Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00137836/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego samochodu specjalnego, ciężarowego 4x4 wraz z osprzętem – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 11
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zdpmiechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86a5b5cd-9115-43e3-b998-33fd84458f4d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego samochodu specjalnego, ciężarowego 4x4 wraz z osprzętem – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86a5b5cd-9115-43e3-b998-33fd84458f4d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039621/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa samochodu (specjalnego) ciężarowego 4x4 z osprzętem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137836
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SE.261.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa używanego samochodu specjalnego, ciężarowego 4x4 wraz z osprzętem II postępowanie.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego samochodu specjalnego ciężarowego 4x4, dostosowanego do prac drogowych (rok produkcji – nie starszy niż 2015r. ) wraz z osprzętem – pług odśnieżny oraz piaskarka do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie - Baza sprzętowo materiałowa ul. Piłsudskiego 76, 32-200 Miechów , o udokumentowanym przez serwis przebiegu nie większym niż 150 000km.
2. Samochód specjalny spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
3. Pojazd spełniający normy min. EURO 6.
4. Oferowany Sprzęt musi być sprawny technicznie, pozbawiony wszelkich wad i uszkodzeń mających wpływ na działanie oraz konstrukcję pojazdu lub osprzęt.
5. Samochód jak i osprzęt mogą posiadać cechy normalnego użytkowania lecz nie mogą posiadać wyraźnych wżerów korozji.
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załączniku nr 2 do SWZ
„Wymagane minimalne parametry przedmiotu zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe
34144440-4 - Piaskarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- " Dostawa gazu ziemnego, obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji do Szpitala św. Anny w Miechowie (kotłownia w budynku dawnego hotelu pielęgniarek)."
- Przebudowa kancelarii L-ctwa Skała (II postępowanie- powtórzone)
- Remont drogi gminnej 140241K ulica Bema w km od 0+000 do km 0+438 w miejscowości Miechów, gm. Miechów
- Remont (modernizacja) dróg dojazdowych do pól na terenie gminy Miechów
- Wymiana stolarki okiennej w Pałacu Myszkowskich w Książu Wielkim - etap 2
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch samochodów specjalnych typu bus z zabudową biurową oraz wyposażeniem
- ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU DO ŚWIADCZENIA USŁUGI DOOR TO DOOR W RAMACH PROJEKTU "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024 - 2026
- Zakup wozu asenizacyjnego
- ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
- Dostawa samochodu osobowego operacyjnego
- Dostawę dwóch pojazdów typu MIKROBUS - postępowanie w częściach dla Część I - Komendy Miejskiej PSP w Sopocie Część II - Komendy Wojewódzkiej PSP w Gdańsku
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.