eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont sektora 3B w Urzędzie Miasta Tychy przy al. Niepodległości 49 obejmujący zakresem wymianę instalacji elektrycznej, wymianę podłóg, malowanie, montaż wentylatorów sufitowych



Ogłoszenie z dnia 2021-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sektora 3B w Urzędzie Miasta Tychy przy al. Niepodległości 49 obejmujący zakresem wymianę instalacji elektrycznej, wymianę podłóg, malowanie, montaż wentylatorów sufitowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763807

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sektora 3B w Urzędzie Miasta Tychy przy al. Niepodległości 49 obejmujący zakresem wymianę instalacji elektrycznej, wymianę podłóg, malowanie, montaż wentylatorów sufitowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d56abec-d408-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000734/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont pomieszczeń w budynku UM Tychy - wymiana instalacji, wymiana podłóg, malowanie, montaż wentylatorów - wszystkie pokoje + korytarz DKP)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00093940/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.28.2021.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 292255,56 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84446,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Urzędzie Miasta Tychy przy
al. Niepodległości 49.
Roboty powinny zostać wykonane w oparciu m.in. o dokumentacje projektowe pn.
• „Remont instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Miasta Tychy przy al. Niepodległości 49 w Tychach”, autorstwa Edwarda Pisz,
• Projekt instalacji elektrycznej związanej z montażem wentylatorów sufitowych
w wybranych pomieszczeniach Urzędu Miasta Tychy”, autorstwa ELECTIN, Szymon Skrobol

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont sektora 3B oraz malowanie pokoi 211, 917 oraz 918.

Zakres robót obejmuje m.in.:

• roboty demontażowe,
• zabezpieczenie pomieszczeń,
• wymianę instalacji elektrycznej obejmującej m.in.: wymianę oświetlenia, wykonanie nowego okablowania (podtynkowego), gniazd wtyczkowych, włączników,
• wymianę lamp oświetlenia awaryjnego,
• poprowadzenie istniejącej instalacji niskoprądowej w korytarzu oraz pokoju 305 podtynkowo,
• wyprowadzenie w posadzce 2szt. kolumn gniazdkowych (każde po 4szt. gniazdek)
w pokoju 305,
• poprowadzenie podtynkowe zasilania rzutnika w pokoju 305,
• dostawę i montaż wentylatorów sufitowych wraz z sterowaniem w pomieszczeniach biurowych,
• wykonanie podtynkowej instalacji elektrycznej zasilającej,
• zabudowa czujek obecności (instalacja zasilająca podtynkowa),
• przygotowanie podłoża pod malowanie (uzupełnienie bruzd, wyrównanie nierówności, zagruntowanie podłoża),
• wymiana 5szt. drzwi ( w tym jedne drzwi przesuwane) w odcieniu grafitu (ostateczna kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym), drzwi pełne w środku, gładkie, drewniane, okleina CPL Premium, ościeżnica regulowana systemowa,
• malowanie na kolor biały sufitów w pomieszczeniach sektora 3B oraz pokoju 211, 917 oraz 918,
• malowanie ścian pomieszczeniach sektora 3B, pokoju 211 oraz 917, 918,
(kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym),
• demontaż istniejącej okładziny posadzek wraz z wszystkimi warstwami podkładowymi wykonanie wylewki samopoziomującej wyrównującej poziomy względem holu,
• wymianę posadzki w pomieszczeniach sektora 3B – montaż wykładziny winylowej, homogenicznej/heterogeniczna R9/R10 wraz z listwami wykończeniowymi i listwami progowymi (w razie konieczności),(kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym), w pomieszczeniu Sekretariatu montaż paneli (klasa ścieralności mi. AC4), (kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym),
• utylizacje, prace porządkowe.

Wszystkie wymiary przed przystąpieniem do prac budowlanych należy sprawdzić na budowie, ostateczną lokalizację gniazdek wtyczkowych oraz wentylatorów należy ustalić z Zamawiającym.

Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96555,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96555,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96555,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPHU REMSTOL Józef Wybrańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381059156

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Tischnera 69

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

„FIGO” Grzegorz Figołuszka – montaż instalacji elektrycznej – robocizna;
„Fabex” Krzysztof Fabian – roboty malarskie - robocizna;
„OL-BUD BIS” Katarzyna Masłowska-Szafraniec - montaż wykładziny - robocizna.

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96555,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.