eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec nad WisłąPrzebudowa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 0783627100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a9089b0-b125-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156560

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013003/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa infrastruktury drogowej na terenia Miasta i Gminy Solec nad Wisłą (Polski Ład)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106916/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGKOŚiI.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1605031,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą”

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy czterech odcinków dróg wewnętrznych w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zakres obejmuje opracowanie dokumentacji technicznej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami przebudowy dróg oraz wykonanie ich przebudowy na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej. Zamówienie obejmie następujące odcinki dróg wewnętrznych:
1) Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Kopernika w Solcu nad Wisłą. Przedmiotowa ul. Kopernika wymaga przebudowy wraz z korektą nawierzchni jezdni, wzmocnienia konstrukcji jezdni oraz odtworzenia chodników dla pieszych i zjazdów do posesji. Orientacyjna długość 182 mb.
2) Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Spokojna w Solcu nad Wisłą. Przedmiotowa ul. Spokojna wymaga przebudowy wraz z korektą nawierzchni jezdni, wzmocnienia konstrukcji jezdni oraz odtworzenia chodników dla pieszych i zjazdów do posesji. Orientacyjna długość 357 mb.
3) Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Polna w Solcu nad Wisłą. Przedmiotowa ul. Polna wymaga przebudowy wraz z korektą nawierzchni jezdni, wzmocnienia konstrukcji jezdni oraz odtworzenia zjazdów do posesji i poboczy. Orientacyjna długość 444 mb.
4) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Glina. Przedmiotowa droga wymaga przebudowy wraz z korektą nawierzchni jezdni, wzmocnienia konstrukcji jezdni oraz wykonanie poboczy i mijanek . Orientacyjna długość 775 mb.
Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych w zakresie nawierzchni czterech odcinków dróg wewnętrznych i ich elementów.
Wykonanie prac projektowych obejmie:
- przygotowanie koncepcji rozwiązania sytuacyjnego, wysokościowego i konstrukcyjnego oraz uzyskanie akceptacji zamawiającego,
- uzyskanie akceptacji zarządcy ruchu,
- opracowanie projektu budowlanego, branża drogowa i ewentualnie branża teletechniczna-
- uzyskanie na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem decyzji, zezwoleń oraz opinii i warunków technicznych,
- opracowanie projektu wykonawczego, ewentualnie projektów branżowych i Szczegółowych Specyfikacji Technicznych,
- opracowanie projektu stałej organizacji ruchu,
- uzyskanie uzgodnienia włączenia (jeśli występuje) do drogi wyższej kategorii,
- opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- inne nadzory wynikające z uzyskanych decyzji i uzgodnień,
- opracowanie projektu budowy kanału technologicznego lub uzyskanie zgody a jego zaniechanie.
Dokumentacja techniczna powinna odpowiadać wymaganiom dotyczącym postępowania poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2020r., poz. 133 ze zm.), przepisów związanych wymienionych w PFU oraz Wytycznych projektowania.

Wykonanie robót budowlanych zgodnie z przygotowaną dokumentacją obejmie:
W ramach realizacji zamówienia należy wykonać roboty budowlane wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi, w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Projektanta, obejmującą swym zakresem w szczególności elementy:
- roboty ziemne z wywiezieniem nadmiaru urobku,
- roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją materiałów nie przydatnych do ponownego wbudowania,
- ustawienie krawężnika, opornika, cieku jeśli przewidziano na danym odcinku drogi,
- budowa kanału technologicznego lub jego zaniechanie,
- przebudowa konstrukcji jezdni z wykorzystaniem istniejących materiałów na miejscu z zastosowaniem mieszanki MC jako podbudowy po wcześniejszym zbadaniu istniejącego stanu, ewentualne odziarnienie i zastosowanie spiowa,
- wykonie mijanek jeśli je przewidziano,
- wykonie włączenia do drogi wyższej kategorii jeśli występuje,
- wykonanie odwodnienia za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych,
- ułożenia warstw nawierzchni bitumicznej lub kostki zależnie od odcinka
- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki , zależnie od odcinka,
- przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z projektowaną nawierzchnią jezdni,
- urządzenie terenów zielonych – plantowanie terenu z grubsza poza poboczami,
- w ramach prowadzonej przebudowy Wykonawca zapewni nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową.

Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) Wzorze umowy – stanowiącym Załącznik do SWZ,
b) Programach funkcjonalno-użytkowych, odrębnie dla każdego odcinka drogi – stanowiącymi Załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

45233140-2 - Roboty drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na udział w postępowaniu złożono jedną ofertę. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 916 000,00 brutto. Cena oferty wynosi 4 370 096,22 zł i przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4370096,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4370096,22 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.