eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówWymiana stolarki okiennej fasady zachodniej budynku hali sportowej w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja hali sportowej Szko³y Podstawowej nr 23 w Tarnowie



Og³oszenie z dnia 2023-03-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej fasady zachodniej budynku hali sportowej w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja hali sportowej Szko³y Podstawowej nr 23 w Tarnowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta Tarnowa - Urz±d Miasta Tarnowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146882776

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jekot@umt.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej fasady zachodniej budynku hali sportowej w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja hali sportowej Szko³y Podstawowej nr 23 w Tarnowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-088371a0-cec3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00157104

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00051294/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Modernizacja hali sportowej Szko³y Podstawowej nr 23

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/747787

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/tarnow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w rozdziale X SWZ oraz w ust. 6 rozdzia³u VII SWZ, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj. platformy zakupowej Urzêdu Miasta Tarnowa - https://platformazakupowa.pl/pn/tarnow
2. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
– wy³±cznie poprzez platformê zakupow± Urzêdu Miasta Tarnowa.
Ilekroæ w SWZ jest mowa o ofercie, nale¿y przez to rozumieæ równie¿ ofertê dodatkow±, o której mowa w rozdz. XX ust. 6 pkt 6.2 SWZ.
3. Zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj±c o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, mog± za¿±daæ od drugiej strony niezw³ocznego potwierdzenia ich otrzymania.
4. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
6. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wy³±cznie w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z ustnej rozmowy).
7. Niezw³ocznie po otwarciu z³o¿onych ofert, Zamawiaj±cy zamie¶ci na stronie prowadzonego postêpowania informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zosta³y otwarte;
2) cenach zawartych w ofertach.
8. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 57), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Miasta Tarnowa - Urz±d Miasta Tarnowa;
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta Tarnowa pod adresem: iod@umt.tarnow.pl;
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postêpowania;
4. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
6. Obowi±zek podania danych osobowych osoby, której dane dotycz± bezpo¶rednio przez tê osobê jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Osoby, której dane dotycz± posiadaj±:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj±, ¿e przetwarzanie danych osobowych ich dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Osobom, których dane dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIM.271.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wymianie stolarki okiennej fasady zachodniej budynku hali sportowej w Szkole Podstawowej nr 23 przy os. Legionów H. D±browskiego 16 w Tarnowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja hali sportowej Szko³y Podstawowej nr 23 w Tarnowie”.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) demonta¿ stolarki okiennej fasady zachodniej budynku hali sportowej wraz z jej utylizacj±,
2) monta¿ stolarki okiennej fasady zachodniej budynku hali sportowej,
3) monta¿ belki stalowej okiennej po¶redniej wraz z wykonaniem obróbek i ocieplenia,
4) renowacja i wymiana tynków ¶ciany podokiennej na tynki renowacyjne,
5) demonta¿ i monta¿ wewnêtrznych kratek podokiennych wentylacji nawiewnej,
6) malowanie ¶ciany podokiennej hali sportowej farbami renowacyjnymi,
7) wymiana parapetów wewnêtrznych.
Uwaga! Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie jedynie wymiany stolarki okiennej fasady zachodniej wraz z robotami towarzysz±cymi, tj. etapu I modernizacji hali sportowej w Szkole Podstawowej nr 23 przy os. Legionów H. D±browskiego 16 w Tarnowie.
Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ oraz Dokumentacja projektowa, stanowi±ca za³±cznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 69 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy, w toku dokonywania oceny z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ.
2. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zostanie poprawiona.
3. Zamawiaj±cy odrzuci z³o¿on± ofertê, w przypadku wyst±pienia przynajmniej jednej z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
4. W przypadku, gdy nie zostanie z³o¿ona ¿adna oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, postêpowanie zostanie uniewa¿nione. Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie tak¿e w innych przypadkach, okre¶lonych w ustawie Pzp.
5. Zamawiaj±cy przyzna zamówienie Wykonawcy, który z³o¿y ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu, i która zostanie najwy¿ej oceniona (uzyska najwiêksz± liczbê punktów przyznanych wed³ug kryteriów wyboru oferty okre¶lonych w SWZ). Zamawiaj±cy nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia tre¶ci ofert.
6. Zamawiaj±cy powiadomi o wyniku postêpowania, przesy³aj±c zawiadomienie wszystkim Wykonawcom, którzy z³o¿yli oferty oraz poprzez zamieszczenie stosownej informacji na platformie zakupowej Urzêdu Miasta Tarnowa. Zawiadomienie o rozstrzygniêciu postêpowania bêdzie zawiera³o informacje, o których mowa w art. 253 uPzp.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia (roboty budowlane)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci na zamontowan± stolarkê okienn±

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Za minimalny poziom zdolno¶ci uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcê, ¿e:
1) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat (licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie minimum jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ brutto.

• Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, nale¿y wykazaæ robotê budowlan±, w której Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
2) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum 1 osob± posiadaj±c± wykszta³cenie wy¿sze techniczne oraz odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta bêdzie pe³ni³a funkcjê KIEROWNIKA BUDOWY.
• Osoba(osoby) zdolna(e) do wykonania zamówienia, tj. posiadaj±ca(e) prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie musi posiadaæ wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi okre¶lone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.)
lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów
oraz musi byæ zrzeszona we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.)
lub musi spe³niaæ warunki, o których mowa w art. 12a Prawa budowlanego, tj. byæ osob±, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
• Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia powinni spe³niaæ warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego do¶wiadczenie zawodowego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w nastêpuj±cy sposób: Wykonawcy mog± wspólnie spe³niæ warunek.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie o¶wiadczenia z pkt. 5.5) niniejszej sekcji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczenia z pkt. 5.5) niniejszej sekcji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W przypadku zastosowania materia³ów, urz±dzeñ, wyrobów lub rozwi±zañ równowa¿nych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowi±zany jest do ich wskazania w ofercie oraz do z³o¿enia wraz z ofert± kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e oferowana oferta/rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego opisane w przedmiocie zamówienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub notariusz.
2. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp) – wg za³±cznika nr 5 do SWZ.
Zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowi±zanie (inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
3. O¶wiadczenie, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 uPzp przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (dotyczy równie¿ spó³ki cywilnej) – wg za³±cznika nr 6 do SWZ.
4. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca obowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 4.000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100), przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w rozdziale XVI SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z rozdzia³em XI ust. 5.2. SWZ (nie dotyczy spó³ki cywilnej), o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (rozdzia³ XI ust. 5 pkt 5.1. SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
5.1. O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5.2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp (rozdz. XI ust. 5 pkt 5.4. SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7. Dopuszcza siê aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z poni¿szym zastrze¿eniem.
W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego, co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany umowy mog± nast±piæ w przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e w nastêpuj±cych przypadkach:
1) terminu wykonania robót w przypadku:
a) wyst±pienia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do zawartych w dokumentach opisuj±cych przedmiot umowy,
b) konieczno¶ci przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz warunkuj±cych wykonanie umowy,
c) wyst±pienia zdarzeñ losowych,
d) wstrzymania budowy przez w³a¶ciwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
e) wyst±pienia si³y wy¿szej, np. po¿aru, powodzi, tr±by powietrznej, itp.,
f) wyst±pienie przed³u¿ania siê okresu osi±gania parametrów technologicznych, nie zawinionego przez Wykonawcê,
g) wyst±pienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemo¿liwiaj±cych:
- dochowania wymogów technicznych i technologicznych,
- prowadzenia prac,
h) wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w § 3 ust. 4 umowy,
i) wyst±pienia udokumentowanych przez Wykonawcê, niezawinionych przez niego opó¼nieñ w dostawie materia³ów,
j) wyst±pienia kolizji z niezinwentaryzowan± infrastruktur± zakryt± uniemo¿liwiaj±c± wykonanie robót zasadniczych,
k) przed³u¿enia siê okresu uzyskania zezwoleñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
l) wyst±pienia innych szczególnych okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny;
2) sposobu i zakresu wykonania robót w przypadkach:
a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie czê¶ci przedmiotu umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a warto¶æ pozosta³ego do wykonania zakresu robót jest wiêksza ni¿ 50% wynagrodzenia,
b) wykonania rozwi±zañ zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej,
c) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 17 ust. 8 umowy;
3) Podwykonawców;
4) Wynagrodzenia stawek podatku od towarów i us³ug;
5) sposobu rozliczenia umowy;
2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 mo¿e zostaæ dokonana, je¿eli:
1) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 – przyczyny wyst±pienia wp³ywaj± na niemo¿no¶æ dochowania terminu wykonania robót;
2) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b, c– jest konieczna z uwagi na:
a) zmianê przepisów powoduj±c± konieczno¶æ przyjêcia innych rozwi±zañ technicznych poszczególnych elementów robót ni¿ przewidzianych w dokumentach opisuj±cych przedmiot zamówienia,
b) wykonanie robót zgodnie z dokumentami opisuj±cymi przedmiot zamówienia oka¿e siê niemo¿liwe lub utrudnione z przyczyn technicznych lub rynkowych, b±d¼ te¿ gdy zmiana nie jest istotna;
3) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 wyst±pienie niezale¿nych od stron okoliczno¶ci, które powoduj±, ¿e kontynuacja robót przez dotychczasowego Podwykonawcê nie jest mo¿liwa lub celowa;
4) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
5) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 5 gdy wyst±pi zmiana terminu wykonania umowy,
3. W przypadku wyst±pienia zdarzeñ stanowi±cych podstawê do zmiany terminu umowy, termin ten przed³u¿a siê o czas niezbêdny do dokonania czynno¶ci warunkuj±cych zmianê terminu lub do dokonania czynno¶ci wynikaj±cych z tych zdarzeñ.
4. W przypadku gdy nast±pi zmiana stawek podatku od towarów i us³ug wynagrodzenie brutto ulega odpowiednio zmniejszeniu lub zwiêkszeniu do kwot wynikaj±cych ze zmiany stawek. Zmiana wynagrodzenia obejmuje wy³±cznie tê czê¶æ wynagrodzenia, która nie zosta³a objêta fakturami wystawionymi przed dniem wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawki podatku.
5. Ka¿da ze stron przedk³adaj±c drugiej stronie propozycjê zmian spe³niaj±c± warunki okre¶lone w ustêpach poprzedzaj±cych wraz z t± propozycj± przed³o¿y:
1) opis proponowanych zmian;
2) propozycjê dotycz±c± wszelkich koniecznych modyfikacji oraz oszacowanie w jaki sposób zak³adane zmiany wp³yn± na termin realizacji przedmiotu umowy lub wynagrodzenie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-14 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/tarnow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-13

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Z uwagi na brak miejsca w Sekcji VII, kontynuacja sekcji VII pkt. 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

6. Po otrzymaniu propozycji, o której mowa w ust. 5, druga strona obowi±zana jest ustosunkowaæ siê w terminie do 7 dni.
7. W przypadku braku odpowiedzi w terminie podanym w ust. 6, traktuje siê i¿ propozycja wprowadzenia zmian nie zosta³a przyjêta.

2. Ponadto Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy sankcyjnej:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.

3. Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie: 69 dni od daty przekazania placu budowy.
Przekazanie placu budowy nast±pi nie wcze¶niej ni¿ w dniu 01.06.2023 r., lecz nie pó¼niej ni¿ w dniu 07.06.2023 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.