Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095013/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00095013/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23 (po zmianach)
- 2022/BZP 00097732/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00313154/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego w ramach realizacji projektu „Granty PPGR – wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 05 99
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 05 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego w ramach realizacji projektu „Granty PPGR – wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbedf212-a9e2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000303/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego w ramach realizacji projektu „Granty PPGR – wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095013/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.4.2022.AJk
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 751619,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 100 szt. laptopów o minimalnych parametrach określonych w załączniku nr 1a do SWZ zawierającym szczegółową specyfikację sprzętu.Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. Opis wymagań równoważności zawiera załącznik nr 1a do SWZ.
Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy, określenie pochodzenia (producenta) i numer seryjny.
Zamawiający wymaga aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
Zamawiający wymaga aby dostarczone ze sprzętem oprogramowanie posiadało wszystkie odpowiednie certyfikaty i zgodności, stan legalności oprogramowania był jasny i zawierał wszystkie konieczne oznaczenia. Oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, niepochodzące z rynku wtórnego, z dystrybucji zgodnej dla naszego regionu. Dostępne w polskiej wersji językowej. W wersji nieograniczonej do użytku edukacyjnego, ani innych, podobnych ograniczeń.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w umowie w stanie nieuszkodzonym i w opakowaniu niewskazującym na możliwe uszkodzenie.
Wykonawca uprzednio uzgodni termin dostawy z Zamawiającym. Termin dostawy nie może przekroczyć wyznaczonego terminu dla danej części zadania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu towaru uszkodzonego lub wskazującego na uszkodzenie do 14 dni od daty zakończenia dostawy. Towar ten musi zostać niezwłocznie zastąpiony towarem nowym.
Okres gwarancji dostarczanego sprzętu nie może być krótszy niż 24 miesiące.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pomocy gwarancyjnej na dostarczony sprzęt osobom innym niż Zamawiający, którym sprzęt ten zostanie przekazany w ramach dofinansowania tj. beneficjentom projektu, o którym mowa w pkt 2.1 SWZ.
W dostawie Wykonawca przekaże informację na temat gwarancji dostarczonego sprzętu, zawierające w szczególności dane adresowe i kontaktowe do zgłoszeń gwarancyjnych przez beneficjentów projektu.
Wykonawca wraz z ofertą przedstawi pełną specyfikację dostarczanego sprzętu z wyszczególnieniem właściwości wymaganych w specyfikacji warunków zamówienia załączając załącznik nr 1 do oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 201000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 100 szt. laptopów o minimalnych parametrach określonych w załączniku nr 1a do SWZ zawierającym szczegółową specyfikację sprzętu.Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. Opis wymagań równoważności zawiera załącznik nr 1a do SWZ.
Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy, określenie pochodzenia (producenta) i numer seryjny.
Zamawiający wymaga aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
Zamawiający wymaga aby dostarczone ze sprzętem oprogramowanie posiadało wszystkie odpowiednie certyfikaty i zgodności, stan legalności oprogramowania był jasny i zawierał wszystkie konieczne oznaczenia. Oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, niepochodzące z rynku wtórnego, z dystrybucji zgodnej dla naszego regionu. Dostępne w polskiej wersji językowej. W wersji nieograniczonej do użytku edukacyjnego, ani innych, podobnych ograniczeń.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w umowie w stanie nieuszkodzonym i w opakowaniu niewskazującym na możliwe uszkodzenie.
Wykonawca uprzednio uzgodni termin dostawy z Zamawiającym. Termin dostawy nie może przekroczyć wyznaczonego terminu dla danej części zadania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu towaru uszkodzonego lub wskazującego na uszkodzenie do 14 dni od daty zakończenia dostawy. Towar ten musi zostać niezwłocznie zastąpiony towarem nowym.
Okres gwarancji dostarczanego sprzętu nie może być krótszy niż 24 miesiące.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pomocy gwarancyjnej na dostarczony sprzęt osobom innym niż Zamawiający, którym sprzęt ten zostanie przekazany w ramach dofinansowania tj. beneficjentom projektu, o którym mowa w pkt 2.1 SWZ.
W dostawie Wykonawca przekaże informację na temat gwarancji dostarczonego sprzętu, zawierające w szczególności dane adresowe i kontaktowe do zgłoszeń gwarancyjnych przez beneficjentów projektu.
