Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00057440/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00085859/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-08
- 2023/BZP 00089030/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg i infrastruktury towarzyszącej na terenie Powiatu Limanowskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W LIMANOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491898880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3375831
1.5.8.) Numer faksu: 18 3337831
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.limanowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.limanowa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja dróg i infrastruktury towarzyszącej na terenie Powiatu Limanowskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8641d263-9be5-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022835/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja dróg i infrastruktury towarzyszącej na terenie Powiatu Limanowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057440
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 1 – „Remont drogi powiatowej nr 1579 K w m. Kanina i Przyszowa, remont drogi powiatowej nr 1545 K w m. Stronie oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1610 K w m. Łukowica”.1. Zakres zadania w szczególności obejmuje wykonanie:
1) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1579 K Siekierczyna – Naszacowice w km od 0+020 do 2+438 w m. Kanina i Przyszowa:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty rozbiórkowe i ziemne
c) remont odwodnienia,
d) remont nawierzchni,
e) remont zjazdów,
f) remont poboczy,
g) odtworzenie oznakowania poziomego,
h) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
2) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1545 K Podegrodzie – Mokra Wieś – Jastrzębie w km od 6+106-7+000 w miejscowości Stronie:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne – likwidacja przełomów drogowych,
c) remont odwodnienia,
d) roboty nawierzchniowe,
e) remont pobocza wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją,
f) odtworzenie oznakowania poziomego,
g) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
3) w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1610 K Świdnik – Limanowa w m. Łukowica na odc. 4+388,80-5+498:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne,
c) przebudowa pobocza na pobocze utwardzone kostką betonową,
d) przebudowa odwodnienia,
e) przebudowa ogrodzeń,
f) odtworzenie oznakowania poziomego,
g) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadnia oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.5.) Wartość części: 5265638,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 2 – „Remont drogi powiatowej nr 1618 K w m. Koszary, drogi powiatowej nr 1632K w m. Podłopień i Tymbark, oraz drogi powiatowej nr 1622 K w m. Porąbka i w m. Dobra”.1. Zakres zadania w szczególności obejmuje wykonanie:
1) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1618 K Limanowa – Szyk – Mstów od km 1+979 do km 3+353 w m. Koszary:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty rozbiórkowe i ziemne - likwidacja przełomów drogowych,
c) remont odwodnienia,
d) remont poboczy,
e) remont nawierzchni,
f) odtworzenie oznakowania poziomego,
g) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
2) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1632 K Kępanów – Tymbark w km 17+470-18+130 w m. Podłopień i Tymbark:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) roboty ziemne – likwidacja przełomów drogowych,
c) roboty nawierzchniowe,
d) remont pobocza wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją,
e) odtworzenie oznakowania poziomego,
f) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
3) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1622 K Dąbie – Szczyrzyc – Dobra w km 15+072-15+537 w m. Porąbka:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne – likwidacja przełomów drogowych,
c) roboty nawierzchniowe,
d) remont pobocza wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją,
e) remont cząstkowy nawierzchni chodnika oraz na zjazdach,
f) odtworzenie oznakowania poziomego,
g) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadnia oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
4) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1622 K Dąbie – Szczyrzyc – Dobra w km 18+524-18+786 w m. Dobra:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne – likwidacja przełomów drogowych,
c) roboty nawierzchniowe,
d) remont cząstkowy nawierzchni chodnika,
e) odtworzenie oznakowania poziomego,
f) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadnia oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 4654123,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 3 – „Remont drogi powiatowej nr 1609 K Limanowa – Kamienica w m. Zalesie i Zbludza oraz drogi powiatowej nr 1629 K w m. Poręba Wielka i w m. Niedźwiedź”1. Zakres zadania w szczególności obejmuje wykonanie:
1) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1609 K Limanowa – Kamienica od km 16+060 do km 17+494 w m. Zalesie i Zbludza:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne,
c) roboty nawierzchniowe,
d) remont pobocza wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją,
e) odtworzenie oznakowania poziomego,
f) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
2) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1629 K Mszana Dolna – Hucisko w km 7+968-8+476 w m. Poręba Wielka:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty rozbiórkowe i ziemne,
c) remont odwodnienia,
d) remont nawierzchni,
e) remont poboczy,
f) remont cząstkowy nawierzchni chodnika oraz na zjazdach,
g) odtworzenie oznakowania poziomego,
h) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadąsania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
3) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1629 K Mszana Dolna – Hucisko w km 4+520-5+254 w m. Niedźwiedź:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne,
c) remont nawierzchni,
d) remont poboczy,
e) odtworzenie oznakowania poziomego,
f) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadnia oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.5.) Wartość części: 3377958,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 4 – „Zagospodarowanie turystyczne szlaku łączącego Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego w Zalesiu z parkingiem przy trasach w kierunku góry Mogielica poprzez wykonanie oświetlenia oraz infrastruktury turystycznej'Zakres zadania w szczególności obejmuje wykonanie:
a) budowa sieci oświetlenia drogowego,
b) wykonanie punktów wypoczynkowych (zagospodarowanie zatoczek turystycznych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 780243,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5200000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8766447,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5200000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe "LIMDROG" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 492003684
7.3.3) Ulica: ul. Matki Boskiej Bolesnej 87
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "LIMDROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "LIMDROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5200000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4839259,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6224430,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4839259,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363359955
7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część zamówienia: roboty drogowe,
Podwykonawca: ZBD Sp. z o.o. sp.k., ul. Jagodowa 61, 33-300 Nowy Sącz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4839259,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3378322,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4629143,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3378322,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 385498208
7.3.3) Ulica: Kamienica 1000
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3378322,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 993933,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1255460,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 993933,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU „MAXI” Jędrzejek Bogdan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 121516922
7.3.3) Ulica: Koszary 167
7.3.4) Miejscowość: Koszary
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 993933,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawy artykułów spożywczych różnych
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej".
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2024/2025 - w grupie dróg M"
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Limanowa
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2025"
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.