Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00096498/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00114342/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001262660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 7
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 76 72 38 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm.legnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/um_legnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8831854-ad19-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093656/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych w związku z czasowym pobytem uchodźców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców, wybranego do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO-371-1/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3355484,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku internatu, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców, wybranego do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, na potrzeby realizacji Projektu nr RPDS.12.04.00-02-0005/22, w ramach Działania 12.4 Inwestycje społeczne –długoterminowa integracja, Oś Priorytetowa nr 12 REACT EU/(EFRR) - Wspieranie kryzysowych działań naprawczych w kontekście pandemii COVID-19 i przygotowania do ekologicznej i cyfrowej odbudowy gospodarki zwiększającej jej odporność.
Zakres robót obejmuje m. in.:
1) wykonanie zewnętrznej izolacji pionowej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem i opaską wokół budynku
2) docieplenie elewacji płytami styropianowymi, wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana parapetów zewnętrznych
3) wymiana pokrycia dachowego papą termozgrzewalną z wymianą obróbek blacharskich nad segmentem II i częściowe pokrycie dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich segmentu I, wymiana pionów spustowych
4) remont pomieszczeń (pokoi) - 46 sztuk, w tym:
a) 12 szt. pokoi z łazienkami:
roboty budowlane (m.in. wymiana posadzek, drzwi wejściowych i łazienkowych, gładzie gipsowe z wyprawą malarską), ułożenie płytek ceramicznych ściennych
roboty dot. instalacji sanitarnej (m.in. wymiana instalacji wodociągowej z wodomierzami, wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej, montaż przyborów sanitarnych)
roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)
b) 2 szt. pokoi z łazienką dla osób z niepełnosprawnościami:
roboty budowlane (m.in. wymiana posadzek, drzwi wejściowych i łazienkowych, gładzie gipsowe z wyprawą malarską), ułożenie płytek ceramicznych ściennych
roboty dot. instalacji sanitarnej (m.in. wymiana instalacji wodociągowej z wodomierzami, wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej)
roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)
planowane do realizacji w ramach projektu udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami to m.in.:
pokoje i łazienki: likwidacja progów i wystających elementów
łazienki: montaż płytek antypoślizgowych, montaż kontrastowych elementów okładzin wyznaczających strefy, montaż przyborów/armatury sanitarnej dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (z ograniczeniami ruchu) z uwzględnieniem wysokości ich umieszczenia
pokoje: wyposażenie okien w urządzenia ułatwiające ich otwieranie, usytuowane nie wyżej niż 1,2 m nad poziomem podłogi
pokoje i łazienki: montaż włączników/wyłączników świateł, usytuowanych nie wyżej niż 1,2 m nad poziomem podłogi
pokoje i łazienki: montaż sygnalizacji przywoławczej osoby z zewnątrz (np. buczek i sygnał świetlny nad drzwiami wejściowymi)
c) 32 szt. pokoi bez łazienki:
roboty (m.in. wymiana posadzek, drzwi wejściowe, gładzie gipsowe z wyprawą malarską)
roboty dotyczące instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)
5) remont 3 szt. sanitariatów ogólnodostępnych oraz 2 szt. pomieszczeń socjalnych:
a) roboty budowlane (m.in. wymiana posadzek, ułożenie płytek na ścianach, drzwi wejściowe i wewnętrzne, gładzie gipsowe z wyprawą malarską)
b) roboty dot. instalacji sanitarnych (m.in. wymiana instalacji wodociągowej z wodomierzami, wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej, montaż przyborów sanitarnych)
c) roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)
6) remont korytarzy w budynku:
a) roboty budowlane (m.in. częściowa wymiana posadzek, drzwi wejściowe do budynku, okna –holl, gładzie gipsowe z wyprawą malarską)
b) roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)
7) remont instalacji odgromowej
8) przemurowanie kominów ponad dachem
9) przebudowa instalacji wodociągowej, hydrantowej, CO
10) wymiana grzejników żeliwnych na dwupłytowe, w tym łazienkowych
11) wymiana okien z nawiewnikami, montaż w oknach nawiewników
12) budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
13) wymiana kratek wentylacyjnych we wszystkich pomieszczeniach
14) remont zadaszenia nad wejściem do budynku wraz z wymianą pokrycia
15) remont schodów
16) wyrównanie terenu pod budowę pochylni, karczowanie krzewów
17) wykonanie (w tym projekt), dostawa i montaż tablicy informacyjno –promocyjnej, pełniącej również funkcję tablicy pamiątkowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212413-4 - Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2960111,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2960111,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2960111,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Ogólno-Budowlany Wojciech Piszczałka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sp. C. PIONIER Iwona Wein
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390562744
7.3.3) Ulica: ul. Poselska 5-7
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SP.C. PIONIER IWONA WEIN WOJCIECH PISZCZAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
SP.C. PIONIER IWONA WEIN WOJCIECH PISZCZAŁKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2960111,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Wzmocnienie dróg gruntowych destruktem asfaltowym lub mieszanką kamienną 0-31,5 mm na ulicach o nawierzchni gruntowej i nieulepszonej nieutwardzonej na terenie Legnicy.
- "Usługa dozoru i ochrony mienia w pomieszczeniach muzealnych Muzeum Miedzi w Legnicy"
- Zakup usługi rekreacyjno-sportowej dla pracowników Oddziału ZUS w Legnicy
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Biegunowej od ul. Radosnej do ul. Astronomicznej.
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Sudeckiej od al. Piłsudskiego do ul. Iwaszkiewicza.
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Spółdzielczej.
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZOZ w Szamotułach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Termomodernizacja budynku OSP w Kucinach
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
- Termomodernizacja budynku OSP w Kucinach
- Dostępna przestrzeń publiczna w budynku Urzędu Gminy w Smętowie Granicznym
- Wymiana windy osobowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Wojska Polskiego 9A w Giżycku
więcej: Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.