eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecModernizacja zabytkowego budynku siedziby urzędu gminy w Bolesławcu - etap I (3)



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zabytkowego budynku siedziby urzędu gminy w Bolesławcu - etap I (3)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesławiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teatralna 1a

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 732 32 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gminaboleslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b1f402d-fd89-47ab-877c-05b362b97672

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja zabytkowego budynku siedziby urzędu gminy w Bolesławcu - etap I (3)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b1f402d-fd89-47ab-877c-05b362b97672

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00664403/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja zabytkowego budynku siedziby Urzędu Gminy Bolesławiec - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00004613

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.I.271.01.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zabytkowym budynku Urzędu Gminy w Bolesławcu pn. Modernizacja zabytkowego budynku siedziby Urzędu Gminy Bolesławiec – etap I.
1.1. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót:
1.1.1. Roboty budowlane związane z osuszaniem i izolacją fundamentów, min. Iniekcja krystaliczna.
1.1.2. Prace związane ze wzmocnieniem konstrukcji budynku.
1.1.3. Oczyszczenie elementów kamiennych elewacji wraz z wstępną dezynfekcją i impregnacją.
1.1.4. Renowacja elementów kamiennych elewacji wraz z zabezpieczeniem.
1.1.5. Wykonanie nowych tynków elewacyjnych wraz naprawą dekoracji elewacyjnych.
1.1.6. Wykonanie niezbędnych prac renowacyjnych wewnątrz budynku po wykonaniu osuszenia i izolacji fundamentów.
1.1.7. Wymiana głównych drzwi wejściowych do budynku Urzędu Gminy na nowe.
1.1.8. Naprawa odwodnienia wód opadowych.
1.1.9. Wykonanie iluminacji budynku wraz z potrzebnymi robotami elektrycznymi.
1.1.10. Wykonanie prac remontowych na budynku garaży.
1.1.11. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
UWAGA!
Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie użyteczności publicznej - Urzędzie Gminy Bolesławiec, w związku z powyższym po stronie Wykonawcy jest odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy oraz realizowanie prac wewnątrz budynku (na parterze w poszczególnych pomieszczeniach) z wcześniejszym uzgodnieniem wykonywania ich w ustalonej kolejności z Zamawiającym. Po stronie Wykonawcy są wykonywane czynności związane z przygotowaniem pomieszczeń do remontu tj. m.in. przesuwanie, wynoszenie i zabezpieczenie mebli oraz urządzeń.
Wszystkie kolory należy uzgadniać z Zamawiającym na etapie realizacji inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45262690-4 - Remont starych budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1494450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3662120,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1494450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontrapost Konserwacja Zabytków Urszula Girtler

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241915160

7.3.3) Ulica: Żołnierzy II Armii WP1

7.3.4) Miejscowość: Witoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 68-131

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1494450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.