Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00116927/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa wyjazdów zagranicznych w ramach projektu „Od pasiaka po fiord” - polsko–norweska współpraca kulturalna
CZĘŚĆ 1- wizyta delegacji norweskiej w Polsce- kwiecień 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocierzew Południowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kocierzew Południowy 83
1.5.2.) Miejscowość: Kocierzew Południowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 838 48 25
1.5.8.) Numer faksu: 46 839 40 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kocierzewpoludniowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a90b4514-b83c-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa wyjazdów zagranicznych w ramach projektu „Od pasiaka po fiord” - polsko–norweska współpraca kulturalnaCZĘŚĆ 1- wizyta delegacji norweskiej w Polsce- kwiecień 2023 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a90b4514-b83c-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031621/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Obsługa wyjazdów zagranicznych w ramach projektu „Od pasiaka po fiord” - polsko–norweska współpraca kulturalna” CZĘŚĆ 1- wizyta delegacji norweskiej w Polsce- kwiecień 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13983,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji wizyty delegacji norweskiej w Polsce w kwietniu 2023 roku, która poświęcona jest rozwojowi dalszej współpracy kulturalnej pomiędzy Partnerami projektu „Od pasiaka po fiord” - polsko–norweska współpraca kulturalna.
B. Delegacja przedstawicieli strony Norweskiej będzie się składała z 4 osób. Ich wizyta w Polsce odbywać się będzie w następujących terminach:
a. 1 osoba w okresie od 2 kwietnia 2023 r. do 14 kwietnia 2023 r.,
b. 3 osoby w okresie od 11 kwietnia 2023 r. do 14 kwietnia 2023 r.
C. Spotkania w ramach wizyty będą organizowane w następujących miejscowościach
- Kocierzew Południowy (Województwo Łódzkie)
- Łowicz (Województwo Łódzkie)
- Skierniewice (Województwo Łódzkie)
D. Zakres usług:
1. Zapewnienie transportu lotniczego dla 1 osoby pełnoletniej na trasie Trondheim – Warszawa i z powrotem w terminie 02.04.2023 r.-14.04.2023 r., w tym wyszukania i dokonania rezerwacji, sprzedaży i wydania w formie elektronicznej biletów lotniczych w klasie ekonomicznej , w tym zapewnienie możliwości zabrania bagażu rejestrowanego do 20 kg.
2. Zapewnienie transportu lotniczego dla 3 osób pełnoletnich na trasie Trondheim – Warszawa i z powrotem w terminie 11.04.2023 r.-14.04.2023 r., w tym wyszukania i dokonania rezerwacji, sprzedaży i wydania w formie elektronicznej biletów lotniczych w klasie ekonomicznej w tym zapewnienie możliwości zabrania bagażu rejestrowanego do 20 kg.
4. Ubezpieczenie uczestników wizyty od następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia oraz utraty bagażu.
5. Zapewnienie noclegu w terminie 11.04.2023 r.-14.04.2023 r. dla 4 uczestników wizyty delegacji norweskiej, w hotelu w pokojach jedno lub dwu osobowych ze śniadaniem (w formie szwedzkiego stołu) i kolacją.
Zamawiający nie dopuszcza oferowania zakwaterowania w hotelu w odległości większej niż 30 km od budynku Urzędu Gminy w Kocierzewie Południowym, zlokalizowanego pod adresem: Kocierzew Południowy 83, 99-414 Kocierzew.
Hotel musi być obiektem funkcjonującym, nie będącym w upadłości ani likwidacji (dotyczy to również właściciela hotelu).
Wszyscy uczestnicy muszą być zakwaterowani w tym samym hotelu.
Minimalny standard hotelu:
a. bezpłatny dostęp do Internetu,
b. telewizor,
c. pokoje z łazienką wyposażoną w toaletę i umywalkę,
d. codzienna wymiana ręczników,
e. suszarka do włosów,
f. podstawowy serwis kawowy w pokoju.
Zakwaterowanie i wyżywienie muszą być realizowane na terenie jednego obiektu.
6. Zapewnienie dwóch 2-daniowych posiłków obiadowych z deserem oraz napojami ciepłymi i zimnymi w trakcie spotkań delegacji norweskiej z delegacją Polską dla 12 osób w dniach 12 kwietnia i 13 kwietnia jeden w miejscowości Łowicz (Woj. Łódzkie), drugi w miejscowości Skierniewice (Woj. Łódzkie). Dokładne godziny i miejsca posiłków zostaną ustalone z Wykonawcą w trakcie wizyty, spośród propozycji przedstawionych przez Wykonawcę, najpóźniej w dniu poprzedzającym dany posiłek.
7. Usługa obejmuje następujące ilości:
• noclegów- 3 szt. (11/12 kwietnia, 12/13 kwietnia, 13/14 kwietnia) dla 4 osób
• śniadań -3 szt. (12 kwietnia, 13 kwietnia, 14 kwietnia) dla 4 osób
• kolacji -3 szt. (11 kwietnia, 12 kwietnia, 13 kwietnia) dla 4 osób
• obiadów – 2 szt. (12 kwietnia, 13 kwietnia) dla 12 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19961 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun & More Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321023030
7.3.3) Ulica: ul. Madalińskiego 8 lok.215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-29 do 2023-04-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŻOŁYNIA
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.