Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00062855/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00094443/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Ramię w ramię – szkoła bez barier” w podziale na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934779
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Dobroszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-410
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@DOBROSZYCE.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobroszyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c497d0f-9e24-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ramię w ramię – szkoła bez barier” w podziale na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c497d0f-9e24-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039627/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Ramię w ramię - szkoła bez barier
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„ Ramię w ramię – szkoła bez barier ”, realizowany w ramach przedsięwzięcia „Dostępna szkoła” (IV Oś priorytetowa Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.1 Innowacje społeczne finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062855
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 698043,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dla zadania nr 1. „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dobroszycach w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie ze standardami Modelu Dostępnej Szkoły” obejmuje:a) wykonanie remontu ciągów pieszych w obrębie wejścia do szkoły (poprzez łącznik między główną częścią szkoły i salą gimnastyczną) w zakresie opisanym w projekcie, o którym mowa w ust. 1.1 lit a, w miejscu: ust. 6 ad.1
b) wyznaczenie miejsca postojowego dla osób z niepełnosprawnościami zgodnie ze standardami Modelu Dostępnej Szkoły najbliżej dostępnego wejściu do szkoły poprzez wykonanie prac opisanych w projekcie, o którym mowa w ust. 1.1 lit a, w miejscu: ust. 6 ad.2
c) zapewnienie wejścia do budynku w pełni dostosowanego dla osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z opisem w projekcie, o którym mowa w ust. 1.1 lit a, w miejscu: ust. 6 ad.3
d) oznaczenie krawędzi schodów, wg opisu w projekcie, o którym mowa w ust. 1.1 lit a, w miejscu: ust. 6 ad.9
e) montaż balustrad przy schodach zgodnych ze standardami Modelu Dostępnej Szkoły, na podstawie projektu, o którym mowa w ust. 1.1 lit a, w miejscu: ust. 6 ad.5
f) zapewnienie toalety w pełni wyposażonej i dostosowanej do osób z niepełnosprawnościami poprzez remont istniejącej toalety na parterze budynku, zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 1.1 lit a, w miejscu: ust. 6 ad.4
1.1. Przedmiot zamówienia dla zadania pn. „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dobroszycach w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie ze standardami Modelu Dostępnej Szkoły” został opisany w załączonej dokumentacji projektowej autorstwa mgr inż. Jacka Olenieckiego, na którą składają się:
a) projekt architektoniczno – budowlany na „Remont budynku Szkoły Podstawowej w Dobroszycach w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie ze standardami Modelu Dostępnej Szkoły”,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) przedmiar robót,
- stanowiące załączniki nr 8, 9, 10 do SWZ
Wszystkie wymienione powyżej dokumenty nawzajem się uzupełniają.
Teren inwestycji znajduje się na działce nr ew. gr: 155/5, obręb Dobroszyce, gmina Dobroszyce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 245392,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia dla zadania nr 2 „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dobrzeniu w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie ze standardami Modelu Dostępnej Szkoły” obejmuje:a) wykonanie remontu uszkodzonych ciągów pieszych wg projektu, o którym mowa w ust. 2.1 lit. a, w miejscu: ust. 6 ad.1
b) wyznaczenie miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 2.1 lit. a, w miejscu: ust. 6 ad.1
c) dostosowanie wejścia do budynku zgodnie ze standardem Modelu Dostępnej Szkoły na podstawie projektu, którym mowa w ust. 2.1 lit. a, w miejscu: ust. 6 ad.2
d) zapewnienie kontrastu ścian i posadzek z barwnego pasa, wg projektu, którym mowa w ust. 2.1 lit. a, w miejscu: ust. 6 ad.6
e) wykonanie kontrastowego oznaczenia szyb i słupów w holu, zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 2.1 lit. a, w miejscu: ust. 6 ad.7
f) regulację drzwi przeciwpożarowych na podstawie projektu, którym mowa w ust. 2.1 lit. a, w miejscu: ust. 6 ad.8,
g) oznaczenie krawędzi schodów, zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 2.1 lit. a, w miejscu: ust. 6 ad.9,
h) zakup i montaż rolet zewnętrznych do okien w sali gimnastycznej, zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 2.1 lit. a, w miejscu: ust. 6 ad.4,
i) zabezpieczenie klapy w podłodze tak by nie utrudniała poruszania się w pomieszczeniu stołówki szkolnej, wg projektu, o którym mowa w ust. 2.1 lit. a, w miejscu: ust. 6 ad.5,
j) wykonanie toalety w pełni wyposażonej i dostosowanej dla osób z niepełnosprawnościami, na podstawie projektu, o którym mowa w ust. 2.1 lit. a, w miejscu: ust. 6 ad.3.
2.1. Przedmiot zamówienia dla zadania pn. „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dobrzeniu w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie ze standardami Modelu Dostępnej Szkoły” został opisany w załączonej dokumentacji projektowej autorstwa mgr inż. Jacka Olenieckiego, na którą składają się:
a) projekt architektoniczno – budowlany na „Remont budynku Szkoły Podstawowej w Dobrzeniu w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie ze standardami Modelu Dostępnej Szkoły”,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) przedmiar robót,
- stanowiące załączniki nr 11, 12, 13 do SWZ
Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant w projekcie „ Ramię w ramię – szkoła bez barier ”, realizowany w ramach przedsięwzięcia „Dostępna szkoła” (IV Oś priorytetowa Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.1 Innowacje społeczne finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
3. Wszystkie wymienione powyżej dokumenty nawzajem się uzupełniają.
Teren inwestycji znajduje się na działkach nr ew. gr. 452/18, obręb Dobrzeń, gmina Dobroszyce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 452521,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273570,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273570,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „LITWINIAK” Usługi Drogowe i Budowlane Ewa, Krzysztof i Rafał Litwiniak s.c., ul. Akacjowa 40A, 56-500 Syców – Wioska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911-190-11-65
7.3.4) Miejscowość: SYCÓW - WIOSKA
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273570,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną złożona przez firmę: „LITWINIAK” Usługi Drogowe i Budowlane Ewa, Krzysztof i Rafał Litwiniak s.c., ul. Akacjowa 40A, 56-500 Syców – Wioska, w zakresie Zadania nr 2 wynosi: 496 929,02 zł brutto.
Zamawiający na sfinansowanie Zadania nr 2, zamierzał przeznaczyć kwotę 361 300,00 zł brutto.
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W myśl art. 259 w przypadku zamówienia podzielonego na części, tj. jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 PZP.
Wobec tego, iż w prowadzonym postępowaniu, w którym Zamawiający przewidział możliwość składania ofert częściowych, oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zadaniu nr 2, postępowanie w tym zakresie należy unieważnić.
INNE PRZETARGI DOBROSZYCE
więcej: przetargi DOBROSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Wykonanie robót remontowych i wykończeniowych pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby obsługi osób korzystających z budynku przy ulicy Bydgoskiej 52 w Toruniu
- "Przeprowadzenie prac adaptacyjnych pomieszczeń przeznaczonych na mieszkanie treningowe III"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.