Og³oszenie z dnia 2025-03-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego
do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Brodach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Brodach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381082899
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 11 Kiliñskiego
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brody
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-343
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspbrody@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zspbrody.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego
do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Brodach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f9b00dc9-2607-4235-ae4b-83822eb812f8
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00156265
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00147806/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Brodach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9b00dc9-2607-4235-ae4b-83822eb812f83.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e – Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w
zak³adce „Centrum Pomocy”.
3) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
4) Sposób komunikowania siê za po¶rednictwem Platformy e – Zamówienia zosta³ opisany pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB
6) Minimalne wymagania techniczne sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce
specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert)
1) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: gmina@tuplice.pl
3. Informacje o sposobie komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji okre¶lonych w art. 65 ust 1, art. 66 i art. 69 ustawy Pzp
1) Ca³a komunikacja odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê z
Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W przypadku przekazania przez Wykonawcê w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego danych osobowych osoby fizycznej, a w szczególno¶ci:
1. Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±,
2. Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
3. Pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie),
4. Cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
5. Osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego;
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Brodach ul. Kiliñskiego 11, 68-343 Brody, woj. lubuskie, pow. ¿arski,
w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± pañstwo kontaktowaæ siê
z Inspektorem Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
nr ZP.271.1.2025 prowadzonym w trybie podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2710.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Brodach ul. Kiliñskiego 11, 68-343 Brody - w ilo¶ci 40 000 dm3 w okresie 1 roku od podpisania umowy.
2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej lub wiêkszej ilo¶ci oleju opa³owego w zale¿no¶ci od warunków atmosferycznych panuj±cych w sezonie grzewczym, z prawem obni¿enia lub zwiêkszenia warto¶ci umowy, bez prawa Wykonawcy do zg³oszenia roszczeñ z tego tytu³u.
3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ parametrom zgodnym z charakterystyk± jako¶ciow± wymagan± obowi±zuj±c± norm± PN-C-96024:2020-12 lub równowa¿n± opisywanej oraz zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i przepisami w zakresie ochrony ¶rodowiska, BHP i p. po¿.. Olej opa³owy winien spe³niaæ minimalne wymagania okre¶lone w za³±czniku nr 3 Rozporz±dzenia Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U. 2024, poz. 1018).
4. Olej musi byæ produktem oryginalnym, tzn. winien byæ wytwarzany przez producenta bêd±cego w³a¶cicielem receptury oraz symbolu, nazwy i znaku towarowego stosowanego do jego oznaczenia.
5. Lekki olej opa³owy musi charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami fizykochemicznymi:
a) gêsto¶æ w temperaturze 15°C nie wy¿sza ni¿ 0,860 g/ml,
b) temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿ 56°C,
c) lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20°C nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s,
d) sk³ad frakcyjny: do 250°C destyluje nie wiêcej ni¿ 65% V/V, do 350°C destyluje nie mniej ni¿ 85% V/V, zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,1% m/m, pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej nie wiêksza ni¿ 0,3% m/m, pozosta³o¶æ po spopieleniu nie wiêksza ni¿ 0,01% m/m, zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg, zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg, warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg, temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ 20°C.
6. Wykonawca zobowi±zany jest:
a) dostarczaæ sukcesywnie ka¿d± zamawian± partiê towaru do ww siedzib, na w³asny koszt, od chwili z³o¿enia zamówienia przez zamawiaj±cego w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie,
b) zapewniæ taki transport przedmiotu zamówienia, jaki jest wymagany, aby nie dopu¶ciæ do uszkodzenia lub pogorszenia jego jako¶ci w trakcie transportu do miejsca dostawy,
c) podstaw± do wystawienia faktury VAT bêdzie dokument potwierdzaj±cy dostawê.
7. Wykonawca realizowa³ bêdzie dostawy autocysternami spe³niaj±cymi wymagania przepisów o transporcie materia³ów niebezpiecznych, przepisów w zakresie ochrony ¶rodowiska oraz zapewni odpowiedni stan techniczny urz±dzeñ przy tankowaniu zbiorników w celu zapewnienia warunków ekologicznych.
