Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122813/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
- 2023/BZP 00129903/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00136985/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00140704/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00178965/01 - Wynik z dnia 2023-04-17
- 2023/BZP 00194157/01 - Wynik z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla nauczycieli w ramach zadania „Moduł nauczyciel – profesjonalista”, w projekcie „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikoolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla nauczycieli w ramach zadania „Moduł nauczyciel – profesjonalista”, w projekcie „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cd88175-bc0a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022178/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu EFS II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122813
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: : Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Pracownicze plany kapitałowe – nowe rozwiązania prawne w zakresie oszczędzania”. .A. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „„Pracownicze plany kapitałowe – nowe rozwiązania prawne w zakresie oszczędzania” dla 3 osób.
Liczba uczestników ogółem –3
Liczba godzin ogółem – 6
Z czego: godzina = godzina zegarowa
Termin realizacji: do 16.06.2023 r.
1. Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinien obejmować minimalnie zagadnienia z zakresu:
a) PPK A PPE
b) Podstawowe założenia i cele systemu PPK.
c) Mechanizm funkcjonowania PPK.
d) Finansowanie i inwestycje w PPK.
e) Prawa i obowiązki pracownika (zatrudnionego) w zakresie uczestnictwa w Pracowniczym Planie Kapitałowym
f) Wdrożenie PPK w zakładzie pracy.
g) Rozliczanie wpłat - lista płac.
h) Warunki skorzystania z oszczędności zgromadzonych w PPK.
2. Kurs zostanie przeprowadzony w formie on-line.
B. Obowiązki Wykonawcy w przypadku kursu online.
1. Przygotowanie i przesłanie drogą elektroniczną do akceptacji Zamawiającego projektu prezentacji, która będzie wykorzystywana podczas zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia modyfikacji przesłanych materiałów, przed ostateczną akceptacją.
2. Prowadzenie kursu w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line; trener jest zobowiązany prowadzić szkolenie w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie kursu; uczestnicy kursu będą mieć możliwość interaktywnego udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć.
3. Wykonawca zobowiązuje się:
a) zrealizować w pełni zakładany program kursu – część teoretyczna;
b) prowadzić szkolenie za pośrednictwem platformy MS Teams,
c) prowadzić szkolenie dla uczestników kursu, którzy posiadają komputery o następujących minimalnych parametrach:
• Komputer i procesor: co najmniej 1,6 GHz (lub nowszy) (32-bitowy lub 64-bitowy)
• Pamięć RAM: minimum 2,0 GB
• Dysk twardy: minimum 3,0 GB dostępnego miejsca na dysku• Wyświetlacz: o rozdzielczości ekranu 1024 x 768
• Sprzęt graficzny: Minimum 128 MB pamięci graficznej
• System operacyjny: Windows Server 2012 R2 +, Windows 10 lub Windows 8.1 w wersji 32 bit i 64-bit.
• Wersja .NET: Wymaga środowiska .NET 4.5 CLR lub nowszego
• Kamera: wideo USB 2.0
• Standardowa kamera laptopa, mikrofon i głośniki
• Dostęp do sieci internetowej
d) Zapewnić uczestnikom dostęp do zalogowania do MS Teams przez stronę internetową poprzez utworzenie imiennych indywidualnych kont do logowania.
4. Całość kursu realizowanego zdalnie będzie nagrywana poprzez funkcjonalności MS Teams na potrzeby m.in. monitoringu, kontroli lub audytu; nie ma obowiązku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników (wideo), na nagraniu powinien być widoczny trener.
5. Wykonawca odpowiednio udokumentuje obecności wszystkich uczestników na szkoleniu poprzez generowanie odpowiednich raportów logowań z MS Teams. Na tej podstawie Wykonawca sporządzi listę obecności na szkoleniu.
6. Wykonawca musi zapewnić uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód umożliwiających rejestrowanie/nagrywanie szkolenia. Nagrywanie szkolenia i udostępnianie nagrania do celów kontroli, audytu lub monitoringu nie wymaga zgody trenera - jest obligatoryjne; jeżeli trener nie wyrazi na to zgody, wówczas szkolenie nie może się odbyć. Udostępnienie nagrania do celów utrwalania efektów uczenia się jest opcjonalne i wymaga pozyskania przez Wykonawcę zgody od trenera na wykorzystanie nagrania do takiego celu.
