eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiModernizacja Oddziału Wewnętrznego z Intensywną Opieką Kardiologiczną



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Oddziału Wewnętrznego z Intensywną Opieką Kardiologiczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY SZPITAL W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911344332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-494ba391-0aaa-48f2-b3f3-0e06b7033615

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Oddziału Wewnętrznego z Intensywną Opieką Kardiologiczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-494ba391-0aaa-48f2-b3f3-0e06b7033615

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069771/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Oddziału Wewnętrznego z Intensywną Opieką Kardiologiczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558836

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 27/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6931437,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Oddziału Wewnętrznego z Intensywną Opieką Kardiologiczną.
Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na cztery etapy zgodnie z załącznikami Nr 2A, 2B, 2C opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej zadania pn.: Modernizacja Oddziału Wewnętrznego z Intensywną Opieką Kardiologiczną.
2. Ze względu na okoliczność, iż roboty będą wykonywane w funkcjonującym obiekcie, Wykonawca musi zachować szczególną ostrożność tak, by nie powodować uciążliwości w działalności szpitala. Zamawiający informuje, że godziny wykonywania robót budowlanych muszą być każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym.
3. W związku z panującą sytuacją epidemiologiczną Zamawiający zastrzega sobie prawo do chwilowego wstrzymania robót budowlanych. W przypadku dłuższych przerw w realizacji robót budowlanych, które ze względów technologicznych nie pozwolą na dotrzymanie terminu wykonania robót budowlanych Zamawiający zobowiązany będzie do odpowiedniego wydłużenia terminu realizacji umowy.
Zamawiający nie dopuszcza dokonania przez Wykonawcę na rzecz innych podmiotów przelewu wierzytelności (cesji wierzytelności) z tytułu zawartej umowy na realizację przedmiotowego zadania.
Wszystkie szczegółowe warunki realizacji robót należy uzgadniać z Zamawiającym w formie pisemnej.
6. Na wykonane roboty budowlano-instalacyjne określone w przedmiocie zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36-m-cy i nie dłuższy niż 60 m-cy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót stwierdzającego brak wad.
7. Mając na względzie, że zgodnie z SWZ oraz wzorem umowy Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c.
8. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej terenu przedmiotowej inwestycji celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z ich wykonaniem. W trakcie wizji lokalnej Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania pomiarów. Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej zgodnie z art. 226 ust. 1. pkt 18 ustawy PZP podlega odrzuceniu. Wizja lokalna odbędzie się dnia 30.10.2024 r. o godz. 11:00 w obecności osoby wskazanej przez Zamawiającego. Wizja rozpocznie się w Sali konferencyjnej nr 8 budynku F Zamawiającego. Swoją obecność w wizji należy zgłosić Kierownikowi Działu Administracyjno-Organizacyjnemu - tel. 54/2828015 do dnia 30.10.2024 r. do godz.: 10:00 Koszt wizji lokalnej po stronie Wykonawcy ponosi Wykonawca.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
10. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia:
45215140-0 – roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 – roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
33100000-1 – Urządzenia medyczne
33197000-7 – Medyczne urządzenia komputerowe
33192000-2 – Meble medyczne
39330000-4 – Urządzenia dezynfekujące
33182100-0 – Defibrylatory
33123210-3 – Urządzenia do monitorowania czynności serca
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Przewidywany termin realizacji:
I etap: do 6 tygodni od dnia przekazania placu budowy
II etap: do 2 tygodni od daty zakończenia I etapu
III etap: do 2 tygodni od daty zakończenia II etapu
IV etap: do 2 tygodni od daty zakończenia III etapu
2. Miejsce realizacji zamówienia: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

33192000-2 - Meble medyczne

39330000-4 - Urządzenia dezynfekujące

33182100-0 - Defibrylatory

33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8887707,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8887707,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8887707,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTRAPUNKT Wojciech Masełkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771076447

7.3.3) Ulica: Graniczna 4

7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-040

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8887707,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.