Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00121054/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00129748/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00137037/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostosowanie budynku do wymogów p.poż w MSP9”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. MARII KONOPNICKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271078118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: aleja Lipowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 235-27-65
1.5.8.) Numer faksu: (32) 235-27-65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msp9@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp9.knurow.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.knurow.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-na-roboty-budowlane/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostosowanie budynku do wymogów p.poż w MSP9”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96b4016b-baec-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00053038/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie budynku do wymogów p. poż w MSP9
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121054/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCE/26/39/2022/DW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostosowanie budynku do wymogów p.poż w MSP9” obejmującego dostosowanie budynku Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie, zlokalizowanego przy al. Lipowej 12, do wymogów przepisów przeciwpożarowych. Przedmiot zamówienia obejmuje także:
1.1. przebudowę i dostosowanie oddziałów przedszkolnych,
1.2. zapewnienie prawidłowych dróg ewakuacyjnych,
1.3. wydzielenie pożarowo klatek schodowych,
1.4. częściowe oddymianie klatek schodowych (w tym montaż klap dymowych),
1.5. usunięcie elementów łatwo zapalnych na drogach pożarowych,
1.6. wyburzenia i zamurowania wewnątrz budynku,
1.7. częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
1.8. remont posadzek i schodów,
1.9. remont dachu, zadaszenia oraz nawierzchni przed budynkiem szkoły.
2. Przedmiotem zamówienia jest również wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia ewakuacyjnego całego budynku i instalacji oświetlenia podstawowego, instalacji gniazd 230V, gniazd komputerowych i domofonu w oddziałach przedszkolnych oraz przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiące załączniki do SWZ oraz ustalenia wynikające z projektowanych postanowień umowy. Zamawiający, dopuszcza przy wykonaniu robót budowlanych zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Wszelkie parametry urządzeń i materiałów zastosowanych przez wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń należy traktować jako przykładowe.
4. Zamawiający informuje, iż roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie.
W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót budowlanych w trakcie roku szkolnego w sposób niezakłócający pracy szkoły. Ponadto Zamawiający wymaga, by roboty budowlane „głośne” (polegające m.in. wyburzeniu, przekuciu, wykuciu) były wykonane w przerwie wakacyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262520-2 - Roboty murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45431000-7 - Kładzenie płytek
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert, tj. do 09.05.2022 r. do godz. 10:00,59 zostały złożone dwie oferty. Zaoferowana cena całkowita brutto oferty z najniższą ceną tj. 4 470 864,14 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 1 575 400,00 zł. Ponadto Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć tej kwoty do kwoty ceny oferty z najniższa ceną.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4470864,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5103040,75 PLN
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Budowa drogi p.poż. przy ZPO1
- Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów na terenie miasta Knurów w ramach zadania pn.: Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg
- Remont dróg żużlowych
- Budowa rowerowego toru typu pumptrack w Knurowie - Szczygłowicach
- Remont chodników w mieście
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.