eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa"Modernizacja dróg i infrastruktury towarzyszącej na terenie Powiatu Limanowskiego"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg i infrastruktury towarzyszącej na terenie Powiatu Limanowskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W LIMANOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491898880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 3375831

1.5.8.) Numer faksu: 18 3337831

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.limanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.limanowa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dróg i infrastruktury towarzyszącej na terenie Powiatu Limanowskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8641d263-9be5-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022835/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja dróg i infrastruktury towarzyszącej na terenie Powiatu Limanowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057440

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 1 – „Remont drogi powiatowej nr 1579 K w m. Kanina i Przyszowa, remont drogi powiatowej nr 1545 K w m. Stronie oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1610 K w m. Łukowica”.
1. Zakres zadania w szczególności obejmuje wykonanie:
1) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1579 K Siekierczyna – Naszacowice w km od 0+020 do 2+438 w m. Kanina i Przyszowa:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty rozbiórkowe i ziemne
c) remont odwodnienia,
d) remont nawierzchni,
e) remont zjazdów,
f) remont poboczy,
g) odtworzenie oznakowania poziomego,
h) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
2) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1545 K Podegrodzie – Mokra Wieś – Jastrzębie w km od 6+106-7+000 w miejscowości Stronie:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne – likwidacja przełomów drogowych,
c) remont odwodnienia,
d) roboty nawierzchniowe,
e) remont pobocza wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją,
f) odtworzenie oznakowania poziomego,
g) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
3) w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1610 K Świdnik – Limanowa w m. Łukowica na odc. 4+388,80-5+498:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne,
c) przebudowa pobocza na pobocze utwardzone kostką betonową,
d) przebudowa odwodnienia,
e) przebudowa ogrodzeń,
f) odtworzenie oznakowania poziomego,
g) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadnia oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 5265638,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 2 – „Remont drogi powiatowej nr 1618 K w m. Koszary, drogi powiatowej nr 1632K w m. Podłopień i Tymbark, oraz drogi powiatowej nr 1622 K w m. Porąbka i w m. Dobra”.
1. Zakres zadania w szczególności obejmuje wykonanie:
1) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1618 K Limanowa – Szyk – Mstów od km 1+979 do km 3+353 w m. Koszary:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty rozbiórkowe i ziemne - likwidacja przełomów drogowych,
c) remont odwodnienia,
d) remont poboczy,
e) remont nawierzchni,
f) odtworzenie oznakowania poziomego,
g) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
2) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1632 K Kępanów – Tymbark w km 17+470-18+130 w m. Podłopień i Tymbark:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) roboty ziemne – likwidacja przełomów drogowych,
c) roboty nawierzchniowe,
d) remont pobocza wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją,
e) odtworzenie oznakowania poziomego,
f) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
3) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1622 K Dąbie – Szczyrzyc – Dobra w km 15+072-15+537 w m. Porąbka:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne – likwidacja przełomów drogowych,
c) roboty nawierzchniowe,
d) remont pobocza wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją,
e) remont cząstkowy nawierzchni chodnika oraz na zjazdach,
f) odtworzenie oznakowania poziomego,
g) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadnia oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
4) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1622 K Dąbie – Szczyrzyc – Dobra w km 18+524-18+786 w m. Dobra:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne – likwidacja przełomów drogowych,
c) roboty nawierzchniowe,
d) remont cząstkowy nawierzchni chodnika,
e) odtworzenie oznakowania poziomego,
f) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadnia oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 4654123,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 3 – „Remont drogi powiatowej nr 1609 K Limanowa – Kamienica w m. Zalesie i Zbludza oraz drogi powiatowej nr 1629 K w m. Poręba Wielka i w m. Niedźwiedź”
1. Zakres zadania w szczególności obejmuje wykonanie:
1) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1609 K Limanowa – Kamienica od km 16+060 do km 17+494 w m. Zalesie i Zbludza:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne,
c) roboty nawierzchniowe,
d) remont pobocza wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją,
e) odtworzenie oznakowania poziomego,
f) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
2) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1629 K Mszana Dolna – Hucisko w km 7+968-8+476 w m. Poręba Wielka:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty rozbiórkowe i ziemne,
c) remont odwodnienia,
d) remont nawierzchni,
e) remont poboczy,
f) remont cząstkowy nawierzchni chodnika oraz na zjazdach,
g) odtworzenie oznakowania poziomego,
h) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadąsania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.
3) w ramach remontu drogi powiatowej nr 1629 K Mszana Dolna – Hucisko w km 4+520-5+254 w m. Niedźwiedź:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne,
c) remont nawierzchni,
d) remont poboczy,
e) odtworzenie oznakowania poziomego,
f) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadnia oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 3377958,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 4 – „Zagospodarowanie turystyczne szlaku łączącego Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego w Zalesiu z parkingiem przy trasach w kierunku góry Mogielica poprzez wykonanie oświetlenia oraz infrastruktury turystycznej'

Zakres zadania w szczególności obejmuje wykonanie:
a) budowa sieci oświetlenia drogowego,
b) wykonanie punktów wypoczynkowych (zagospodarowanie zatoczek turystycznych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 780243,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5200000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8766447,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5200000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe "LIMDROG" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 492003684

7.3.3) Ulica: ul. Matki Boskiej Bolesnej 87

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5200000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4839259,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6224430,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4839259,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD GROUP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363359955

7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część zamówienia: roboty drogowe,
Podwykonawca: ZBD Sp. z o.o. sp.k., ul. Jagodowa 61, 33-300 Nowy Sącz


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4839259,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3378322,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4629143,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3378322,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 385498208

7.3.3) Ulica: Kamienica 1000

7.3.4) Miejscowość: Kamienica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3378322,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 993933,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1255460,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 993933,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU „MAXI” Jędrzejek Bogdan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 121516922

7.3.3) Ulica: Koszary 167

7.3.4) Miejscowość: Koszary

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 993933,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.