Wykonawca wraz z ofertą przedstawi pełną specyfikację dostarczanego sprzętu z wyszczególnieniem właściwości wymaganych w specyfikacji warunków zamówienia załączając załącznik nr 1 do oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 201000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 100 szt. laptopów o minimalnych parametrach określonych w załączniku nr 1a do SWZ zawierającym szczegółową specyfikację sprzętu.Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. Opis wymagań równoważności zawiera załącznik nr 1a do SWZ.
Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy, określenie pochodzenia (producenta) i numer seryjny.
Zamawiający wymaga aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
Zamawiający wymaga aby dostarczone ze sprzętem oprogramowanie posiadało wszystkie odpowiednie certyfikaty i zgodności, stan legalności oprogramowania był jasny i zawierał wszystkie konieczne oznaczenia. Oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, niepochodzące z rynku wtórnego, z dystrybucji zgodnej dla naszego regionu. Dostępne w polskiej wersji językowej. W wersji nieograniczonej do użytku edukacyjnego, ani innych, podobnych ograniczeń.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w umowie w stanie nieuszkodzonym i w opakowaniu niewskazującym na możliwe uszkodzenie.
Wykonawca uprzednio uzgodni termin dostawy z Zamawiającym. Termin dostawy nie może przekroczyć wyznaczonego terminu dla danej części zadania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu towaru uszkodzonego lub wskazującego na uszkodzenie do 14 dni od daty zakończenia dostawy. Towar ten musi zostać niezwłocznie zastąpiony towarem nowym.
Okres gwarancji dostarczanego sprzętu nie może być krótszy niż 24 miesiące.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pomocy gwarancyjnej na dostarczony sprzęt osobom innym niż Zamawiający, którym sprzęt ten zostanie przekazany w ramach dofinansowania tj. beneficjentom projektu, o którym mowa w pkt 2.1 SWZ.
W dostawie Wykonawca przekaże informację na temat gwarancji dostarczonego sprzętu, zawierające w szczególności dane adresowe i kontaktowe do zgłoszeń gwarancyjnych przez beneficjentów projektu.
Wykonawca wraz z ofertą przedstawi pełną specyfikację dostarczanego sprzętu z wyszczególnieniem właściwości wymaganych w specyfikacji warunków zamówienia załączając załącznik nr 1 do oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 201000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 71 szt. laptopów wraz z akcesoriami dla osób z niepełnosprawnościami o minimalnych parametrach określonych w załączniku nr 1a do SWZ zawierającym szczegółową specyfikację sprzętu.Zamówienie (część IV) obejmuje dostawę :
1)Laptop- 71 sztuk
2)akcesoria komputerowe:
-1 sztuka słuchawek nausznych, bezprzewodowych,
-1 sztuka dodatkowego głośnika do laptopa,
-1 sztuka klawiatury o powiększonych klawiszach i kontraście.
Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. Opis wymagań równoważności zawiera załącznik nr 1a do SWZ.
Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy, określenie pochodzenia (producenta) i numer seryjny.
Zamawiający wymaga aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
Zamawiający wymaga aby dostarczone ze sprzętem oprogramowanie posiadało wszystkie odpowiednie certyfikaty i zgodności, stan legalności oprogramowania był jasny i zawierał wszystkie konieczne oznaczenia. Oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, niepochodzące z rynku wtórnego, z dystrybucji zgodnej dla naszego regionu. Dostępne w polskiej wersji językowej. W wersji nieograniczonej do użytku edukacyjnego, ani innych, podobnych ograniczeń.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w umowie w stanie nieuszkodzonym i w opakowaniu niewskazującym na możliwe uszkodzenie.
Wykonawca uprzednio uzgodni termin dostawy z Zamawiającym. Termin dostawy nie może przekroczyć wyznaczonego terminu dla danej części zadania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu towaru uszkodzonego lub wskazującego na uszkodzenie do 14 dni od daty zakończenia dostawy. Towar ten musi zostać niezwłocznie zastąpiony towarem nowym.
Okres gwarancji dostarczanego sprzętu nie może być krótszy niż 24 miesiące.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pomocy gwarancyjnej na dostarczony sprzęt osobom innym niż Zamawiający, którym sprzęt ten zostanie przekazany w ramach dofinansowania tj. beneficjentom projektu, o którym mowa w pkt 2.1 SWZ.
