eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KuryłówkaDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURYŁÓWKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kuryłówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 527

1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 243 80 10

1.5.8.) Numer faksu: (17) 243 80 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kurylowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kurylowka.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b751472a-b3f1-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001555/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109116/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.87.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 361788,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia.
1.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa komputerów typu laptop wraz z oprogramowaniem niezbędnym do pracy i o parametrach wymaganych przez Zamawiającego.
1.2. Zakres obejmuje dostawę fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2021 roku, laptopów w liczbie 178 szt.1.3. Sprzęt po dostawie do miejsca przeznaczenia t.j. siedziby Zamawiającego musi umożliwić natychmiastowe używanie zgodnie z przeznaczeniem.
1.4. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria co wykonawca musi wykazać przed rozpoczęciem faktycznym realizacji zadania. Zachowanie podstawowych parametrów materiałów opisane jest w ust. 2.3 niniejszego działu. Nie jest to jednak formalnie oferta równoważna sama w sobie, gdyż Zamawiający wskazuje jedynie minimalne wymagania, które muszą być spełnione. 2. Warunki techniczne wykonania i odbioru zadania. 2.1. Warunki techniczne wykonania i odbioru dostaw zawarte są w specyfikacji technicznej sprzętu oraz niniejszej SWZ. 2.2. Warunki wykonania ogólne oraz dodatkowe nie wpisane szczegółowo w dokumentację a niezbędne do właściwej realizacji, muszą być wliczone do oferty a wykonawca (Dostawca) wycenić je musi samodzielnie w oparciu o zasady obliczenia ceny oferty zawarte w dziale III SWZ i oparte są na zasadach w niej opisanych. Warunki ogólne:
2.2.1. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w dokumentach technicznych, SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe oraz inne elementy dokumentacji mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości materiałów i produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy a zatem definicja ma zapis: w przypadku przy przedstawieniu przez Zamawiającego w poszczególnych elementach dokumentacji technicznej jakichkolwiek znaków firmowych, wskazań typów urządzeń lub jakiegokolwiek sposobu wskazania producenta - informacje te, należy uznać za przykładowe i oferować materiały (urządzenia) o nie gorszych parametrach technicznych i charakterystykach. W takim też przypadku materiału i urządzenia muszą spełniać minimalne wymogi zawarte w dokumentacji technicznej w szczególności w zakresie: 1) wymogów i charakterystyk technicznych
2) funkcjonalności w korzystaniu z nich 3) estetyki 4) wymogów ochrony środowiska 5) wymogów trwałości i kosztów utrzymania
Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji. Natomiast możliwe do zastosowania materiały i urządzenia oczekiwane pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” powinny spełniać wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów oraz innych odniesieniach ogólnego stosowania.
Zgodnie z opisem powyżej rozwiązania powinny być więc „równoważne” do założonych na warunkach wskazanych powyżej. Terminu „równoważne” nie należy utożsamiać z terminem „wariantowe”, gdyż jest to całkiem inny zakres uwarunkowań.
2.2.2. W przypadku braku dokładnych rozwiązań detali oraz rozwiązań „typowych", braku wyjaśnień do nich przez Zamawiającego i braku znalezienia opisów w dokumentach odniesienia, należy przyjąć do wyceny rozwiązania „STANDARD", które w pewnych sytuacja mogą być zmienione w trakcie realizacji zadania z uwzględnieniem warunków i wymagań ust. 2.3 niniejszego Działu.
2.2.3. Realizację wszystkich zadań należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami jak również wymogami normalnego i bezpiecznego użytkowania oraz zasadami wiedzy technicznej.
2.2.4. Urządzenia, osprzęt i materiały wbudowywane i instalowane w trakcie realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, zgodne z parametrami określonymi w specyfikacji technicznej jak również odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania na rynku polskim.
2.2.5. Należy doliczyć wszelkie zależności niezbędne do wykonania zadania i wykorzystania go zgodnie z przeznaczeniem oraz wymogami BHP jak również prawa ochrony środowiska.
Należy stosować materiały i urządzenia wymagane przez Zamawiającego, które posiadają odpowiednie certyfikaty i atesty, karty techniczne (dokumenty te są wymagane w komplecie przy odbiorze końcowym). Należy również doliczyć wszelkie elementy niezbędne do właściwego uruchomienia a następnie zgodnego z prawem użytkowania elementów zadania ujętego w warunkach umowy.
2.2.6. Zgodnie z Regulaminem Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina -Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR” laptopy przekazane zostaną na własność mieszkańcom na podstawie umowy cywilnoprawej. Sprzęt ten z dniem podpisania umowy z mieszkańcem stanie się jego własnością. Użytkownik będzie dysponował umową, na podstawie której stał się prawnym właścicielem urządzenia. W tej umowie wskazany zostanie numer seryjny danego urządzenia
2.2.7. W związku z zapisami ust. 2.2.6. Gwarancja ma obejmować użytkownika końcowego danego urządzenia w każdym aspekcie realizacji. Szczegóły gwarancji zawarto w ust. 12 oraz w umowie.
2.2.8. Do wykonawcy należy zapewnienie transportu przy dostawie oraz ubezpieczenia w trakcie dostawy. Miejscem odbioru jest siedziba Zamawiającego. Wykonawca ustali odpowiednio wcześniej termin i czas dostawy z koordynatorem zadania z ramienia gminy z zastrzeżeniem, iż należy przyjąć aby realizacja przyjęcia mogła być zakończona do godz. 14.00 w dni robocze.
2.3. WYMAGANIA
2.3.1. Warunki ogólne.
1) Zamawiający wymaga, aby producent posiadał Certyfikat ISO 9001:2000 i Certyfikat ISO 14001 oraz spełniał kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych co zapewni w oświadczeniu. Warunki zostaną potwierdzone w oświadczeniu wykonawcy, natomiast odpowiednie dokumenty potwierdzające muszą być przedstawione również na każde żądanie Zamawiającego.
2) Zamawiający wymaga, aby firma serwisująca posiadała ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadała autoryzacje producenta komputera. Potwierdzenia zostaną potwierdzone w oświadczeniu, natomiast odpowiednie dokumenty potwierdzające muszą być przedstawione również na każde żądanie Zamawiającego, w każdym terminie, aż do końca okresu gwarancji i rękojmi.
3) Zamawiający wymaga kompatybilności komputera wskazanej na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową
4) dokumenty, o których mowa w pkt 1) do 3) potwierdzone w oświadczeniu wykonawcy składanym wraz z ofertą a przedstawione zgodnie z wymogami ustępu 14 działu I SWZ.
5) Zamawiający wymaga przekazania wraz ze sprzętem, do każdego urządzenia instrukcji obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjnej dla danego urządzenia.
6) wraz z protokołem odbioru wykonawca przekaże listę dostarczonych laptopów wraz z ich numerami seryjnymi. Lista zostanie przekazana również w wersji elektronicznej.
7) możliwość sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego u producenta
2.3.2. Specyfikacja dla sprzętu określono w dziale II SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406571,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437880 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406571,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTT Technology sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132579351

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406571,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

umowa w trybie elektronicznym

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.