eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąModernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu przy ul. Ks. P. Skargi 6 w Nakle nad Notecią z przeznaczeniem na punkty konsultacyjne dla osób uzależnionych i członków i rodzin.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu przy ul. Ks. P. Skargi 6 w Nakle nad Notecią z przeznaczeniem na punkty konsultacyjne dla osób uzależnionych i członków i rodzin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 3867960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1051097

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu przy ul. Ks. P. Skargi 6 w Nakle nad Notecią z przeznaczeniem na punkty konsultacyjne dla osób uzależnionych i członków i rodzin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d753f2f-0880-41a3-ae68-cfc8075cd50f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043249/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu przy ul. Ks. P. Skargi 6 w Nakle nad Notecią z przeznaczeniem na punkty konsultacyjne dla osób uzależnionych i członków i rodzin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092682

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1246051,96 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 249572,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację pomieszczeń piwnicznych w kompleksowym zakresie. Pomieszczenia będą pełnić dotychczasową funkcję.
W pomieszczeniach planuje się wykonanie nowych tynków renowacyjnych na ścianach i sufitach. Całkowitej przebudowie podlega część z pomieszczeniami sanitarnymi. Zostanie wydzielone pomieszczenie sanitarne oraz pomieszczenie socjalne dostępne z drogi komunikacyjnej.
Ściany pomieszczeń zostaną poddane iniekcji krystalicznej. Posadzki zostaną zabezpieczone przed wilgocią przy pomocy membrany cementowej wzmocnionej włóknami. Całość zostanie pokryta płytkami ceramicznymi. Wymianie podlegają wszystkie okna na okna PCV. W oknach zamontowane zostaną nawietrzaki higrosterowalne.
Planuje się odkopanie ściany północnej, zabezpieczenie przeciwwilgociowe oraz docieplenie styropianem XPS 300 gr. 10 cm. wraz z wykonaniem opaski z kostki betonowej oraz montaż nowych naświetlaczy okiennych. Wokół opaski z kostki należy teren wyrównać i obsiać trawą.
W pomieszczeniach planuje się wykonanie nowej instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej.
Powierzchnia użytkowa pomieszczeń: 112,14 m2
Wysokość pomieszczeń: 2,37-2,45 m

Kolejność wykonywania prac remontowych:

Roboty budowlane należy prowadzić w dogodnych warunkach atmosferycznych. Należy umożliwić swobodne wyschnięcie odkrytych murów przed wykonaniem izolacji pionowej i tynków renowacyjnych.
- Odkopanie ściany północnej budynku do wierzchu ławy fundamentowe w zakresie pokazanym w części rysunkowej.
- Zabezpieczenie wykopu przed zasypaniem i osunięciem się mas ziemnych na czas prac przy ścianie.
- Demontaż istniejących studni okiennych (doświetlaczy).
- Usunięcie starych powłok izolacji pionowej (jeśli występują), usunięcie starych warstwy tynków i luźną zaprawę ze spoin, aż do cegły.
- Skucie tynków wewnętrznych ścian i sufitów.
- Pozostawienie odsłoniętych ścian piwnic do czasu ich wyschnięcia (suche miesiące letnie).
- Osuszanie ścian od wewnątrz budynku za pomocą specjalistycznych urządzeń budowlanych tj. nagrzewnic termicznych i mikrofalowych.
- Po osuszeniu ścian wykonanie warstwy wyrównawczej na murze zewnętrznym za pomocą systemowej zaprawy wyrównawczej.
- Wykonanie hydroizolacji poziomej w postaci przepony wykonanej metodą iniekcji krystalicznej preparatem uszczelniającym pory i kapilary materiału ścian w zakresie pokazanym w części rysunkowej, należy stosować się ściśle do reżimu technologicznego określonego przez producenta zastosowanego preparatu.
- Wykonanie hydroizolacji pionowej ściany północnej z zastosowaniem specjalistycznej zaprawy cementowej wzmocnionej włóknami od wierzchu ławy fundamentowej do wysokości terenu przy budynku.
- Wykonanie termoizolacji ściany północnej budynku przy pomocy płyt z polistyrenu ekstrudowanego XPS gr. 10 cm przyklejanych do wykonanej wcześniej warstwy izolacji pionowej za pomocą specjalistycznych zapraw klejowych.
- Montaż nowych systemowych doświetlaczy okiennych.
- Zamocowanie folii kubełkowej z polietylenu (właściwą stroną) za pomocą listwy montażowej, zabezpieczającej przez wlewaniem się wody, mocowanej na kołki rozporowe do ściany piwnicznej z wywinięciem spodu folii na ławę fundamentową.
- Zasypanie wykopu gruntem przepuszczalnym, a na wierzchu zastosowanie żwiru granitowego 16/32 w korycie z obrzeżem betonowym umożliwiający odparowywanie wody z powierzchni ściany.
- Przeprowadzenie niezbędnych prac rozbiórkowych i demontażowych wewnątrz pomieszczeń.
- Wykonanie montażu nowej stolarki okiennej.
- We wnętrzu pomieszczeń wykonanie pomieszczeń socjalno-sanitarnych w układzie pokazanym w części rysunkowej.
- Osadzenie nadproża stalowego N1.
- Wykonanie naprawy doświetlaczy okiennych od strony ul. Ks. P. Skargi.
- Wykonanie prac instalacyjnych: instalacja elektryczna i teletechniczna oraz wod.-kan..
- Oczyszczenie posadzki i zagruntowanie.
- Wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach i sufitach składających się z obrzutki i tynku magazynującego, należy stosować się ściśle do reżimu technologicznego określonego przez producenta zastosowanego tynku renowacyjnego,
- Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach oraz malowanie farbami lateksowymi, odpornymi na szorowanie.
- Wykonanie warstwy wyrównawczej na posadzce z zastosowaniem zaprawy samopoziomującej.
- Wykonanie hydroizolacji posadzek z zastosowaniem specjalistycznej zaprawy cementowej wzmocnionej włóknami.
- Wykonanie montażu okładzin ściennych w pomieszczeniu sanitarnym z płytek ceramicznych do wysokości 210 cm, montaż na elastyczną zaprawę klejową.
- Wykonanie nowej okładziny schodów z płytek gresowych, zastosować systemowe stopnice.
- Zamawiający dopuszcza zmianę wymiarów płytek po uzgodnieniu z Zamawiającym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach:
1) dokumentacja projektowa w skład której wchodzi:
a) projekt techniczny branża budowlana,
b) projekt techniczny branża elektryczna,
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiary robót (UWAGA: stanowią one dokument pomocniczy),
2) Wzór umowy – zgodnie z załącznikiem do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLBUD Arkadiusz Holec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581394841

7.3.3) Ulica: Karnówko 39/3

7.3.4) Miejscowość: Karnówko

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.