnej – rozprowadzenie podposadzkowe w przyziemiu.
3) Branża wewnętrzne instalacje elektryczne i niskoprądowe
a. instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych.
4) Branża ogólnobudowlana
a. wykonanie prac ziemnych – wykopy pod stopy i ławy fundamentowe,
b. wykonanie monolitycznych stóp i ław fundamentowych,
c. wykonanie monolitycznych podwalin pod ściany murowane,
d. wykonanie ścian murowanych projektowanych na poziomie przyziemia, piętra i poddasza,
e. wykonanie monolitycznych elementów żelbetowych (słupów, trzpieni, nadproży, belek i wieńców) na poziomie przyziemia, piętra i poddasza,
f. wykonanie monolitycznych stropów żelbetowych nad przyziemiem, piętrem i poddaszem,
g. wykonanie zasypów piaskowych oraz podbudowy pod posadzkę na gruncie na poziomie przyziemia,
h. wykonanie stropodachów (ścianki ażurowe, połacie z płyt korytkowych, izolacja termiczna na stropie, izolacje przeciwwilgociowe papowe na połaciach, tymczasowe zabezpieczenia attyk).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej załączonej do SWZ:
a. Projekt budowlany – Załącznik nr 9
b. Pozwolenie na budowę – Załącznik nr 10
c. Projekt wykonawczy w branżach objętych zamówieniem – Załącznik nr 11
d. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w branżach objętych zamówieniem – Załącznik nr 12
e. Przedmiary robót objętych zamówieniem – Załącznik nr 13
f. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 14
g. Opinia geotechniczna - Załącznik nr 15
Dodatkowe informacje zawarte zostały w rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2597380,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2597380,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2597380,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Firma Budowlana Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222515788
7.3.3) Ulica: ul. Odolanowska 45
7.3.4) Miejscowość: Topola Mała gm. Ostrów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Instalacje sanitarne: Heat Tech Sp. z o.o. sp.k. ul. Obornicka 26, 51-113 Wrocław
b) Instalacje elektryczne: Eltix Energia Wabiszczewicz Al. Armii Krajowej 14a/5, 50-541 Wrocław
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2597380,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Zakup 5 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon na potrzeby DSDiK. CPV 34144750-0
- 19.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Dostawa samochodu osobowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji c.o. i wykonanie remontu pomieszczenia wymiennikowni dla budynku przy ul. Bytomskiej 39-41 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.