Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104231/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 783 627 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cadb472-af92-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013003/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą (Polski Ład)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104231/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGKOŚiI.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4199413,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dwóch odcinków dróg gminnych w systemie zaprojektuj i wybuduj.
1) Przebudowa drogi gminnej nr 190603W Zamborzyn Pierwszy – Pawłowice (Wola Pawłowska). Obejmuje odciek drogi gruntowej w części utwardzonej kruszywem wapiennym o długości orientacyjnej 1 854 mb.
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych w zakresie nawierzchni dróg i ich elementów.
Wykonanie prac projektowych obejmie:
- przygotowanie koncepcji rozwiązania sytuacyjnego, wysokościowego i konstrukcyjnego oraz uzyskanie akceptacji zamawiającego,
- uzyskanie akceptacji zarządcy ruchu,
- opracowanie projektu budowlanego, branża drogowa i ewentualnie branża teletechniczna-
- uzyskanie na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem decyzji, zezwoleń oraz opinii i warunków technicznych,
- opracowanie projektu wykonawczego, ewentualnie projektów branżowych i Szczegółowych Specyfikacji Technicznych,
- opracowanie projektu stałej organizacji ruchu,
- uzyskanie uzgodnienia włączenia do drogi wojewódzkiej nr 754,
- opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- inne nadzory wynikające z uzyskanych decyzji i uzgodnień,
- opracowanie projektu budowy kanału technologicznego lub uzyskanie zgody a jego zaniechanie.
Dokumentacja techniczna powinna odpowiadać wymaganiom dotyczącym postepowania poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2020r., poz. 133 ze zm.), przepisów związanych wymienionych w PFU oraz Wytycznych projektowania.
Wykonanie robót budowlanych zgodnie z przygotowaną dokumentacją obejmie:
W ramach realizacji zamówienia należy wykonać roboty budowlane wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi, w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Projektanta, obejmującą swym zakresem w szczególności elementy:
- roboty ziemne z wywiezieniem nadmiaru urobku,
- roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją materiałów nie przydatnych do ponownego wbudowania,
- budowa kanału technologicznego lub jego zaniechanie,
- przebudowa konstrukcji jezdni z wykorzystaniem istniejących materiałów na miejscu z zastosowaniem mieszanki MC jaku podbudowy po wcześniejszym zbadaniu, zaprojektowaniu, a w miejscach nawierzchni gruntowej za projektować nową konstrukcję,
- wykonie co najmniej 4 szt. mijanek dwie z prawej i dwie z lewej strony drogi,
- wykonie włączenia do drogi wojewódzkiej nr 754
- wykonanie odwodnienia za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych a w obrębie włączenia do rogi wojewódzkiej w całego pasa drogowego,
- ułożenia warstw nawierzchni bitumicznej,
- przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z projektowaną nawierzchnią jezdni,
Urządzenie terenów zielonych – plantowanie terenu z grubsza poza poboczami,
- w ramach prowadzonej przebudowy Wykonawca zapewni nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową.
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) Wzorze umowy – stanowiącym Załącznik do SWZ,
b) Programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym Załącznik do SWZ.
2) Przebudowa drogi gminnej nr 190622W Sadkowice – Kalinówek- Sadkowice. Obejmuje odciek drogi kruszywem drogowym o długości orientacyjnej 2 108 mb.
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych w zakresie nawierzchni dróg i ich elementów.
Wykonanie prac projektowych obejmie:
- przygotowanie koncepcji rozwiązania sytuacyjnego, wysokościowego i konstrukcyjnego oraz uzyskanie akceptacji zamawiającego,
- uzyskanie akceptacji zarządcy ruchu,
- opracowanie projektu budowlanego, branża drogowa i ewentualnie branża teletechniczna-
- uzyskanie na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem decyzji, zezwoleń oraz opinii i warunków technicznych,
- opracowanie projektu wykonawczego, ewentualnie projektów branżowych i Szczegółowych Specyfikacji Technicznych,
- opracowanie projektu stałej organizacji ruchu,
- uzyskanie uzgodnienia włączenia do drogi powiatowej,
- opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- inne nadzory wynikające z uzyskanych decyzji i uzgodnień,
- opracowanie projektu budowy kanału technologicznego lub uzyskanie zgody a jego zaniechanie.
Dokumentacja techniczna powinna odpowiadać wymaganiom dotyczącym postepowania poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2020r., poz. 133 ze zm.), przepisów związanych wymienionych w PFU oraz Wytycznych projektowania.
Wykonanie robót budowlanych zgodnie z przygotowaną dokumentacją obejmie:
W ramach realizacji zamówienia należy wykonać roboty budowlane wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi, w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Projektanta, obejmującą swym zakresem w szczególności elementy:
- roboty ziemne z wywiezieniem nadmiaru urobku,
- roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją materiałów nie przydatnych do ponownego wbudowania,
- budowa kanału technologicznego lub jego zaniechanie,
- przebudowa konstrukcji jezdni z wykorzystaniem istniejących materiałów na miejscu z zastosowaniem mieszanki MC jaku podbudowy po wcześniejszym zbadaniu, zaprojektowaniu, a w miejscach nawierzchni gruntowej za projektować nową konstrukcję,
- wykonie co najmniej 2 szt. mijanek z prawej i z lewej strony drogi,
- wykonie włączenia do drogi wojewódzkiej nr 754,
- wykonanie odwodnienia za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych a w obrębie włączenia do rogi wojewódzkiej w całego pasa drogowego,
- ułożenia warstw nawierzchni bitumicznej,
- przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z projektowaną nawierzchnią jezdni,
Urządzenie terenów zielonych – plantowanie terenu z grubsza poza poboczami,
- w ramach prowadzonej przebudowy Wykonawca zapewni nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową.
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
c) Wzorze umowy – stanowiącym Załącznik do SWZ,
d) Programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na udział w postępowaniu złożono jedną ofertę. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 1 709 000,00 zł brutto. Cena oferty wynosi 6 822 273,42 złi przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6822273,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6822273,42 PLN
INNE PRZETARGI SOLEC NAD WISŁĄ
więcej: przetargi SOLEC NAD WISŁĄ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice - ul. Kopernika w Miedarach (II etap)
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.