7. Zapewnienie każdemu uczestnikowi kursu wsparcia technicznego z ramienia Wykonawcy - dotyczy np. rozwiązania problemu z połączeniem się uczestnika kursu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1250,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2.2 Zadanie 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Inspektor nadzoru terenów zieleni””A . Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Inspektor nadzoru terenów zieleni” dla 2 osób.
Liczba uczestników ogółem –2
Liczba godzin ogółem – 78h
Z czego: godzina = godzina zegarowa
Termin realizacji: do 16.06.2023 r.
1. Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinien obejmować minimalnie zagadnienia z zakresu:
• weryfikacja inwentaryzacji dendrologicznej;
• wskazanie drzew wyznaczonych do pielęgnacji, wycinki, przesadzenia ;
• kontrola sposobów zabezpieczenia drzew na placu budowy w obrębie bryły korzeniowej, pnia i korony;
• ustalanie zakresu i sposobu wykonania prac pielęgnacyjnych;
• nadzór nad przeprowadzanymi badaniami drzew np. próba obciążeniowa, prześwietlenie tomografem sonicznym;
• nadzór nad przebiegiem poszczególnych etapów prac budowlanych np. nad pracami ziemnymi (wskazując zakres bezpiecznej redukcji systemu korzeniowego);
• odbiory częściowe i końcowe etapów prac wykonawczych;
• kontrola jakości materiału szkółkarskiego (roślinnego);
• nadzór nad sposobem zakładania trawników i wykonywania nasadzeń m.in. zgodność rozstawy i ilości materiału z projektem;
• współpraca i koordynacja działań z nadzorem przyrodniczym – ornitologiem, entomologiem, chiropterologiem, mykologiem.
2. Kurs powinien zostać przeprowadzony w formie stacjonarnej. Kurs w szczególności powinien obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6853,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2.3 Zadanie nr 3: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „ Kurs Kosztorysowania”A. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Kurs Kosztorysowania” dla 2 osób.
Liczba uczestników ogółem –2
Liczba godzin ogółem – 30h
Z czego: godzina = godzina zegarowa
Termin realizacji: do 16.06.2023 r.
1. Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. i powinien obejmować minimalnie zagadnienia z zakresu:
• prace związane z zielenią miejską – robota czy usługa? (klasyfikacja wg kodów CPV);
• rodzaje kosztorysów i zasady ich sporządzania na różnych etapach inwestycji;
• podstawy prawne kosztorysowania -przegląd aktualnych przepisów prawnych;
• podstawy rzeczowe kosztorysowania analiza i ocena katalogów normatywnych i rzeczowych;
• podstawy techniczne; zasady sporządzania przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
• ćwiczenie warsztatowe – opracowanie ramowego przedmiaru robót i zarysu specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (klasyfikacja prac związanych z terenami zieleni we-dług kodów CPV);
• składniki kalkulacji cenowej roboty ogrodniczej;
• metody sporządzania kosztorysów inwestorskich;
• ćwiczenia warsztatowe – kalkulacja szczegółowa i uproszczona dla wybranej roboty związanej z zakładaniem terenów zieleni;
• metody sporządzania kosztorysów ofertowych i powykonawczych;
• sposoby wyceny prac projektowych zw. z zagospodarowaniem terenów zieleni.
2. Kurs powinien zostać przeprowadzony w formie stacjonarnej, w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1, w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych pracowniach szkolnych udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do szkolenia wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę. Kurs w szczególności powinien obejmować przy-gotowanie teoretyczne i praktyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3100 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2.4 Zadanie nr 4: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Kurs grafiki komputerowej PHOTOSHOP”A. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Kurs grafiki komputerowej PHOTOSHOP” dla 1 osoby.
Liczba uczestników ogółem –1
Liczba godzin ogółem – 25h
Z czego: godzina = godzina zegarowa
Termin realizacji: do 16.06.2023 r.
1. Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. i powinien obejmować minimalnie zagadnienia z zakresu:
1). Interfejs i podstawy pracy z programem Adobe Photoshop;
2) Przygotowanie obrazu do edycji;
3) Camera Raw;
4). Technika pracy na warstwach;
5) Maski i zaznaczenia;
6). Selekcje;
7). Podstawowe narzędzia malarskie;
8). Praca z tekstem;
9). Podstawy edycji i tonowania obrazu;
10). Korekta kolorystyczna i retusz obrazu;
11). Ścieżki – tworzenie i edycja;
12). Funkcje grafiki internetowej;
13). Własny projekt reklamowy w formacie rastrowym;
2. Kurs zostanie przeprowadzony w formie on-line. Wykonawca udostępni program Adobe Photoshop do instalacji na komputerze uczestnika kursu.
B. Obowiązki Wykonawcy w przypadku kursu online.
1. Przygotowanie i przesłanie drogą elektroniczną do akceptacji Zamawiającego projektu prezentacji, która będzie wykorzystywana podczas zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia modyfikacji przesłanych materiałów, przed ostateczną akceptacją.
2. Prowadzenie kursu w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line; trener jest zobowiązany prowadzić szkolenie w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie kursu; uczestnicy kursu będą mieć możliwość interaktywnego udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć.
3. Wykonawca zobowiązuje się:
a) zrealizować w pełni zakładany program kursu – część teoretyczna;
b) prowadzić szkolenie za pośrednictwem platformy MS Teams,
c) prowadzić szkolenie dla uczestników kursu, którzy posiadają komputery o następujących minimalnych parametrach:
• Komputer i procesor: co najmniej 1,6 GHz (lub nowszy) (32-bitowy lub 64-bitowy)
• Pamięć RAM: minimum 2,0 GB
• Dysk twardy: minimum 3,0 GB dostępnego miejsca na dysku
• Wyświetlacz: o rozdzielczości ekranu 1024 x 768
• Sprzęt graficzny: Minimum 128 MB pamięci graficznej
• System operacyjny: Windows Server 2012 R2 +, Windows 10 lub Windows 8.1 w wersji 32 bit i 64-bit.
• Wersja .NET: Wymaga środowiska .NET 4.5 CLR lub nowszego
• Kamera: wideo USB 2.0
• Standardowa kamera laptopa, mikrofon i głośniki
• Dostęp do sieci internetowej
d) Zapewnić uczestnikom dostęp do zalogowania do MS Teams przez stronę internetową poprzez utworzenie imiennych indywidualnych kont do logowania.
4. Całość kursu realizowanego zdalnie będzie nagrywana poprzez funkcjonalności MS Teams na potrzeby m.in. monitoringu, kontroli lub audytu; nie ma obowiązku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników (wideo), na nagraniu powinien być widoczny trener.
5. Wykonawca odpowiednio udokumentuje obecności wszystkich uczestników na szkoleniu poprzez generowanie odpowiednich raportów logowań z MS Teams. Na tej podstawie Wykonawca sporządzi listę obecności na szkoleniu.
6. Wykonawca musi zapewnić uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód umożliwiających rejestrowanie/nagrywanie szkolenia. Nagrywanie szkolenia i udostępnianie nagrania do celów kontroli, audytu lub monitoringu nie wymaga zgody trenera - jest obligatoryjne; jeżeli trener nie wyrazi na to zgody, wówczas szkolenie nie może się odbyć. Udostępnienie nagrania do celów utrwalania efektów uczenia się jest opcjonalne i wymaga pozyskania przez Wykonawcę zgody od trenera na wykorzystanie nagrania do takiego celu.
7. Zapewnienie każdemu uczestnikowi kursu wsparcia technicznego z ramienia Wykonawcy - dotyczy np. rozwiązania problemu z połączeniem się uczestnika kursu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1087 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Kurs z obsługi programu Gardenphilia DESIGNER”A. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Kurs z obsługi programu Gardenphilia DESIGNER” dla 1 osoby.
Liczba uczestników ogółem –1
Liczba godzin ogółem – 6h
Z czego: godzina = godzina zegarowa
Termin realizacji: do 16.06.2023 r.
1. Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinien obejmować minimalnie zagadnienia z zakresu:
• precyzyjne definiowanie ustawień obszaru projektowania (wielkość, skala, siatka, przezroczystość) na dowolnym formacie;
• projektowanie koncepcyjne w rzucie 2D za pomocą rozbudowanych narzędzi rysowania i edycji;
• import plików 2D: JPG, GIF, PNG jako podkładu lub grafiki pomocniczej;
• import plików 3D: COLLADA DAE (SketchUp), 3D Studio, 3DS;
• ustawienia widoków 3D w aksonometrii lub perspektywie oraz spacer po ogrodzie;
• przekroje widokowe, projekt techniczny oraz wymiarowanie;
• eksport zestawień roślin użytych w projekcie (z podziałem na istniejące i projektowane) do pliku CSV (np do Excela), co umożliwia kalkulację kosztów;
• łatwe modelowanie ukształtowania terenu;
• wybór roślin z biblioteki;
• symulacja wzrostu roślin w ogrodzie;
• dynamiczna symulacja zacienienia;
• płynne zmiany sezonowe wyglądu zieleni generowane w dowolnym momencie roku;
• rozbudowa programu o dodatkowe elementy wyposażenia i materiały poprzez podłączanie baz producentów;
• automatyczna aktualizacja programu i bazy danych przez Internet;
• oprogramowanie powinno działać pod systemem operacyjnym Windows 7, 8 10 i Mac OS X;
• program powinien pracować zarówno w trybie online jak i offline (bez konieczności dostępu do Internetu);
2. Kurs zostanie przeprowadzony w formie on-line. Wykonawca udostępni program Gardenphilia DESIGNER do instalacji na komputerze uczestnika kursu.
B. Obowiązki Wykonawcy w przypadku kursu online.
1. Przygotowanie i przesłanie drogą elektroniczną do akceptacji Zamawiającego projektu prezentacji, która będzie wykorzystywana podczas zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia modyfikacji przesłanych materiałów, przed ostateczną akceptacją.
2. Prowadzenie kursu w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line; trener jest zobowiązany prowadzić szkolenie w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie kursu; uczestnicy kursu będą mieć możliwość interaktywnego udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć.
3. Wykonawca zobowiązuje się:
a) zrealizować w pełni zakładany program kursu – część teoretyczna;
b) prowadzić szkolenie za pośrednictwem platformy MS Teams,
c) prowadzić szkolenie dla uczestników kursu, którzy posiadają komputery o następujących minimalnych parametrach:
• Komputer i procesor: co najmniej 1,6 GHz (lub nowszy) (32-bitowy lub 64-bitowy)
• Pamięć RAM: minimum 2,0 GB
• Dysk twardy: minimum 3,0 GB dostępnego miejsca na dysku
• Wyświetlacz: o rozdzielczości ekranu 1024 x 768
Sprzęt graficzny: Minimum 128 MB pamięci graficznej
• System operacyjny: Windows Server 2012 R2 +, Windows 10 lub Windows 8.1 w wersji 32 bit i 64-bit.
• Wersja .NET: Wymaga środowiska .NET 4.5 CLR lub nowszego
• Kamera: wideo USB 2.0
• Standardowa kamera laptopa, mikrofon i głośniki
• Dostęp do sieci internetowej
d) Zapewnić uczestnikom dostęp do zalogowania do MS Teams przez stronę internetową poprzez utworzenie imiennych indywidualnych kont do logowania.
4. Całość kursu realizowanego zdalnie będzie nagrywana poprzez funkcjonalności MS Teams na potrzeby m.in. monitoringu, kontroli lub audytu; nie ma obowiązku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników (wideo), na nagraniu powinien być widoczny trener.
5. Wykonawca odpowiednio udokumentuje obecności wszystkich uczestników na szkoleniu poprzez generowanie odpowiednich raportów logowań z MS Teams. Na tej podstawie Wykonawca sporządzi listę obecności na szkoleniu.
6. Wykonawca musi zapewnić uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód umożliwiających rejestrowanie/nagrywanie szkolenia. Nagrywanie szkolenia i udostępnianie nagrania do celów kontroli, audytu lub monitoringu nie wymaga zgody trenera - jest obligatoryjne; jeżeli trener nie wyrazi na to zgody, wówczas szkolenie nie może się odbyć. Udostępnienie nagrania do celów utrwalania efektów uczenia się jest opcjonalne i wymaga pozyskania przez Wykonawcę zgody od trenera na wykorzystanie nagrania do takiego celu.
7. Zapewnienie każdemu uczestnikowi kursu wsparcia technicznego z ramienia Wykonawcy - dotyczy np. rozwiązania problemu z połączeniem się uczestnika kursu
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 666,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2.6 Zadanie nr 6: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.” Programowanie sterowników PLC – kurs zaawansowany.”A. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „.” Programowanie sterowników PLC – kurs zaawansowany” dla 2 osób.
