Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00093940/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
- 2021/BZP 00101519/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sektora 3B w Urzędzie Miasta Tychy przy al. Niepodległości 49 obejmujący zakresem wymianę instalacji elektrycznej, wymianę podłóg, malowanie, montaż wentylatorów sufitowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763807
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sektora 3B w Urzędzie Miasta Tychy przy al. Niepodległości 49 obejmujący zakresem wymianę instalacji elektrycznej, wymianę podłóg, malowanie, montaż wentylatorów sufitowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d56abec-d408-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000734/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont pomieszczeń w budynku UM Tychy - wymiana instalacji, wymiana podłóg, malowanie, montaż wentylatorów - wszystkie pokoje + korytarz DKP)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00093940/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.28.2021.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 292255,56 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84446,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Urzędzie Miasta Tychy przy
al. Niepodległości 49.
Roboty powinny zostać wykonane w oparciu m.in. o dokumentacje projektowe pn.
• „Remont instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Miasta Tychy przy al. Niepodległości 49 w Tychach”, autorstwa Edwarda Pisz,
• Projekt instalacji elektrycznej związanej z montażem wentylatorów sufitowych
w wybranych pomieszczeniach Urzędu Miasta Tychy”, autorstwa ELECTIN, Szymon Skrobol
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont sektora 3B oraz malowanie pokoi 211, 917 oraz 918.
Zakres robót obejmuje m.in.:
• roboty demontażowe,
• zabezpieczenie pomieszczeń,
• wymianę instalacji elektrycznej obejmującej m.in.: wymianę oświetlenia, wykonanie nowego okablowania (podtynkowego), gniazd wtyczkowych, włączników,
• wymianę lamp oświetlenia awaryjnego,
• poprowadzenie istniejącej instalacji niskoprądowej w korytarzu oraz pokoju 305 podtynkowo,
• wyprowadzenie w posadzce 2szt. kolumn gniazdkowych (każde po 4szt. gniazdek)
w pokoju 305,
• poprowadzenie podtynkowe zasilania rzutnika w pokoju 305,
• dostawę i montaż wentylatorów sufitowych wraz z sterowaniem w pomieszczeniach biurowych,
• wykonanie podtynkowej instalacji elektrycznej zasilającej,
• zabudowa czujek obecności (instalacja zasilająca podtynkowa),
• przygotowanie podłoża pod malowanie (uzupełnienie bruzd, wyrównanie nierówności, zagruntowanie podłoża),
• wymiana 5szt. drzwi ( w tym jedne drzwi przesuwane) w odcieniu grafitu (ostateczna kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym), drzwi pełne w środku, gładkie, drewniane, okleina CPL Premium, ościeżnica regulowana systemowa,
• malowanie na kolor biały sufitów w pomieszczeniach sektora 3B oraz pokoju 211, 917 oraz 918,
• malowanie ścian pomieszczeniach sektora 3B, pokoju 211 oraz 917, 918,
(kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym),
• demontaż istniejącej okładziny posadzek wraz z wszystkimi warstwami podkładowymi wykonanie wylewki samopoziomującej wyrównującej poziomy względem holu,
• wymianę posadzki w pomieszczeniach sektora 3B – montaż wykładziny winylowej, homogenicznej/heterogeniczna R9/R10 wraz z listwami wykończeniowymi i listwami progowymi (w razie konieczności),(kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym), w pomieszczeniu Sekretariatu montaż paneli (klasa ścieralności mi. AC4), (kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym),
• utylizacje, prace porządkowe.
Wszystkie wymiary przed przystąpieniem do prac budowlanych należy sprawdzić na budowie, ostateczną lokalizację gniazdek wtyczkowych oraz wentylatorów należy ustalić z Zamawiającym.
Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96555,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96555,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96555,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPHU REMSTOL Józef Wybrańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381059156
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Tischnera 69
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
„FIGO” Grzegorz Figołuszka – montaż instalacji elektrycznej – robocizna;
„Fabex” Krzysztof Fabian – roboty malarskie - robocizna;
„OL-BUD BIS” Katarzyna Masłowska-Szafraniec - montaż wykładziny - robocizna.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96555,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont chodnika wzdłuż ul. Hetmańskiej 1-8 w Tychach
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z MONTAŻEM ZBIORNIKA KRIOGENICZNEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych na terenie Szkoły Podstawowej nr 13 przy al. Niepodległości 108 w Tychach
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja i modernizacja budynku przy al. Bielskiej 128 w Tychach"
- Organizacja obozu sportowego piłkarskiego dla zawodników grup młodzieżowych sekcji piłki nożnej będących w strukturach KP GKS Tychy
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA MOSTKÓW W ZDROJOWEJ CZĘŚCI MIASTA
- MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Remont kominów i pokrycia dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych na dwóch budynkach mieszkalnych wielorodzinnych (...) przy ul. Zgorzelickiej 43 w Tomaszowie Maz.
- Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Centrum aktywności i wypoczynku w Gminie Nawojowa
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Waśniów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.