eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaZakup minikoparki w formie leasingu operacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2025-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup minikoparki w formie leasingu operacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Trzebnica - Ergo Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021793317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Milicka 23

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ergo.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ergo.trzebnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1053643

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup minikoparki w formie leasingu operacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f01ae1e-3ebe-4eb5-a9c5-b195f2ce8cbc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00075245

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZGK.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa - zakup na podstawie umowy leasingu operacyjnego z opcją wykupu, fabrycznie nowej minikoparki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”.
2. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowy (rok produkcji 2024 lub 2025), nieużywany wcześniej przez osoby trzecie, nieużywany do celów demonstracyjnych. Nie był również wcześniej rekondycjonowany. Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po dostarczeniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem.
3. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) w zakresie wymagań dotyczących dostawy urządzenia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ, zasady leasingu opisane są w Załączniku nr 4 do SWZ oraz w rozdziale XXI niniejszej SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
i. OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,
ii. Warunki leasingu stanowiące załącznik nr 4 do SWZ,
iii. Projektowane postanowienia umowy, zawarte w rozdziale XXI niniejszej SWZ.
Wszystkie wymagania określone w OPZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w:
i. OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
ii. Warunkach leasingu stanowiących załącznik nr 4 do SWZ,
iii. Projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w rozdziale XXI niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194688,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199803,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199803,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPCE Equipment Solutions Polska Sp. z o.o. (dawniej SG Equipment Leasing Polska Sp. z o. o.)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261740388

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dostawa, serwis, gwarancja


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199803,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

dostawa urządzenia - maksymalnie 3 tygodnie (21 dni) od dnia zawarcia umowy.
czas trwania leasingu - 36 m-cy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.