Ogłoszenie z dnia 2021-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00090612/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 178042 N od drogi krajowej nr 65 do miejscowości Bobry
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PROSTKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 44B
1.5.2.) Miejscowość: Prostki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-335
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876112012
1.5.8.) Numer faksu: 876112079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@prostki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.prostki.pl/wiadomosci/10042/przetargi
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/ug_prostki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 178042 N od drogi krajowej nr 65 do miejscowości Bobry2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c030b5-d334-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005787/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 178042N od drogi krajowej nr 65 do miejscowości Bobry
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090612/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 713728,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej na odcinku: od km 0+000,00 do km 0+996,64. Szerokość nawierzchni projektowanej drogi na całej długości odcinka zaprojektowano jako 5,0 m. Zaprojektowano nawierzchnię drogi z masy mineralno – asfaltowej na podbudowie pomocniczej z mieszanki związanej cementem oraz na podbudowie zasadniczej z mieszanki niezwiązanej (KŁSM). Pochylenie poprzeczne jezdni zaprojektowano jako 2 % jednostronne oraz jako 2% daszkowe, celem umożliwienia odpływu wód opadowych i roztopowych do rowów przydrożnych lewo- i prawostronnych. Rowy trapezowe o głęb. 0,7 m, pochylenie skarp 1:1,5, szerokość dna rowu – 0,3 m. zaprojektowano wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej o konstrukcji tak, jak ciąg główny drogi gminnej. Lokalizację zjazdów pokazano w projekcie zagospodarowanie terenu. Zaprojektowano pobocza o nawierzchni z mieszanki niezwiązanej (KLSM) o szerokościach 0,75 m i grubości warstwy 20 cm. Pochylenie poprzeczne poboczy zaprojektowano jako 8 % na odcinkach
o przekroju daszkowym nawierzchni jezdni drogi gminnej i o pochyleniu 2 % zgodnym z pochyleniem poprzecznym nawierzchni jezdni drogi gminnej na łukach zewnętrznych i o pochyleniu 4 % na łukach wewnętrznych na odcinkach nawierzchni jezdni drogi gminnej na łukach.
Konstrukcja jezdni
-warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S o grub. 4 cm,
-warstwa wiążąca z mieszanki mineralno – asfaltowej AC 16 W o grub. 6 cm,
-podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej (KŁSM) o grub. 20 cm,
-podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem o Rm=2,5 MPa o grub. 15 cm.
Zgodnie z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia zapisanym w umowie Wykonawca przygotowuje ofertę na podstawie dokumentacji projektowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ (Dokumentacja projektowa). Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
We wszystkich miejscach Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do SWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne”.
Przedmiary dołączone są wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.
CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem.
45110000-1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych.
45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.
45233140-2 – Roboty drogowe.
45233220-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1. wykonania i oddania przedmiotu zamówienia, zrealizowanego zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
2. wykonania niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń, rozruchów i odbiorów technicznych wraz z poniesieniem kosztów ewentualnych opłat,
3. ustalenia lokalizacji, wykonania i utrzymania niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowania materiałów,
4. uporządkowania placu budowy,
5. przywrócenia terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, parkingi, dojazdy) przed terminem zakończenia robót,
6. naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych przy prowadzeniu robót, przywrócenie do stanu pierwotnego,
7. oznakowania, niezbędne zabezpieczenie terenu,
8. usunięcia i utylizacji odpadów bez dodatkowego wynagrodzenia,
9. przekazania zrealizowanych robót Zamawiającemu,
10. wykonania dokumentacji powykonawczej,
Wszystkie w/w elementy zamówienia zostaną ujęte w cenie ofertowej.
Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia spełniać będą warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.). Wykonawca przedłoży stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją).
Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami Ustawy Prawo budowlane, obowiązującymi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków i szkód ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną.
Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z obowiązującymi
w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy włącznie z wbudowanymi materiałami oraz gwarancji na zamontowane urządzenia.
Okres gwarancji ustala się na co najmniej 48 miesięcy, liczonych od daty odbioru końcowego na całość zamówienia.
Jeżeli w SWZ lub w załączonych do niej: projektach, opisach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, formularzach zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów, czy urządzeń służących do realizacji niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie,
a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 877885,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1115290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 877885,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty oprócz robót związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych. Podwykonawca nie został jeszcze wybrany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 877885,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.