8. Inne ustalenia:
a) zamawiaj±cy przewiduje, ¿e jednorazowo bêdzie zamawiane ok. 8000 dm³-12 000m3 oleju opa³owego do sze¶ciu zbiorników po 2000 dm3/ka¿dy, Uk³ad zbiorników umo¿liwia wy³adunek poprzez przepompowanie od zewn±trz.
b) dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
c) dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± w godzinach od 7.00 do 15.00,
d) rozliczenia za dostarczony olej opa³owy bêd± dokonywane za litr w temperaturze i gêsto¶ci rzeczywistej. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ transport oleju opa³owego ¶rodkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocystern± wyposa¿on± w legalizowane urz±dzenia pomiarowe. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo za¿±dania ¶wiadectwa legalizacji urz±dzeñ pomiarowych,
e) zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania faktur VAT w formie elektronicznej na adres e-mail podany w SWZ,
f) ka¿da dostawa potwierdzona bêdzie protoko³em dostawy lub dokumentem WZ, który bêdzie okre¶la³: datê dostawy, ilo¶æ dostarczonego oleju opa³owego oraz ¶wiadectwo jako¶ci dostawy potwierdzaj±ce zgodno¶æ z odpowiedni± norm±. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do badania próbek oleju opa³owego pobranych bezpo¶rednio z autocysterny Wykonawcy zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami,
g) zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do sk³adania Wykonawcy o¶wiadczeñ o przeznaczeniu oleju opa³owego do celów opa³owych (ka¿dorazowo przy zakupie oleju opa³owego, najpó¼niej w dniu odbioru paliwa). Jednocze¶nie zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ olej opa³owy bêd±cy przedmiotem zamówienia, przeznaczony bêdzie do celów opa³owych uprawniaj±cych do stosowania stawek okre¶lonych w art. 89 ust.1 pkt 9 i 10 ustawy z dnia 6 grudnia 2008r. o podatku akcyzowym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
I kwarta³ 2026 r.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owy opis sposobu oceny ofert zosta³ zapisany w Rozdziale 21 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Opis spe³nienia warunków:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. 2024 poz. 1881).
.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego [na podstawie art 108 i 109 ustawy pzp], zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. [art 274 ust 1 ustawy):
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. [art 274 ust. 1 ustawy pzp]:
1) aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. 2024 poz. 1881).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:3.1 O¦WIADCZÊNIA WSTÊPNE [art. 125 ust 1 ustawy pzp].
3.1.1. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ,
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik.
3.1.2. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust 1 pkt 1 -6 ustawy pzp - którego wzór stanowo za³±cznik nr 3 do SWZ.
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczenia sk³ada ka¿dy w wykonawców.
2. ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY [art. 118 ust 3 ustawy pzp] Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZELENIE ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.)
a) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy [art 117 ust. 4 ustawy pzp] - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
4. PE£NOMOCNICTWA
wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
5. INNE DOKUMENTY
a) Wype³niony i podpisany formularz oferty - którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:1. Wymagane o¶wiadczenia wskazane w pkt. 3.1 SWZ powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie.
2. W przypadku, o którym mowa w art 117 ust 2 i 3 stawy pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy [art. 117 ust. 4 ustawy pzp] - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia - patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ. Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika (wzór pe³nomocnictwa stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ) musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii, Do dokumentu (lub dokumentów) zawieraj±cego ustanowienie Pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo za¶wiadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z pó¼n. zm.).
Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego.
4. Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) Dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, o których mowa w pkt. Rozdziale 24 pkt 3 SWZ. w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada o¶wiadczenia wskazane w Rozdziale 15 pkt. 3.1.2 SWZ zawieraj±ce informacje dotycz±ce tych podmiotów.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
7. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie Pe³nomocnika tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Okre¶lone w za³±czniku nr 4 do SWZ - projektowane postanowienia umowy - w § 12;7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-31 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-29
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI BRODY
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Brodach
- Rozbudowa sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Brody oraz modernizacja oczyszczalni ¶cieków w Krynkach i Stykowie.
wiêcej: przetargi BRODY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Brodach
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Centrum Promocji Le¶nictwa w Mucznem oraz Domku My¶liwskiego w Mucznem
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Filialnej w Toprzynach Szko³y Podstawowej w Kandytach 6000 litrów
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych oraz kremacji na teren Cmentarza Komunalnego Oddzia³ Psie Pole przy ul. Kie³czowskiej 90 we Wroc³awiu
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych, w ilo¶ci 48 000 litrów, dla Domu Pomocy Spo³ecznej dla Doros³ych "Prz±¶nik" w Brenniku w roku 2025
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.