Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00099578/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
- 2021/BZP 00107038/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-07
- 2021/BZP 00112712/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-13
- 2021/BZP 00118262/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ Kompleksowe ubezpieczenie pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów sp. z o.o. w Uniejowie z podziałem na części”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "TERMY UNIEJÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W UNIEJOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310161430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 37
1.5.2.) Miejscowość: Uniejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 063 2889678
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: termy@uniejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.termyuniejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.termyuniejow.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Kompleksowe ubezpieczenie pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów sp. z o.o. w Uniejowie z podziałem na części”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d997b238-d7d7-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00095338/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe Ubezpieczenie pracowników Przedsiebiorstwa Gospodarki Komunalnej Termu Uniejów sp. z o.o. w Uniejowie z podziałem na części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099578/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGK ZP 271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pod nazwą „Kompleksowe ubezpieczenie pracownikówPrzedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów sp. z o.o. w Uniejowie
z podziałem na części”.
Część I - grupowe ubezpieczenie na życie pracowników oraz członków ich rodzin.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy oferent może złożyć ofertę na wykonanie części I lub części II lub części III bądź złożyć ofertę na wykonanie dwóch lub trzech części, z zastrzeżeniem możliwości złożenia wyłączenie jednej oferty na poszczególną część.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacją Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach.
Wymagania stawiane wykonawcy:
a . Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
b . Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
c . Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
d . Złożenia projektu ulotki dla pracowników zawierający zaproponowany zakres ubezpieczenia.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załączniki do SWZ.:
1. Załączniki nr5a dla części I.
2. Załącznik nr 5b dla części II.
3. Załącznik nr 5c dla części III.
Zamawiający wymaga by w wskazane przez niego osoby obsługujące polisy w firmie upoważnione były przez Wykonawcę do potwierdzania tożsamości ubezpieczonych przy zgłaszaniu wniosków o wypłaty świadczeń zarówno w formie tradycyjnej czy rejestrację elektroniczną oraz przy składaniu e-deklaracji
4.5.3.) Główny kod CPV: 66511000-5 - Usługi ubezpieczeń na życie
4.5.5.) Wartość części: 199848,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pod nazwą „Kompleksowe ubezpieczenie pracownikówPrzedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów sp. z o.o. w Uniejowie
z podziałem na części”.
Grupowe ubezpieczenie zdrowotne pracowników oraz członków ich rodzin
3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy oferent może złożyć ofertę na wykonanie części I lub części II lub części III bądź złożyć ofertę na wykonanie dwóch lub trzech części, z zastrzeżeniem możliwości złożenia wyłączenie jednej oferty na poszczególną część.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
6. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacją Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach.
7. Wymagania stawiane wykonawcy:
a . Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
b . Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
c . Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
d . Złożenia projektu ulotki dla pracowników zawierający zaproponowany zakres ubezpieczenia.
8. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załączniki do SWZ.:
1. Załączniki nr5a dla części I.
2. Załącznik nr 5b dla części II.
3. Załącznik nr 5c dla części III.
9. Zamawiający wymaga by w wskazane przez niego osoby obsługujące polisy w firmie upoważnione były przez Wykonawcę do potwierdzania tożsamości ubezpieczonych przy zgłaszaniu wniosków o wypłaty świadczeń zarówno w formie tradycyjnej czy rejestrację elektroniczną oraz przy składaniu e-deklaracji
4.5.3.) Główny kod CPV: 66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512210-7 - Usługi dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego
4.5.5.) Wartość części: 154008,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – grupowe ubezpieczenie lekowe dla pracowników3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy oferent może złożyć ofertę na wykonanie części I lub części II lub części III bądź złożyć ofertę na wykonanie dwóch lub trzech części, z zastrzeżeniem możliwości złożenia wyłączenie jednej oferty na poszczególną część.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
6. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacją Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach.
7. Wymagania stawiane wykonawcy:
a . Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
b . Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
c . Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
d . Złożenia projektu ulotki dla pracowników zawierający zaproponowany zakres ubezpieczenia.
8. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załączniki do SWZ.:
1. Załączniki nr5a dla części I.
2. Załącznik nr 5b dla części II.
3. Załącznik nr 5c dla części III.
9. Zamawiający wymaga by w wskazane przez niego osoby obsługujące polisy w firmie upoważnione były przez Wykonawcę do potwierdzania tożsamości ubezpieczonych przy zgłaszaniu wniosków o wypłaty świadczeń zarówno w formie tradycyjnej czy rejestrację elektroniczną oraz przy składaniu e-deklaracji
4.5.3.) Główny kod CPV: 66512220-0 - Usługi ubezpieczenia medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 78120,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199848,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199848,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199848,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie "WARTA" S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1131536859
7.3.3) Ulica: ul. Chmielna 85/87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-805
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199848,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154008,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154008,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154008,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270206056
7.3.3) Ulica: AL. Jana Pawła II 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-133
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154008,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2023-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270206056
7.3.3) Ulica: AL. Jana Pawła II 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-133
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2023-08-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz z zakresu dodatkowej opieki medycznej dla pracowników spółki (...) i ich rodzin w podziale na części
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wąwolnica
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Gozdowo
- Program kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ,,WOD-KAN" sp. z o.o. na lata 2025-2027 cz. 01-04
więcej: Usługi ubezpieczeń na życie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.