Og³oszenie z dnia 2023-03-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00172852/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00215472/01 - Wynik z dnia 2023-05-15
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1909N na odcinku Wieliczki - Nowy M³yn
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY ZARZ¡D DRÓG W OLECKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790676004
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 520 22 24
1.5.8.) Numer faksu: 87 520 22 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat.olecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pzd.olecko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
dzia³alno¶æ zwi±zana z drogami, mostami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1909N na odcinku Wieliczki - Nowy M³yn
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6de14ddb-cec3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00157051
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00008236/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1909N na odcinku Wieliczki - Nowy M³yn
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Inwestycja dofinansowana jest z programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. Edycja 3PGR
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl.
2. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych:
1) pliki w formatach okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf,.doc,.docx, .xls, .xlsx;
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: .zip lub .7Z;
3) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
5. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy (karta ”Wiadomo¶ci”). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Powiatowy Zarz±d Dróg w Olecku, Wojska Polskiego 12 , 19-400 Olecko.
Tel.: (087) 520 22 24, e-mail: pzd@powiat.olecko.pl
2) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem adresu e-mail: iod_pzd@powiat.olecko.pl ;
3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1909N na odcinku Wieliczki - Nowy M³yn – znak sprawy: PZD.III.342/9/23 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotycz±cej tego postêpowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy.
3. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.III.342/9/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi powiatowej nr 1909N na odcinku Wieliczki - Nowy M³yn od km 0+000 do km 1+600. Forma przebudowy: zaprojektuj i zbuduj.
Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i odda do u¿ytkowania w stanie wolnym od wad i usterek drogê powiatow± 1909N na odcinku Wieliczki - Nowy M³yn. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej opracowywanej przez siebie na podstawie programu funkcjonalno-u¿ytkowego (PFU) i wytycznych Zamawiaj±cego, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy dopuszcza wykonanie nawierzchni jezdni przy u¿yciu technologii:
a) z betonu asfaltowego (oferta podstawowa)
b) b±d¼ z betonu cementowego (oferta wariantowa).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie kryteria podane w SWZ.
2. Punkty przyznawane za podane kryteria bêd± liczone wed³ug wzorów podanych w SWZ.
3. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê danej oferty.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa.O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony poprzez wykazanie, i¿:
I. Wykonawca posiada do¶wiadczenie wyra¿aj±ce siê wykonaniem nale¿ycie:
OFERTA PODSTAWOWA
co najmniej dwóch robót budowlanych z bran¿y drogowej w zakresie wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego o warto¶ci nie mniejszej
ni¿ 2 000 000,00 z³ brutto ka¿da, wykonanej w okresie ostatnich 5 lat
w którym up³ywa terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
OFERTA WARIANTOWA
co najmniej dwóch robót budowlanych z bran¿y drogowej w zakresie wykonania nawierzchni z betonu cementowego o warto¶ci nie mniejszej
ni¿ 2 000 000,00 z³ brutto ka¿da, wykonanej w okresie ostatnich 5 lat
w którym up³ywa terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
II. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
OFERTA PODSTAWOWA i OFERTA WARIANTOWA
1) min. jedn± osob± do sporz±dzenia dokumentacji projektowej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz wpisana jest do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa, posiadaj±ca aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
2) min. jedn± osob± (kierownikiem budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz wpisana jest do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa, posiadaj±ca aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem. W przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at, wraz z za¶wiadczeniem, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przez Wykonawcê dokumentów
potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
2) Za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega
z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem. W przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przez Wykonawcê dokumentów
potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Dokument potwierdzaj±cy niezaleganie z op³acaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne.
2) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto likwidacji wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y
wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Tak
6.2.) Oferty wariantowe wraz ze z³o¿eniem ofert podstawowej albo zamiast oferty podstawowej: dopuszcza zamiast oferty podstawowej
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 10.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 4 , wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, które nie s± zmianami istotnymi w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) wyst±pienia robót zamiennych – skutkuj±cych uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy, wysoko¶ci wynagrodzenia, zakresu przedmiotu Umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
2) rezygnacji z czê¶ci robót budowlanych – skutkuj±cej mo¿liwo¶ci± zmiany przez Strony zakresu przedmiotu Umowy, wysoko¶ci wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu Umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
3) zmiany przepisów maj±cych wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy – skutkuj±cej uprawnieniem Stron do zmiany wysoko¶ci tego wynagrodzenia, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
4) konieczno¶ci zmiany technologii robót w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji projektowej – skutkuj±cej mo¿liwo¶ci± zmiany przez Strony zakresu przedmiotu Umowy, wysoko¶ci wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu Umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
5) pojawienia siê nowych, korzystnych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ technologicznych, mo¿liwych do wdro¿enia zamiennie w stosunku do przewidzianych Umow± – skutkuj±cych uprawnieniem Stron do zmiany zakresu przedmiotu Umowy, terminu wykonania przedmiotu Umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
6) wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, nosz±cych znamiona si³y wy¿szej – uprawniaj±cych Strony do zmiany Umowy w zakresie wymaganym do jej prawid³owej realizacji,
7) zmiany materia³ów gwarantuj±cych realizacjê robót w zgodzie z uzyskan± decyzj± pozwolenia na budowê oraz zapewniaj±cych uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej –
uprawniaj±cej Strony do zmiany zakresu przedmiotu Umowy,
8) wyst±pienia obiektywnych czynników uniemo¿liwiaj±cych realizacjê Umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniaj±cych Strony do zmiany terminu wykonania Umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
9) wyst±pienia (ujawnienia) w trakcie realizacji Umowy okoliczno¶ci uzasadniaj±cych dokonanie u¶ci¶leñ/uzupe³nieñ/zmian postanowieñ umownych korzystnych dla Zamawiaj±cego; w powy¿szej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiêkszone,
10) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego – uprawniaj±cej Strony Umowy do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
11) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê – uprawniaj±cej Strony Umowy do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonawcê,
12) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne – uprawniaj±cej Strony Umowy do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
13) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-14 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, wraz z za³±cznikami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-13
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z OLECKA
wiêcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wroc³awiu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji placówek o¶wiatowych w ramach zadania pn. "Optymalizacja efektywno¶ci energetycznej placówek o¶wiatowych na terenie Miasta (...)" - czê¶æ nazwy
- Budowa drogi Oleksówki Gorce
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Monta¿ przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie Gminy Su³ów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.