Liczba uczestników ogółem –2
Liczba godzin ogółem – 40h
Z czego: godzina = godzina zegarowa
Termin realizacji: do 16.06.2023 r.
1. Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinien obejmować minimalnie zagadnienia z zakresu:
a) Podstawy programowania sterowników PLC
b) Programowanie sterownika PLC w języku drabinkowym
c) Programowanie zintegrowanego panelu HMI
d) Komunikacja sterowników PLC w sieci szeregowej i Ethernet
e) Zaawansowane funkcje sterownika PLC
2. Kurs powinien zostać przeprowadzony w formie stacjonarnej. Kurs w szczególności powinien obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4566,66 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Programowanie sterowników logicznych S7-300/400 .”A. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Programowanie sterowników logicznych S7-300/400 .”
Liczba uczestników ogółem –1
Liczba godzin ogółem – 35h
Z czego: godzina = godzina zegarowa
Termin realizacji: do 16.06.2023 r.
1. Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinien obejmować minimalnie zagadnienia z zakresu:
• Wprowadzenie do rodziny SIMATIC S7;
• Tworzenie projektu STEP7;
• Konfiguracja połączenia ze sterownikiem;
• Tworzenie konfiguracji sprzętowej;
• Zasady adresacji wejść i wyjść w sterowniku;
• Podstawowa obsługa jednostki centralnej;
• Zasady pisania programów - struktura i elementy programów;
• Programy w języku LAD;
• Narzędzia monitorowania i testowania programu;
• Podstawy programowania strukturalnego;
• Elementy programu w FBD;
• Programy w języku FBD;
• Tablica zmiennych VAT;
• Organizacja pamięci;
• Układy czasowe (timery);
• Symulator PLC SIM;
• Podstawy diagnostyki;
• Wprowadzenie do języka STL;
• Narzędzia monitorowania programu w języku STL;
• Programowanie w STL;
2. Kurs powinien zostać przeprowadzony w formie stacjonarnej, w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1, w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych pracowniach szkolnych udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do szkolenia wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w odpowiednio wyposażonym miejscu wskazanym przez Wykonawcę, zapewniającym warunki i jakość przeprowadzenia kursu poza ZSP Ornontowice, w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza, zmierzona przez samochód osobowy).
Kurs w szczególności powinien obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne.
3. Po zakończeniu szkolenia, uczestnik musi otrzymać dwujęzyczny, imienny certyfikat opisowo potwierdzający nabyte umiejętności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2583,33 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „ Rewolucja w stosowaniu split payment”A.. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn „Rewolucja w stosowaniu split payment” dla 3 osób.
Liczba uczestników ogółem –3
Liczba godzin ogółem – 6
Z czego: godzina = godzina zegarowa
Termin realizacji: do 16.06.2023 r.
1. Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinien obejmować minimalnie zagadnienia z zakresu:
a) Podzielona płatność - kolejna metoda uszczelnienia systemu VAT.
b) Zmiany 2018 w ustawie o VAT - nieobowiązkowy mechanizm „split payment”:
c) Rachunek VAT w systemie bankowym;
d) Jakie warunki należy spełnić, aby uznać, że zapłata została dokonana podzieloną płatnością?
e) Odpowiedzialność za rozliczenia w trybie „split payment”;
f) Częściowe opłacenie faktury, brak zapłaty, zapłata w części a „split payment”?
g) Zmiany w sposobie rozliczeń VAT po wprowadzeniu „split payment”
h) Korzyści płynące z stosowania „split payment”
i) Obowiązkowa podzielona płatność za niektóre towary i usługi od 1 listopada 2019 r.
j) Pozostałe praktyczne problemy związane z MPP
k) ,,Biała listy podatników VAT"
2. Kurs zostanie przeprowadzony w formie on-line.
B. Obowiązki Wykonawcy w przypadku kursu online.
1. Przygotowanie i przesłanie drogą elektroniczną do akceptacji Zamawiającego projektu prezentacji, która będzie wykorzystywana podczas zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia modyfikacji przesłanych materiałów, przed ostateczną akceptacją.
