Og³oszenie z dnia 2022-05-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00170522/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-20
- 2022/BZP 00204948/01 - Wynik z dnia 2022-06-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Biuro Rzecznika Praw Dziecka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387630
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Chocimska 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 583 66 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 583 66 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@brpd.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.brpd.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Ochrona praw dzieci
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-710577da-d290-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00157413
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00026359/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 ¦wiadczenie us³ug pocztowych przez okres 24 miesiêcy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/89946e4a-c458-4c98-89d4-194b3283d6803.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu, ePUAP /BRPD/SkrytkaESP (za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostêpnionego przez miniPortal (formularz do komunikacji i formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku) https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub poczty elektronicznej na adres: przetarg@brpd.gov.pl (nie dotyczy z³o¿enia oferty). Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/89946e4a-c458-4c98-89d4-194b3283d680
Zamawiaj±cy udostêpnia dokumenty postêpowania tak¿e na stronie https://brpd.gov.pl/zamowienia-publiczne/ oraz na stronie: http://bip.brpd.gov.pl/zamowienia/swiadczenie-uslug-pocztowych-dla-biura-rzecznika-praw-dziecka-brpdzp182022
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika systemu miniPortal ePUAP dostêpnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu, ePUAP /BRPD/SkrytkaESP (za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostêpnionego przez miniPortal (formularz do komunikacji i formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku) https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub poczty elektronicznej na adres: przetarg@brpd.gov.pl (nie dotyczy z³o¿enia oferty). Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w instrukcji oraz regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu i instrukcji. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji,o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. Wszelkie zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski oraz informacje, Zamawiaj±cy oraz Wykonawcy przekazuj± powo³uj±c siê na numer referencyjny postêpowania - znak postêpowania BRPD/ZP/18/2022 lub numer og³oszenia (BZP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): BRPD przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udzia³u w post.o udzielenie zamówienia publicznego,a tak¿e znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (KRS, CEiDG RP, KRK),w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówieñ publicznych.W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w spr.ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, maj± charakter danych osobowych. Administratorem danych osobowych jest Biuro Rzecznika Praw Dziecka ul. Chocimska 6, 00-791 Warszawa. Kontakt z Administratorem listownie lub osobi¶cie pod adresem siedziby,za po¶rednictwem poczty elektronicznej iod@brpd.gov.pl.Administrator wyznaczy³ IOD, z którym mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dot. przetwarzania danych osobowych na adres iod@brpd.gov.pl lub listownie na adres siedziby Administratora. Administrator w ramach postêpowania przetwarza dane osobowe:1)w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania, w tym weryfikacji spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, potwierdzenia wymogów Zamawiaj±cego dot.wykonania przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny ofert.Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest uPzp,2)w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub te¿ by dochodziæ ewentualnych roszczeñ zwi±zanych z postêpowaniem. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. W przypadku zawarcia umowy dane osobowe bêd± przechowywane przez ca³y czas trwania umowy. Po tym okresie bêd± archiwizowane w czasie okre¶lonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcj± kancelaryjn± Administratora.Odbiorcami danych osobowych bêd±:1)osoby/ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w zakresie wynikaj±cych z art.18 i art.74 uPzp, w tym innym podmiotom bior±cym udzia³ w postêpowaniu i innym osobom ¿±daj±cym dostêpu do dokumentacji postêpowania;2)organom w³adzy publicznej w wykonaniu obowi±zków prawnych;3)podmioty wspó³pracuj±ce z Administratorem w oparciu o umowy powierzenia zawarte zgodnie z art.28 RODO, m.in. w zwi±zku ze wsparciem w zakresie IT,Pzp,obs³ug± korespondencji.Dane nie bêd± przedmiotem sprzeda¿y i udostêpniania podmiotom zewnêtrznym, za wyj±tkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie bêd± równie¿ przekazywane do pañstw trzecich i organizacji miêdzynarodowych. Podanie danych osobowych jest warunkiem wziêcia udzia³u w postêpowaniu i wynika z uPzp.Konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie niemo¿liwo¶æ oceny ofert i zawarcia umowy. Osoba fizyczna, której dane s± przetwarzane ma prawo:dostêpu do swoich danych osobowych;¿±dania sprostowania swoich danych osobowych;¿±dania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych ze wzglêdu na szczególn± sytuacjê;wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych-Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.Osoba fizyczna,której dane s± przetwarzane nie ma prawa:do usuniêcia danych osobowych,w zw. z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO;do przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art.20 RODO;do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie innym ni¿ opisany pkt. 1 lit.d powy¿ej,gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO.Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± podlega³y profilowaniu. cd. w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba fizyczna, której dane s± przetwarzane ma prawo: 1)¿±dania sprostowania swoich danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); 2)¿±dania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BRPD/ZP/18/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, na potrzeby Biura Rzecznika Praw Dziecka, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 896) oraz ich odbiór z siedziby Zamawiaj±cego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ). Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w OPZ i projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie zostan± poddane oferty Wykonawców, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, a ich oferty nie zosta³y odrzucone. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych szczegó³owo w rozdz. XVII SWZ. £±czna ocena oferty zostanie obliczona jako suma punktów przyznanych w opisanych poni¿ej kryteriach. Zasady przyznawania punktów w ka¿dym kryterium opisano w SWZ. Najkorzystniejsz± spo¶ród z³o¿onych wa¿nych i niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert bêdzie oferta o najwy¿szej ³±cznej liczbie zdobytych punktów w ramach ww. kryteriów. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert dokona wyboru oferty, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w ten sposób, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalno¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego, dotycz±ce: 1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisówZamawiaj±cy wymaga, by Wykonawca posiada³ uprawnienia do ¶wiadczenia us³ug pocztowych - wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych w obrocie i uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe. 2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy do¶wiadczenia w realizacji us³ug o to¿samym z przedmiotem zamówienia rodzaju i uzna spe³nienie warunku, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 PLN brutto dla ka¿dej z tych us³ug. Przez jedn± us³ugê nale¿y rozumieæ us³ugê wykonywan± na podstawie jednej umowy.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu metod± spe³nia/nie spe³nia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia: a) W celu potwierdzenia braku postawy do wykluczenia, o której mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt. 1 SWZ - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiaj±cy nie wezwie do z³o¿enia wskazanego podmiotowego ¶rodka dowodowego, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tego ¶rodka. b) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 uPzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086),
z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia: a) W celu wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w rozdz. V ust. 1 pkt. 1 SWZ – aktualny dokument potwierdzaj±cy wpis do rejestru operatorów pocztowych, o których mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r Prawo pocztowe., prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej; b) W celu wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w rozdz. V ust. 1 pkt. 2 SWZ –wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, przedmiotowy wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³ a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca sk³ada ofertê sk³ada na Formularzu ofertowym, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ. Oferta musi ona zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: a) o¶wiadczenie/a o spe³nianiu warunków udzia³u i niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ; b) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, z wymaganym o¶wiadczeniem. Wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (je¶li dotyczy); c) pe³nomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (je¿eli dotyczy);d) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. VI ust. 7 SWZ. Wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy);e) uzasadnienie do zastrze¿enia informacji znajduj±cych siê w ofercie stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 2. Za Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia uznaje siê tak¿e wspólników spó³ki cywilnej. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 4. Wszelka korespondencja Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia prowadzona bêdzie wy³±cznie z ustanowionym pe³nomocnikiem. 5. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czenie spe³nienia warunku udzia³u przez Wykonawców. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdz. VIII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. 8. Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiaj±cy przewiduje zmianê wysoko¶ci wynagr.Wykonawcy, w przypadku zmiany:a)stawki podatku od towarów i us³ug b)wysoko¶ci minimalnego wynagr. za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagr. za pracê, c)zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ub. spo³eczne lub zdrowotne d)zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do PPK, o których mowa w ustawie z dnia 4.10.2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych–na zasadach opisanych poni¿ej,o ile zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê-cd w SWZ. 10.Wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e ulec odpowiedniej zmianie w wysoko¶ci wynikaj±cej ze wska¼nika wzrostu/spadku cen towarów i us³ug konsumpcyjnych publikowanego przez GUS za poprzedni rok kalendarzowy. Min.poziom zmiany ww. wska¼nika powoduj±cy zmianê wynagrodzenia Wykonawcy wynosi 4% w stosunku do ww. wska¼nika publikowanego przez GUS na dzieñ 1 stycznia roku kalendarzowego, w którym zawarto umowê. Opisana zmiana mo¿e dotyczyæ niezrealizowanej czê¶ci zamówienia. 