Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00004613/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
- 2025/BZP 00036400/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zabytkowego budynku siedziby urzędu gminy w Bolesławcu - etap I (3)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesławiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teatralna 1a
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 732 32 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gminaboleslawiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b1f402d-fd89-47ab-877c-05b362b976721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja zabytkowego budynku siedziby urzędu gminy w Bolesławcu - etap I (3)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b1f402d-fd89-47ab-877c-05b362b97672
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00664403/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja zabytkowego budynku siedziby Urzędu Gminy Bolesławiec - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00004613
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.I.271.01.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zabytkowym budynku Urzędu Gminy w Bolesławcu pn. Modernizacja zabytkowego budynku siedziby Urzędu Gminy Bolesławiec – etap I.
1.1. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót:
1.1.1. Roboty budowlane związane z osuszaniem i izolacją fundamentów, min. Iniekcja krystaliczna.
1.1.2. Prace związane ze wzmocnieniem konstrukcji budynku.
1.1.3. Oczyszczenie elementów kamiennych elewacji wraz z wstępną dezynfekcją i impregnacją.
1.1.4. Renowacja elementów kamiennych elewacji wraz z zabezpieczeniem.
1.1.5. Wykonanie nowych tynków elewacyjnych wraz naprawą dekoracji elewacyjnych.
1.1.6. Wykonanie niezbędnych prac renowacyjnych wewnątrz budynku po wykonaniu osuszenia i izolacji fundamentów.
1.1.7. Wymiana głównych drzwi wejściowych do budynku Urzędu Gminy na nowe.
1.1.8. Naprawa odwodnienia wód opadowych.
1.1.9. Wykonanie iluminacji budynku wraz z potrzebnymi robotami elektrycznymi.
1.1.10. Wykonanie prac remontowych na budynku garaży.
1.1.11. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
UWAGA!
Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie użyteczności publicznej - Urzędzie Gminy Bolesławiec, w związku z powyższym po stronie Wykonawcy jest odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy oraz realizowanie prac wewnątrz budynku (na parterze w poszczególnych pomieszczeniach) z wcześniejszym uzgodnieniem wykonywania ich w ustalonej kolejności z Zamawiającym. Po stronie Wykonawcy są wykonywane czynności związane z przygotowaniem pomieszczeń do remontu tj. m.in. przesuwanie, wynoszenie i zabezpieczenie mebli oraz urządzeń.
Wszystkie kolory należy uzgadniać z Zamawiającym na etapie realizacji inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45262690-4 - Remont starych budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1494450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3662120,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1494450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontrapost Konserwacja Zabytków Urszula Girtler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241915160
7.3.3) Ulica: Żołnierzy II Armii WP1
7.3.4) Miejscowość: Witoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 68-131
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kontrapost Konserwacja Zabytków Urszula Girtler
jakie przetargi wygrała firma
Kontrapost Konserwacja Zabytków Urszula Girtler
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1494450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Usunięcie odpadów z naczepy Tir-a znajdującego się na parkingu stacji paliw we wsi Łąka
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach komunalnych we wsi Kruszyn - etap II
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 20 01 32, 20 01 21*,16 01 03 oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04". Znak sprawy: 02/RZP/SWZ/2025.
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2276D w miejscowości Tomaszów Bolesławiecki"
- "Przebudowa drogi powiatowej 2270D w miejscowości Różyniec polegająca na budowie chodnika wraz z remontem przełomów"
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.