Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00037020/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
- 2025/BZP 00066193/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-27
- 2025/BZP 00100782/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00109505/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej nr 1 oraz Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Aleksandrów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@aleksandrow-lodzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrow-lodzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej nr 1 oraz Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb5868e9-b0cb-4e4c-864f-43ebceb1eef1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00670833/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 oraz przy Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037020
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz remont i modernizacja dwóch boisk typu Orlik:
1) o powierzchni 1 860 m2 na terenie Szkoły Podstawowej nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim oraz
2) o powierzchni 1 860 m2 na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Dla boiska przy Szkole Podstawowej Nr 1:
1) opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej w tym: architektonicznej, z PZT, elektrycznej, sanitarnej i konstrukcyjnej;
2) uzgodnienie dokumentacji projektowej u odpowiednich rzeczoznawców;
3) uzgodnienia i uzyskania akceptacji Zamawiającego m.in. w zakresie rozwiązań technicznych, materiałowych, funkcjonalno-użytkowych, kolorystyki itp. dla całości przedmiotu zamówienia;
4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę;
5) wykonanie robót budowlanych obejmujących:
a) demontaż istniejącego wyposażenia i jego utylizację,
b) rozbiórkę istniejącej nawierzchni i podbudowy wraz z utylizacją,
c) wykonanie nowej podbudowy,
d) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej, o parametrach zgodnych z zapisami PFU,
e) remont piłkochwytów z wymianą siatki,
f) przystosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych, utworzenie strefy kibiców dedykowanej osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich;
6) montaż nowego wyposażenia:
a) 2 bramek aluminiowych 5x2m,
b) 2 ławek dla zawodników dla 10 osób każda,
c) 2 siedzisk dla 8 osób ,
d) 3 sztuk koszy na śmieci;
7) wymiana oświetlenia na 4 słupach;
8) przeprowadzenie wszelkich odbiorów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu;
9) przekazanie obiektu wraz z bezwarunkowym pozwoleniem na użytkowanie;
- Dla boiska przy Szkole Podstawowej Nr 4:
1) opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej w tym: architektonicznej, z PZT, elektrycznej, sanitarnej i konstrukcyjnej;
2) uzgodnienie dokumentacji projektowej u odpowiednich rzeczoznawców;
3) uzgodnienia i uzyskania akceptacji Zamawiającego m.in. w zakresie rozwiązań technicznych, materiałowych, funkcjonalno-użytkowych, kolorystyki itp. dla całości przedmiotu zamówienia;
4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę;
5) wykonanie robót budowlanych obejmujących:
g) demontaż istniejącego wyposażenia i jego utylizację,
h) rozbiórkę istniejącej nawierzchni i podbudowy wraz z utylizacją,
i) wykonanie nowej podbudowy,
j) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej, o parametrach zgodnych z zapisami PFU,
k) remont piłkochwytów z wymianą siatki,
l) przystosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych, utworzenie strefy kibiców dedykowanej osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich;
6) montaż nowego wyposażenia:
e) 2 bramek aluminiowych 5x2m,
f) 2 ławek dla zawodników dla 10 osób każda,
g) 3 sztuk koszy na śmieci;
7) wymiana oświetlenia na 4 słupach;
8) przeprowadzenie wszelkich odbiorów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu;
9) przekazanie obiektu wraz z bezwarunkowym pozwoleniem na użytkowanie.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają: niniejsza Specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami oraz dwa programy funkcjonalno-użytkowe stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu MODERNIZACJA KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH „MOJE BOISKO – ORLIK 2012” – EDYCJA 2024.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71243000-3 - Projekty planów (systemy i integracja)
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71353000-7 - Usługi badania wierzchniej warstwy gleby
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71356000-8 - Usługi techniczne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45236114-2 - Wyrównywanie nawierzchni bieżni
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232452-5 - Roboty odwadniające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1254779,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1853315,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1254779,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 161571960
7.3.3) Ulica: ul. Sobieskiego 32
7.3.4) Miejscowość: Dzierżysław
7.3.5) Kod pocztowy: 48-130
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace ziemne, utylizacja, wykonanie podbudowy, remont piłkochwytów
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1254779,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.