Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00067772/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi eksperckie realizowane w Projekcie „μGranty B+R dla przedsiębiorstw".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Excento Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221890770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: areta.zygadlowska@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://excento.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/excento1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka celowa uczelni wyższej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi eksperckie realizowane w Projekcie „μGranty B+R dla przedsiębiorstw".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d453320b-94bb-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„μGranty B+R dla przedsiębiorstw" (Projekt) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 20142020, Osi Priorytetowej 01. Komercjalizacja wiedzy, Działania 01.01. Ekspansja przez innowacje, Poddziałania 01.01.01. Ekspansja przez innowacje – wsparcie dotacyjne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067772/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ/02/2022/mG/EX
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 176000,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi eksperckie w obszarze ISP 1 — technologie offshore i portowo-logistyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi eksperckie w obszarze ISP 3 – Technologie ekoefektywne w produkcji, przesyle, dystrybucji i zużyciu energii i paliw4.5.3.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi eksperckie w obszarze ISP 4 – Technologie medyczne w zakresie chorób cywilizacyjnych i okresu starzenia się4.5.3.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marian Piwowarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marian Piwowarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biochemistry Research & Consulting Joanna Klimaszewska-Łata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692283542
7.3.4) Miejscowość: Łapino
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biochemistry Research & Consulting JOANNA KLIMASZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
Biochemistry Research & Consulting JOANNA KLIMASZEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
w części I:
1. Marian Piwowarski Gdańsk 25.04.2022 - 42.720,00
2. Andrzej Wieczorek Czerwionka-Leszczyny 29.04.2022 - 42.720,00
3. Selim Oleksowicz Kąty Wrocławskie 25.04.2022 - 37.920,00
4. Mawi Consulting Engineer Paweł Mawduk Elbląg 25.04.2022 - 36.000,00
5. Jacek Łubiński, Gdynia, 04.05.2022 - 48.000,00
w części II:
1. Marian Piwowarski Gdańsk, 25.04.2022 – 71200,00
2. Andrzej Wieczorek Czerwionka-Leszczyny 29.04.2022 – 71200,00
3. Michał Michna, Gdynia 25.04.2022 – 72000,00
4. Maciej Werno Gdańsk 29.04.2022 – 80000,00
5. Michał Ditrich Gdańsk, 25.04.2022 – 55200,00
6. Selim Oleksowicz Kąty Wrocławskie 25.04.2022 – 63200,00
7. Łukasz Piszczyk Gdańsk 29.04.2022 – 71920,00
w części III:
1. Biochemistry Research & Consulting Joanna Klimaszewska-Łata Łapino 28.04.2022 – 35280,00
2. Paweł Wityk Lniska 83-330 25.04.2022 – 43200,00
3. Michał Ditrich Gdańsk, 25.04.2022 – 36000,00
4. Robert Tylingo Gdańsk 28.04.2022 – 48000,00
5. Katarzyna Zasińska Gdańsk 04.05.2022 – 40800,00
6. Angela Jadwiga Andrzejewska Bydgoszcz, 29.04.2022 – 43200,00
7. Dorota Kostrzewa-Nowak Szczecin 29.04.2022 – 43200,00
8. Szymon Mania Łęgowo 25.04.2022 – 48000,00
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługę przetworzenia kału dawcy na zawiesinę mikrobioty jelitowej na potrzeby UCK
- Dostawa specjalistycznego sprzętu do utrzymania infrastruktury drogowej
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
- Dostawa odczynników do pomiaru ilości i żywotności komórek wraz z dzierżawą aparatu do liczenia komórek dla UCK
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów zużywalnych do automatycznego systemu posiewu bakteriologicznego WASP dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przeprowadzenie badania ewaluacyjnego dokumentu pn. Zoperacjonalizowany Program Wdrażania Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego"
- Diagnoza potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w zakresie usług społecznych na terenie Gminy Miasto Szczecin
- Wykonywanie robót górniczych.
więcej: (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.