Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00003302/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
- 2022/BZP 00012849/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa społeczna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursów i szkoleń dla 207 uczniów praktycznej nauki zawodu ... – edycja 2” (IX cz)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.erzeszow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa społeczna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursów i szkoleń dla 207 uczniów praktycznej nauki zawodu ... – edycja 2” (IX cz)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6adb24e2-6c76-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt numer identyfikacyjny RPPK. 09.04.00-18-0008/20 pn. „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy – edycja 2”, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Priorytet IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003302/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.104.297.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 766882,60 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126766,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu Autoprezentacji dla 5 uczniów praktycznej nauki zawodu z zespołów szkół ponadpodstawowych w Rzeszowie zakwalifikowany do udziału w projekcie „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy – edycja 2” nr identyfikacyjny: WND.RPPK. 09.04.00-18-0008/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1.Załącznik do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 – dostępny w oddzielnym pliku,
2.Załącznik do SWZ pn. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wspólny dla wszystkich części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4315,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu gastronomicznego - kuchnie świata w nowoczesnej odsłonie dla 12 uczniów praktycznej nauki zawodu z zespołów szkół ponadpodstawowych w Rzeszowie zakwalifikowany do udziału w projekcie „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy – edycja 2” nr identyfikacyjny: WND.RPPK. 09.04.00-18-0008/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1.Załącznik do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 – dostępny w oddzielnym pliku,
2.Załącznik do SWZ pn. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wspólny dla wszystkich części)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4439,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu desery hotelowe z elementami monodeserów dla 12 uczniów praktycznej nauki zawodu z zespołów szkół ponadpodstawowych w Rzeszowie zakwalifikowany do udziału w projekcie „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy – edycja 2” nr identyfikacyjny: WND.RPPK. 09.04.00-18-0008/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1.Załącznik do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 – dostępny w oddzielnym pliku,
2.Załącznik do SWZ pn. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wspólny dla wszystkich części)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 14780,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu przygotowania i podawania sushi i sashimi dla 12 uczniów praktycznej nauki zawodu z zespołów szkół ponadpodstawowych w Rzeszowie zakwalifikowany do udziału w projekcie „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy – edycja 2” nr identyfikacyjny: WND.RPPK. 09.04.00-18-0008/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1.Załącznik do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 – dostępny w oddzielnym pliku,
2.Załącznik do SWZ pn. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wspólny dla wszystkich części)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2552,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu baristy, kursu barmańskiego kursu kelnerskiego oraz kursu sommelierskiego dla 80 uczniów praktycznej nauki zawodu z zespołów szkół ponadpodstawowych w Rzeszowie zakwalifikowany do udziału w projekcie „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy – edycja 2” nr identyfikacyjny: WND.RPPK. 09.04.00-18-0008/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1.Załącznik do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 – dostępny w oddzielnym pliku,
2.Załącznik do SWZ pn. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wspólny dla wszystkich części)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 57658,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu stewardess\stewarda dla 20 uczniów praktycznej nauki zawodu z zespołów szkół ponadpodstawowych w Rzeszowie zakwalifikowany do udziału w projekcie „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy – edycja 2” nr identyfikacyjny: WND.RPPK. 09.04.00-18-0008/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1.Załącznik do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 – dostępny w oddzielnym pliku,
2.Załącznik do SWZ pn. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wspólny dla wszystkich części)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7713,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu animacji czasu wolnego oraz kursu animatora czasu wolnego dla 22 uczniów praktycznej nauki zawodu z zespołów szkół ponadpodstawowych w Rzeszowie zakwalifikowany do udziału w projekcie „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy – edycja 2” nr identyfikacyjny: WND.RPPK. 09.04.00-18-0008/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1.Załącznik do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7 – dostępny w oddzielnym pliku,
2.Załącznik do SWZ pn. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wspólny dla wszystkich części)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6943,33 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu wizażu oraz kursu stylizacji mody dla 24 uczniów praktycznej nauki zawodu z zespołów szkół ponadpodstawowych w Rzeszowie zakwalifikowany do udziału w projekcie „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy – edycja 2” nr identyfikacyjny: WND.RPPK. 09.04.00-18-0008/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1.Załącznik do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 8 – dostępny w oddzielnym pliku,
2.Załącznik do SWZ pn. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wspólny dla wszystkich części)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13188,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu obróbki cyfrowej zdjęć oraz kursu montażu i udźwiękowienia filmu dla 20 uczniów praktycznej nauki zawodu z zespołów szkół ponadpodstawowych w Rzeszowie zakwalifikowany do udziału w projekcie „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy – edycja 2” nr identyfikacyjny: WND.RPPK. 09.04.00-18-0008/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1.Załącznik do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 9 – dostępny w oddzielnym pliku,
2.Załącznik do SWZ pn. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wspólny dla wszystkich części)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 15176,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1794,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1794,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ISOFT Grzegorz Lasek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132909504
7.3.3) Ulica: Piwonii 12
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-604
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1794,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7788,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18662,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7788,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABSYNT Mariusz Grzesik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170147621
7.3.4) Miejscowość: Strażów 145
7.3.5) Kod pocztowy: 36-073
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7788,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7668,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18662,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7668,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABSYNT Mariusz Grzesik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170147621
7.3.4) Miejscowość: Strażów 145
7.3.5) Kod pocztowy: 36-073
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7668,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5736,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15662,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8112,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ISOFT Grzegorz Lasek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132909504
7.3.3) Ulica: Piwonii 12
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-304
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8112,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63111,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 81302668194
7.3.3) Ulica: al. J. Piłsudskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Inicjatyw Edukacyjnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491942173
7.3.3) Ulica: Rynek Główny 15
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE INICJATYW EDUKACYJNYCH W OŚWIĘCIMIU
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE INICJATYW EDUKACYJNYCH W OŚWIĘCIMIU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7958,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14072,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7958,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kadry Turystyki sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272738159
7.3.3) Ulica: Kolejowa 47/47
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-210
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7958,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7032,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15816,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7032,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Art Color Models Jolanta Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011356
7.3.3) Ulica: Rejtana 67/4,8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-329
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
jakie przetargi wygrała firma
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7032,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa profesjonalnego wysokościomierza optycznego dla Wydziału Biologii i Ochrony Przyrody
- Przebudowa istniejącego pomieszczenia technicznego nr 018 w budynku L-27 w celu remontu instalacji i urządzeń instalacyjnych.
- Budowa miasteczka ruchu drogowego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5 w Rzeszowie w formule zaprojektuj-zbuduj
- Dostawy materiałów do sterylizacji (II).
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia podczas 7 spotkań Interesariuszy projektu RIBES.
- Usługa organizacji gry terenowej.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B w ramach realizacji projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Przeprowadzenie dwudniowego szkolenia pn. "Wymagania normy ISO/IEC 27001:2022 oraz zasady i techniki przeprowadzania audytów wewnętrznych systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji..."
- Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 92 krótkookresowych pobytów 3-dniowych dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz 2 wyjazdowych turnusów profilaktycznych 10-dni dla dzieci i młodzieży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.