Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00012342/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
- 2023/BZP 00030689/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00044893/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomoder. bud. mieszk. wielorodzinnych zlok. przy ul. Szczecińskiej 1,2,4,5,12,14,15A,16, Wierzbowej 3, Lipowej 18a, 20,22, Sobieskiego 18, Andersa 81,83A,85,87, Pułaskiego 9 i Czeladzkiej 25cd.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 296 07 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,113500,1595a84f09498feb077b8c8cf4fe3f53.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomoder. bud. mieszk. wielorodzinnych zlok. przy ul. Szczecińskiej 1,2,4,5,12,14,15A,16, Wierzbowej 3, Lipowej 18a, 20,22, Sobieskiego 18, Andersa 81,83A,85,87, Pułaskiego 9 i Czeladzkiej 25cd.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3867cce7-86b6-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsze zamówienie będzie dofinansowane ze środków Funduszu Spójności, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, w ramach Poddziałania 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim współfinansowanej ze środków Funduszu Spójności .2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012342
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.5.2023.JŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3315286,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa części 1 zamówienia - Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Andersa 81 w Sosnowcu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową dla części 1 zamówienia - Załącznik nr 2a do SWZ.
3. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. Zakres robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania robót (nawet nie objęte przedmiarem).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 978173,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa części 2 zamówienia - Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Andersa 87 w Sosnowcu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową dla części 2 zamówienia - Załącznik nr 2b do SWZ.
3. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. Zakres robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania robót (nawet nie objęte przedmiarem).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 883070,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa części 2 zamówienia - Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego zlokalizowanego przy ulicy Czeladzkiej 25cd w Sosnowcu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową dla części 2 zamówienia - Załącznik nr 2c do SWZ.
3. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich części zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. Zakres robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania robót (nawet nie objęte przedmiarem).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 1454043,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 722999,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1091939,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 722999,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budoprimex Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6443530651
7.3.3) Ulica: S. Mikołajczyka 59C
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOPRIMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUDOPRIMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 722999,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 675000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1006344,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 675000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Henryk Cira
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6551238373
7.3.3) Ulica: Pieczonogi 109A
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-220
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CIRA HENRYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CIRA HENRYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1171999,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1846260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1171999,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budoprimex Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6443530651
7.3.3) Ulica: S. Mikołajczyka 59C
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOPRIMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUDOPRIMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1171999,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
41 – 200 Sosnowiec, Działając na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, ze zmianami) zwanej dalej: „ustawa Pzp” oraz zgodnie z Pełnomocnictwem z dnia 28 listopada 2022 r. przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez: Gminę Sosnowiec – Miasto posiadające prawa powiatu
al. Zwycięstwa 20, 41 – 200 Sosnowiec- Pełnomocnika Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dwukrotne koszenie terenów zielonych zarządzanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
- Dostawa wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- "Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 9 przy ul. Wawel 15 w Sosnowcu".
- Świadczenie usługi związanej z zapewnieniem opieki nad bezdomnymi i odebranymi w wyniku interwencji zwierzętami gospodarskimi z terenu Gminy Sosnowiec
- Remont ul. Żelaznej w Sosnowcu
- "Konfiguracja systemów bazodanowych Oracle oraz serwis systemu wirtualizacji i baz danych Oracle."
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.