eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneDostawa materiałów medycznych 1 x użytku (igły, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zgłębniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów medycznych 1 x użytku (igły, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zgłębniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów medycznych 1 x użytku (igły, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zgłębniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bade1b8-e52c-4ea5-b8a7-21ad61b4aeaa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038703/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Materiały 1 x użytku (igły, strzykawki, cewniki…..)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096920

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-3/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kaniula dożylna






Ostrza chirurgiczne





Ostrze skalpela chirurgicznego SM 69
cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych








Cewnik urologiczny Foley dwudrożny








Cewnik urologiczny typu Nelaton







Cewnik typu Foley







Kanki doodbytnicze



Zgłębniki żołądkowe






strzykawki




Strzykawka żaneta
Igły do pobierania leków z otworem bocznym
Igły iniekcyjne







strzykawka insulinowa 40.I.U
strzykawka insulinowa 100.I.U
Kranik trójdzielny
Igła podpajęczynówkowa
Kateter do drenażu klatki piersiowej





Kateter do odsysania ran typu REDON





igły bezpieczne






strzykawka do gazometrii
worek na wymiociny
Pojemnik na mocz dla chłopców i dziewczynek
Pojemnik na mocz dla chłopców i dziewczynek
Sterylna osłona na głowicę USG
Osłonki na USG A’ 144
Osłona sterylna na RTG
"Osłona sterylna
na mikroskop"
Elektroda EKG
Kieliszki do leków
Papier do EKG
Podkład celulozowy
Podkład celulozowy
wieszak do worka na mocz

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 81848,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Worek C4
Opatrunek do mocowania cewników i sond
Opatrunek do mocowania wkłuć centralnych
Zestaw do toalety jamy ustnej
Zamkniety system drenażu
Worek
Zestaw do drenażu
Zestaw do odsysania pola operacyjnego
Koncówki do odsysania pola operacyjnego
Kaniula dożylna






Filtr z wymiennikiem ciepła i wilgoci
Uchwyt na noże chirurgiczne
Licznik igieł i zdejmowanie ostrzy
Filtr
Kaniule bezpieczne




Igły bezpieczne






Łącznik bezigłowy
Kaniule dotętnicze
Kranik z drenem 7cm
Przyrząd do płynów
Przyrząd do krwi
Strzykawka do pomp bursztynowa 50ml
Strzykawka 50ml
Nebulizator dla dorosłych z drenem i maską
Nebulizator dla dzieci z drenem i maską
Przedłużacz bursztynowy
Zestaw do pompy
strzykawka z NACL
strzykawka z NACL
strzykawka z NACL
koreczki z dezynfektantem
woda do nawilżania
końcówki do odsysania
bezigłowy port dostępu do cewnika dożylnego i dotętniczego
maska krtaniowa
Maska tlenowa
układ oddechowy do aparatu do znieczuleń

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 174237,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wkłucia centralne dla dorosłych i dzieci




Wysokociśnieniowy system drenażu ran


Kranik trójdrożny z drenem
Strzykawki trzycześciowe luer lock





Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych


Mini Spike

zestaw podstawowy do pomp

Zestaw do żywienia enteralnego

korek dezynfekcyjny

bezigłowy system dostępu do linii infuzyjnych

Osłona na głowicę USG

Zestawy do podaży krwi

Igły iniekcyjne

koreczek combi


Pompy elastomerowe


mocowanie cewnika wraz opatrunkiem do cewników RA

igły do stymulatora HNS12

wskażnik ciśnienia wstrzykiwania
Igła do blokad nerwów obwodowych



Kaniula dożylna bezpieczna





Krótki kolec przelewowy
Igły do znieczuleń pp typ standard
Igły do znieczuleń pp typ atraumatyczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 170954,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jałowy opatrunek uciskowy
stabilizator do różnego rodzaju drenów i cewników
Opatrunek wyspowy
Przylepiec Siliconowy
Butelka Redon bez drenu
Butelka Redon z drenem
Butelka Redon bez drenu
Butelka Redon z drenem
Bezigłowy port do iniekcji dożylnych B-Safe
Port siedmiodniowy
Port bezigłowy z drenem potrójny
Port bezigłowy z drenem poczwórny
Port bezigłowy z drenem pojedynczy
Port bezigłowy z drenem podwójny
Port bezigłowy z drenem podwójny
Cewnik do podawania tlenu
Cewnik do podawania tlenu
Cewnik do podawania tlenu
Staza jednorazowa
Staza jednorazowa
Staza automatyczna
Jałowe urządzenie do usuwania zszywek
Worek do lewatywy
stabilizator
stabilizator
stabilizator
Zestaw do nebulizacji NUTR
Czepek z gumką
Czepek z gumką
Rampa 3
Rampa 5
Fartuch sterylny STANDARD

