eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańDostawy asortymentu jednorazowego użytku dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy asortymentu jednorazowego użytku dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231190020

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Zawidowska 4

1.4.2.) Miejscowość: Lubań

1.4.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.4.7.) Numer telefonu: 75 721 37 87

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lcm-luban.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156452

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00143864

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Zamawiający żąda przedłożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych w przypadku składania oferty na Pakiet Nr 2 – Rękawice:
1) dot. Zadań od nr 1 do nr 12:
Na potwierdzenie parametrów takich jak: długość, grubość, poziom AQL Zamawiający wymaga złożenia folderów Wytwórcy. W sytuacji, gdy złożone foldery nie będą potwierdzały powyższych parametrów, to Zamawiający wymaga złożenia badań Dystrybutora/Wytwórcy przeprowadzonych zgodnie z EN 455.
2) dot. Zadania nr: 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11:
Na potwierdzenie klasy wyrobu medycznego Zamawiający wymaga złożenia Deklaracji Zgodności Producenta.
3) dot. Zadania nr: 1, 6, 9:
Na potwierdzenie odporności na przenikanie wirusów (ASTM F1671 lub EN 374-5) Zamawiający wymaga złożenia wyników badań przeprowadzonych przez niezależne laboratorium.
4) dot. Zadania nr: 3, 9:
Na potwierdzenie siły zrywu rękawicy przed starzeniem i po starzeniu Zamawiający wymaga złożenia badań Dystrybutora/Wytwórcy przeprowadzonych zgodnie z EN 455.

Po zmianie:
Zamawiający żąda przedłożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych w przypadku składania oferty na Pakiet Nr 2 – Rękawice:
1) dot. Zadania nr 2, nr 3, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12:
Na potwierdzenie parametrów takich jak: długość, grubość, poziom AQL Zamawiający wymaga złożenia folderów Wytwórcy lub Importera/Dystrybutora. W sytuacji, gdy złożone foldery nie będą potwierdzały powyższych parametrów, to Zamawiający wymaga złożenia badań Dystrybutora/Wytwórcy przeprowadzonych zgodnie z EN 455 bądź specyfikacji danych produktu zawierającej podsumowanie badań producenta wg EN 455.
2) dot. Zadania nr: 9, 10, 11:
Na potwierdzenie klasy wyrobu medycznego Zamawiający wymaga złożenia Deklaracji Zgodności Producenta.
3) dot. Zadania nr 9:
Na potwierdzenie odporności na przenikanie wirusów (ASTM F1671 lub EN 374-5) Zamawiający wymaga złożenia wyników badań przeprowadzonych przez niezależne laboratorium bądź specyfikacji danych produktu zawierającej wyniki badań przeprowadzonych przez niezależne laboratorium.
4) dot. Zadania nr: 3, 9:
Na potwierdzenie siły zrywu rękawicy przed starzeniem i po starzeniu Zamawiający wymaga złożenia badań Dystrybutora/Wytwórcy przeprowadzonych zgodnie z EN 455 bądź specyfikacji danych produktu zawierającej podsumowanie badań producenta wg EN 455.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
W zakresie Pakietu Nr 2 - Rękawice:
1) dot. Zadań od nr 1 do nr 12:
Na potwierdzenie parametrów takich jak: długość, grubość, poziom AQL Zamawiający wymaga złożenia folderów Wytwórcy. W sytuacji, gdy złożone foldery nie będą potwierdzały powyższych parametrów, to Zamawiający wymaga złożenia badań Dystrybutora/Wytwórcy przeprowadzonych zgodnie z EN 455.
2) dot. Zadania nr: 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11:
Na potwierdzenie klasy wyrobu medycznego Zamawiający wymaga złożenia Deklaracji Zgodności Producenta.
3) dot. Zadania nr: 1, 6, 9:
Na potwierdzenie odporności na przenikanie wirusów (ASTM F1671 lub EN 374-5) Zamawiający wymaga złożenia wyników badań przeprowadzonych przez niezależne laboratorium.
4) dot. Zadania nr: 3, 9:
Na potwierdzenie siły zrywu rękawicy przed starzeniem i po starzeniu Zamawiający wymaga złożenia badań Dystrybutora/Wytwórcy przeprowadzonych zgodnie z EN 455.

Po zmianie:
W zakresie Pakietu Nr 2 - Rękawice:
1) dot. Zadania nr 2, nr 3, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12:
Na potwierdzenie parametrów takich jak: długość, grubość, poziom AQL Zamawiający wymaga złożenia folderów Wytwórcy lub Importera/Dystrybutora. W sytuacji, gdy złożone foldery nie będą potwierdzały powyższych parametrów, to Zamawiający wymaga złożenia badań Dystrybutora/Wytwórcy przeprowadzonych zgodnie z EN 455 bądź specyfikacji danych produktu zawierającej podsumowanie badań producenta wg EN 455.
2) dot. Zadania nr: 9, 10, 11:
Na potwierdzenie klasy wyrobu medycznego Zamawiający wymaga złożenia Deklaracji Zgodności Producenta.
3) dot. Zadania nr 9:
Na potwierdzenie odporności na przenikanie wirusów (ASTM F1671 lub EN 374-5) Zamawiający wymaga złożenia wyników badań przeprowadzonych przez niezależne laboratorium bądź specyfikacji danych produktu zawierającej wyniki badań przeprowadzonych przez niezależne laboratorium.
4) dot. Zadania nr: 3, 9:
Na potwierdzenie siły zrywu rękawicy przed starzeniem i po starzeniu Zamawiający wymaga złożenia badań Dystrybutora/Wytwórcy przeprowadzonych zgodnie z EN 455 bądź specyfikacji danych produktu zawierającej podsumowanie badań producenta wg EN 455.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-31 10:00

Po zmianie:
2023-04-04 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-31 10:45

Po zmianie:
2023-04-04 10:45

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-04-28

Po zmianie:
2023-05-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.