Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00141781/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
- 2021/BZP 00225676/01 - Wynik z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi inwestora zastępczego dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Jana III Sobieskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 322813401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.bytom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi inwestora zastępczego dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27016d65-f910-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141781/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-U/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”
Zamówienie obejmuje m.in. przygotowanie kosztorysów, przedmiarów, dokumentów projektowych jeśli będą konieczne, przygotowanie przetargów, uzyskanie niezbędnych pozwoleń, pełnobranżową kontrolę techniczną robót w zakresie stosowania właściwych materiałów i urządzeń, wykonania prac zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi polskimi normami we wszystkich branżach występujących na budowie oraz pełnobranżową koordynację robót, prowadzenie kierownictwa budowy w formie inwestora zastępczego, końcowe rozliczenie robót wraz z wystawieniem stosownych dokumentów, jak również sporządzenie wszelkich sprawozdań i rozliczeń wynikających z realizacji projektu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa pomp spalinowych Zadanie 1: Dostawa przewoźnego agregatu pompowego na przyczepie Zadanie 2: Dostawa dwóch sztuk motopomp pływających
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego wejścia do budynku zarządzanego przez Bytomskie Mieszkania - ul. Piłsudskiego 82 w Bytomiu
- Wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic wskazanych działek ewidencyjnych
- Zakup i dostawa wieży laparoskopowej 4K dla Centralnego Bloku Operacyjnego
- Modernizacja i doposażenie pracowni podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Bytomiu
- Zaprojektowanie i wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania: ul. Orzegowska 25/29, ul. Oświęcimska 3a/6
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej o system magazynowania energii w SP ZOZ w Myszkowie"
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót, nadzoru autorskiego oraz zarządzanie Kontraktem pn.: Rozbudowa drogi krajowej nr 76 w ramach zadania pn.: "Budowa chodnika w ciągu DK76 w m. Jedlanka"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. nadbudowa oficyny B budynku A wraz z przebudową budynku A Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz KOWR OT w Szczecinie w zakresie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w ZWRSP - postępowanie nr SZC.WO.260.9.2025
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową drogi powiatowej Nr 1801W w Gminie Serock - I Etap na odcinku od km 0+000 do km 1+935
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.