11.Maksymalna warto¶æ zmiany wynagr., o której mowa w ust.10 wynosi ³±cznie 10% warto¶ci wynagr.brutto Wykonawcy, okr.w § 4 ust. 1 umowy.12.Strony nie przewiduj± zmiany wynagrodzenia na podstawie ust. 10 w pierwszych 12 m-ch realizacji umowy.13.Wykonawca ma obowi±zek wykazaæ wp³yw zmiany ww. wska¼nika na wykonanie przedmiotu umowy w formie pisemnej.14.Zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 uPzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy: 1) zmianê cen wykonywanych us³ug - je¿eli w czasie trwania umowy Wykonawca, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa wprowadzi nowy cennik ¶wiadczonych na podstawie tej umowy us³ug–zmianie mo¿e ulec wysoko¶æ op³at za us³ugi okre¶lone w formularzu rzeczowo–cenowym oferty Wykonawcy, o ile zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego;2)gdy nast±pi zmiana przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia,w szczeg.dot. funkcjonowania rynku us³ug pocztowych. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zakresu ilo¶ciowo - przedmiotowego niniejszej umowy poprzez wy³±czenie z zakresu niniejszej umowy czê¶ci przesy³ek pocztowych w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci gdy czê¶æ przedmiotu umowy zostanie zastrze¿ona dla Operatora Wyznaczonego przepisem prawa. W takim przypadku Strony sporz±dz± stosowny aneks dotycz±cy zmiany zakresu, ilo¶ci i warto¶ci przedmiotu zamówienia. 3) ograniczenie zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci w przypadku powstania okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e wykonanie tego zakresu nie le¿y w interesie publicznym oraz w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, 4) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian organizacyjnychpo stronie Zamawiaj±cego, w tym w szczególno¶ci w jego strukturze organizacyjnej; 5) gdy wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na bêdzie usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowieñ; 6) w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej tj. niezwyk³ych i nieprzewidzianych okoliczno¶ci niezale¿nych od strony, która siê na nie powo³uje i których konsekwencji, mimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, nie mo¿na by³o przewidzieæ przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku termin zakoñczenia prac zostanie przesuniêty o czas, w którym prace nie mog³y byæ prowadzone; 7) je¿eli wykonanie umowy bêdzie niemo¿liwe z uwagi na stan epidemii wirusa SARS-CoV-2 i wywo³anej nim choroby COVID-19 lub wywo³ane stanem epidemii ograniczenia; 8) w przypadku, kiedy konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ a warto¶æ zmiany nie przekracza 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-23 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, zgodnie z rozdz. X- XII SWZ, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej wymaganym podpisem nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na mini portalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-23 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê,wobec którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art.108 ust.1 uPzp i Wykonawców,w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego:a)Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy, b)Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1.03.2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r.,o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy,c)Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24.02.2022 r.,o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania wy¿ej wymienionych okoliczno¶ci, nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 14 dni od dnia wej¶cie w ¿ycie ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ww. przes³anek Zamawiaj±cy odrzuci ofertê takiego Wykonawcy.¦rodki ochrony prawnej okre¶lone przys³uguj± Wykonawcy i innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów uPzp.¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt 15 uPzp oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców. Odwo³anie przys³uguje na: 1) niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;2) zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy.Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby. Odwo³uj±cy przekazuje Zamawiaj±cemu odwo³anie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopiê tego odwo³ania, je¿eli zosta³o ono wniesione w formie pisemnej, przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia lub tre¶ci dokumentów zamówienia wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w BIP lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej.Odwo³anie wnosi siê w terminie:5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego, stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej;10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony powy¿ej. Odwo³anie w przypadkach innych ni¿ okre¶lone w pkt. 5 i 6 powy¿ej wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia. cd. w SWZ.Szczegó³owy opis kryteriów oceny ofert w rozdz.XVII SWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposa¿enie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i monta¿u systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 30 im. Powstañców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miasta i Gminy Buk.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Gminy w Lubinie.
- ¦wiadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokó³ce us³ug pocztowych polegaj±cych na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Wielkopolskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby UMWL w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 oraz Biura Zamiejscowego Urzêdu Marsza³kowskiego w Zielonej Górze z siedzib± w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla ¦wiêtokrzyskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Kielcach
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.