2. Prowadzenie kursu w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line; trener jest zobowiązany prowadzić szkolenie w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie kursu; uczestnicy kursu będą mieć możliwość interaktywnego udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć.
3. Wykonawca zobowiązuje się:
a) zrealizować w pełni zakładany program kursu – część teoretyczna;
b) prowadzić szkolenie za pośrednictwem platformy MS Teams,
c) prowadzić szkolenie dla uczestników kursu, którzy posiadają komputery o następujących minimalnych parametrach:
• Komputer i procesor: co najmniej 1,6 GHz (lub nowszy) (32-bitowy lub 64-bitowy)
• Pamięć RAM: minimum 2,0 GB
• Dysk twardy: minimum 3,0 GB dostępnego miejsca na dysku
• Wyświetlacz: o rozdzielczości ekranu 1024 x 768
• Sprzęt graficzny: Minimum 128 MB pamięci graficznej
• System operacyjny: Windows Server 2012 R2 +, Windows 10 lub Windows 8.1 w wersji 32 bit i 64-bit.
• Wersja .NET: Wymaga środowiska .NET 4.5 CLR lub nowszego
• Kamera: wideo USB 2.0
• Standardowa kamera laptopa, mikrofon i głośniki
• Dostęp do sieci internetowej
d) Zapewnić uczestnikom dostęp do zalogowania do MS Teams przez stronę internetową poprzez utworzenie imiennych indywidualnych kont do logowania.
4. Całość kursu realizowanego zdalnie będzie nagrywana poprzez funkcjonalności MS Teams na potrzeby m.in. monitoringu, kontroli lub audytu; nie ma obowiązku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników (wideo), na nagraniu powinien być widoczny trener.
5. Wykonawca odpowiednio udokumentuje obecności wszystkich uczestników na szkoleniu poprzez generowanie odpowiednich raportów logowań z MS Teams. Na tej podstawie Wykonawca sporządzi listę obecności na szkoleniu.
6. Wykonawca musi zapewnić uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód umożliwiających rejestrowanie/nagrywanie szkolenia. Nagrywanie szkolenia i udostępnianie nagrania do celów kontroli, audytu lub monitoringu nie wymaga zgody trenera - jest obligatoryjne; jeżeli trener nie wyrazi na to zgody, wówczas szkolenie nie może się odbyć. Udostępnienie nagrania do celów utrwalania efektów uczenia się jest opcjonalne i wymaga pozyskania przez Wykonawcę zgody od trenera na wykorzystanie nagrania do takiego celu.
7. Zapewnienie każdemu uczestnikowi kursu wsparcia technicznego z ramienia Wykonawcy - dotyczy np. rozwiązania problemu z połączeniem się uczestnika kursu.1.3 Wymagania dotyczące wszystkich zadań.
1.3.1. Zamawiający wymaga, aby program wszystkich kursów w poszczególnych zadaniach był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami:
1. Zajęcia powinny się odbywać:
• od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych lub,
• w weekendy lub,
• w innym, dogodnym czasie, uzgodnionym przez wszystkie strony, niekolidującym z czasem pracy nauczyciela.
2. Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kur-sów.
3. Zajęcia przeprowadzone będą z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych kursów w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danego kursu po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do godzin pracy nauczycieli.
5. Podczas zajęć praktycznych wymagane jest, aby przy jednym stanowisku pracy znajdował się wyłącznie jeden uczestnik kursu.
6. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika.
7. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kursu.
8. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci podręcznika lub skryptu lub e-podręcznika lub e-skryptu z zakresu tematyki kursu (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.
9. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i po-szkodowanemu.
10. Wykonawca zapewnia przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie uczestnikom zajęć zaświadczenia o ukończeniu kursu wraz ze wskazaniem ich zakresu. Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno uwzględniać działania promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego.
11. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego.
12. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze standardami dostępności dla polityki spójności 20142020 (Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 dostępnymi pod linkiem: https://rpo.slaskie.pl/dokument/wytyczne_zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2).
13. Wykonawca zobowiązuje się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat.
14. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,
b) program kursu oraz dziennik zajęć,
c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych
d) kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników,
e) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników).
15. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją szkolenia co najmniej do dnia 31.12.2027 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1370,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. Poz. 1710 z późniejszymi zmianami) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie albowiem nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mikołowie oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.