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 90306,90 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rurka tracheostomijna z mankietem z ruchomym szyldem, silikonowana, bez zawartości ftalanów, linia RTG na całej długości, miękkie gładkie przeźroczyste skrzydełka szyldu z nazwą producenta i opisem średnicy wewnętrznej, balonik kontrolny w kolorze niebieskim oznakowany rozmiarem rurki, prowadnica z oliwką ułatwiającą wprowadzanie dwie tasiemki mocujące w zestawie, sterylna, pakowane w sztywne opakowanie zapewniające bezpieczeństwo przechowywania; rozmiar 5,0-10,0 co 0,5mm
Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym wyprofilowanym w kształcie walca, silikonowana, wyposażona w znaczniki głębokości, w postaci grubego pierścienia. Linia RTG na całej długości rurki, oczko Murphy`ego, średnica mankietu i rozmiar rurki podane na baloniku kontrolnym, dodatkowo rozmiar rurki podany na łączniku, w trzech miejscach na korpusie rurki, wyraźny znak skracania rurki, sterylna, opakowanie papier folia z punktowymi, fabrycznymi zgrzewami zapewniającymi utrzymanie anatomicznego kształtu rurki; rozmiar 3,0-10,0 co 0,5mm Wszystkie rozmiary od jednego producenta.
Rurka intubacyjna zbrojona mankietem niskociśnieniowym, wyprofilowanym w kształcie walca, silikonowana, bez zawartości ftalanów, ZBROJENIE NA CAŁEJ DŁUGOŚCI RURKI, BEZ PRZERWY PRZY ŁĄCZNIKU 15MM W CELU ZABEZPIECZENIA PRZED ZAGINANIEM, wyposażona w znaczniki głębokości, w postaci dwóch pełnych pierścieni. Oczko Murphy`ego, rozmiar podany na łączniku, baloniku kontrolnym i w co najmniej dwóch miejscach na korpusie rurki, łącznik 15 mm na stałe przymocowany do rurki, sterylna. Rurka zaopatrzona w prowadnicę do ukształtowania wykonqaną z mosiądzu pokrytego medycznym tworzywem, rozmiar 2,5-10,0 co 0,5mm
Rurka intubacyjna zbrojona mankietem niskociśnieniowym, wyprofilowanym w kształcie walca, silikonowana, bez zawartości ftalanów, ZBROJENIE NA CAŁEJ DŁUGOŚCI RURKI, BEZ PRZERWY PRZY ŁĄCZNIKU 15MM W CELU ZABEZPIECZENIA PRZED ZAGINANIEM, wyposażona w znaczniki głębokości, w postaci dwóch pełnych pierścieni. Oczko Murphy`ego, rozmiar podany na łączniku, baloniku kontrolnym i w co najmniej dwóch miejscach na korpusie rurki, łącznik 15 mm na stałe przymocowany do rurki, sterylna. rozmiar 2,5-10,0 co 0,5mm
"Prowadnica do ukształtowania rurek intubacyjnych, Wszystkie rozmiary od jednego producenta, wykonane z metalu - mosiądzu pokrytego medycznym tworzywem, zapobiega przyklejaniu się do ścianki rurki intubacyjnej, koniec delikatny, z przestrzenią bez drutu nie powodujący urazów, jałowa, pojedynczo pakowana, sterylizowana tlenkiem etylenu, oznaczenie nazwy producenta, numer serii, data przydatności do użycia na opakowaniu rozm. 1,9mm/ 230 mm; rozm. 2,0mm/ 230 mm; rozm. 2,2mm/ 230 mm; rozm. 3,0mm/ 340 mm; rozm. 4,0mm/ 340 mm; rozm. 4,0mm/ 600 mm; rozm. 5,0mm/ 370 mm;
rozm. 5,0mm/ 600 mm;
"
Prowadnica jednorazowego użytku do trudnych intubacji, typu Bougie, wzmocniona plecionką z włókien żywiczych na całej długosci, skalowana do 1 cm, miękki zagięty koniec wykonany z innego ułatwiajacy wprowadzenie, pakowania w sztywny futerał dla zabezpieczenia; średnia 3,3 oraz 5mm; dostępne długości: 600mm, 700mm, 800mm, 1000mmm, opakowanie ma zawierać kod kreskowy
Łącznik Y do drenów , sterylny 11

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 48018,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZESTAW dod renażu czynnego i biernego
WOREK
DREN Z TROKAREM
DREN MEDYCZNY ŁĄCZĄCY
Zestaw do odsysania z drenem i końcówką yankauer
YANKAUER KOŃCÓWKA
zestaw do trepanobiopsji

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 23522,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81848,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81848,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81848,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A oddział Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208

7.3.4) Miejscowość: kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81848,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174237,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174237,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174237,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174237,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170954,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170954,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170954,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170954,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90306,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90306,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90306,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90306,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46018,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46018,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46018,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sumi sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130029764

7.3.4) Miejscowość: Sulejówek

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46018,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23522,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23522,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23522,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beryl Med Poland sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321786998

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23522,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.