eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubichowoZakup oraz sukcesywna dostawa do obiektów komunalnych na terenie Gminy Lubichowo



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz sukcesywna dostawa do obiektów komunalnych na terenie Gminy Lubichowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zblewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Lubichowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-240

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585885226

1.5.8.) Numer faksu: 585885340

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lubichowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubichowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1058871

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz sukcesywna dostawa do obiektów komunalnych na terenie Gminy Lubichowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-088ab432-a86d-41b3-96ca-6a0700d8d0e2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092925

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.2.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 35519,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje zakup oraz sukcesywną dostawę opału do obiektów komunalnych na terenie Gminy Lubichowo w podziale na części:
1) Część 1: Zakup oraz sukcesywna dostawa węgla kamiennego w okresie grzewczym II - V 2025 r. 2) Część 2: Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego workowanego w okresie grzewczym II – V 2025 r. 3) Część nr 3: Zakup oraz sukcesywna dostawa ekogroszku w okresie grzewczym II – V 2025 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ). Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie każdej z ww. części przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Kod Nazwa: 09111000-0 4. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. 5. Umowa przewiduje zapłatę wynagrodzenia w częściach – zgodnie ze Wzorem umowy (Załącznik nr 3 do SWZ) 6.Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SWZ wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania dostawy. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową. 7. Realizacja zamówienia podlega prawa polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 czerwca 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. Poz. 1740), ustawie Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34298,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44946,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34298,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Węglopasz Sp. z o. o. (część I)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441

7.3.3) Ulica: Piątkowska

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34298,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający w Ogłoszeniu o zamówieniu nr 2025/BZP00092925/01 z dnia 06.02.2025 r. błędnie zaznaczył w Sekcji IV Przedmiot Zamówienia w punkcie 4.1.8.) Możliwość jest składania ofert częściowych punkt – „NIE”. W trakcie trwania postępowania Zamawiający nie zauważył ww. omyłki, która jednakże nie wpłynęła na ograniczenie konkurencyjności.

CZĘŚĆ NR 1. Zakup oraz sukcesywna dostawa węgla kamiennego w okresie grzewczym II – V 2025 r. 1. Wartość zamówienia: 12.073,17 zł. 2. Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Część postępowania zakończenia się zawarciem umowy. 6.1): 2 6.1.1): 0 6.1.2) 0 6.1.3) 2 6.1.4) 0 6.1.5) 0 6.1.6) 0 6.1.7) 1 6.2) 8.800,65 zł 6.3) 12.730,50 zł 6.4) 8.800,65 zł 6.5) Nie 6.6) Nie 7.1) Nie 7.2) Średni przedsiębiorca 7.3) Węglopasz Sp. z o. o.. ul. Piątkowska, 60-648 Poznań, 7811898441, wielkopolskie, Polska 7.4) Nie 8.1) 13.03.2025 r. 8.2) 8.800,65 zł 8.3) 65 dni.

CZĘŚĆ NR 2. Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego workowanego w okresie grzewczym II – V 2025 r. 1. Wartość zamówienia: 18.819,00 zł 2. Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Część postępowania zakończenia się zawarciem umowy. 6.1): 3 6.1.1): 0 6.1.2) 0 6.1.3) 3 6.1.4) 0 6.1.5) 0 6.1.6) 0 6.1.7) 0 6.2) 17.785,80 zł 6.3) 21.715,65 zł 6.4) 17.785,80 zł 6.5) Nie 6.6) Nie 7.1) Nie 7.2) Mikorprzedsiębiorstwo 7.3) EKO- DOM 2 Mateusz Wasielewski, ul. Łyskowsiego 47, 86-300 Grudziądz, 8762500975, kujawsko-pomorskie, Polska 7.4) Nie 8.1) 13.03.2025 r. 8.2) 17.785,80 zł 8.3) 65 dni.

CZĘŚĆ NR 3. Zakup oraz sukcesywna dostawa ekogroszku w okresie grzewczym II – V 2025 r. 1. Wartość zamówienia: 10.020,00 zł 2. Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Część postępowania zakończenia się zawarciem umowy. 6.1): 3 6.1.1): 0 6.1.2) 0 6.1.3) 2 6.1.4) 0 6.1.5) 0 6.1.6) 0 6.1.7) 1 6.2) 7.712,10 zł 6.3) 10.500,00 zł 6.4) 7.712,10 zł 6.5) Nie 6.6) Nie 7.1) Nie 7.2) Średni przedsiębiorca 7.3) Węglopasz Sp. z o. o.. ul. Piątkowska, 60-648 Poznań, 7811898441, wielkopolskie, Polska 7.4) Nie 8.1) 13.03.2025 r. 8.2) 8.800,65 zł 8.3) 65 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.