W dostawie Wykonawca przekaże informację na temat gwarancji dostarczonego sprzętu, zawierające w szczególności dane adresowe i kontaktowe do zgłoszeń gwarancyjnych przez beneficjentów projektu.
Wykonawca wraz z ofertą przedstawi pełną specyfikację dostarczanego sprzętu z wyszczególnieniem właściwości wymaganych w specyfikacji warunków zamówienia załączając załącznik nr 1 do oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 144272 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa specjalistycznego oprogramowania dla osób ze szczególnymi potrzebami. Opis minimalnych wymogów i funkcjonalności jakie musi spełniać oprogramowanie zawiera załącznik nr 1b do SWZ zawierający szczegółową specyfikację sprzętu.Zamówienie obejmuje dostawę :
-1 szt. oprogramowania powiększająco-udźwiękowiającego dla osób z niedowidzeniem,
-2 szt. oprogramowania dla osób z niepełnosprawnościami intelektualnymi, umożliwiające dziecku wybór obrazka, który następnie jest przetwarzany na dźwięk.
Wykonawca dostarczy oprogramowanie z licencją wieczystą, nieograniczoną czasowo, nie abonamentową.
Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. Opis wymagań równoważności zawiera załącznik nr 1b do SWZ.
Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy, określenie pochodzenia (producenta) i numer seryjny.
Zamawiający wymaga aby oprogramowanie dostarczone w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
Zamawiający wymaga aby dostarczone oprogramowanie posiadało wszystkie odpowiednie certyfikaty i zgodności, stan legalności oprogramowania był jasny i zawierał wszystkie konieczne oznaczenia. Oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, niepochodzące z rynku wtórnego, z dystrybucji zgodnej dla naszego regionu. Dostępne w polskiej wersji językowej. W wersji nieograniczonej do użytku edukacyjnego, ani innych, podobnych ograniczeń.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia oprogramowania do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w umowie w stanie nieuszkodzonym i w opakowaniu niewskazującym na możliwe uszkodzenie.
Wykonawca uprzednio uzgodni termin dostawy z Zamawiającym. Termin dostawy nie może przekroczyć wyznaczonego terminu dla danej części zadania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu towaru uszkodzonego lub wskazującego na uszkodzenie do 14 dni od daty zakończenia dostawy. Towar ten musi zostać niezwłocznie zastąpiony towarem nowym.
Okres gwarancji dostarczanego oprogramowania nie może być krótszy niż 24 miesiące.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pomocy gwarancyjnej na dostarczone oprogramowanie osobom innym niż Zamawiający, którym sprzęt ten zostanie przekazany w ramach dofinansowania tj. beneficjentom projektu, o którym mowa w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia.
W dostawie Wykonawca przekaże informację na temat gwarancji dostarczonego oprogramowania, zawierające w szczególności dane adresowe i kontaktowe do zgłoszeń gwarancyjnych przez beneficjentów projektu.
Wykonawca wraz z ofertą przedstawi pełną specyfikację dostarczanego oprogramowania z wyszczególnieniem właściwości wymaganych w specyfikacji warunków zamówienia załączając załącznik nr 2 do oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 4347,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213897,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213897,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCOD.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5472161032
7.3.3) Ulica: Grażyńskiego 51
7.3.4) Miejscowość: Bilsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213897,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213897,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213897,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCOD.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5472161032
7.3.3) Ulica: Grażyńskiego 51
7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213897,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213897,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213897,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCOD.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5472161032
7.3.3) Ulica: Grażyńskiego 51
7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213897,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154875,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171140,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154875,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Suntar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8731003891
7.3.3) Ulica: Boya-Żeleńskiego 5B
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154875,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6751,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6751,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6751,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-PC Przemysław Cabaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8222225525
7.3.3) Ulica: Leśna 38
7.3.4) Miejscowość: Halinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-074
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6751,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z STRZEGOMIA
- ,,Dostawa gorących posiłków dla OPS w Strzegomiu na okres od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 3 "Zielony Zakątek" w Strzegomiu w pierwszej połowie 2025 roku.
- Dowóz uczestników Dziennego Domu Pobytu "Senior +" w Strzegomiu w roku 2025
więcej: przetargi w Strzegomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.